Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Κινητήρας: Η γνωστή «συνταγή» των 136 ίππων

Κινητήρας: Η γνωστή «συνταγή» των 136 ίππων

Διαβάστηκε από 32808 αναγνώστες - 28/2/2022

Ο ηλεκτροκινητήρας του Peugeot e-2008 αποδίδει 136 ίππους, ενώ η άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260 Nm είναι το δυνατό του σημείο. Τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αμαξώματος, αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που παρατηρείται μία μικρή μείωση στον όγκο του χώρου αποσκευών. Η χωρητικότητά της αγγίζει τις 50kWh και η αυτονομία φτάνει τα 320 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Η συγκεκριμένη τιμή δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, αφού στη διάρκεια της δοκιμής μας σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, είδαμε την αυτονομία να κυμαίνεται λίγο κάτω από τα 300 χλμ. Όσον αφορά στη φόρτιση της μπαταρίας, με χρήση του καλωδίου που προσφέρεται δωρεάν, απαιτούνται 31 ώρες. Με την απόκτηση wallbox, ο χρόνος μειώνεται στις 7μιση ή 5 ώρες, ανάλογα αν η ισχύς της πηγής είναι 7,4 και 11 kW. Σε κοινόχρηστους σταθμούς φόρτισης ισχύος 100kW, μέσα σε 30 λεπτά επιτυγχάνεται φόρτιση σε επίπεδο 80%.

Κοινοποίησέ το »


Στον δρόμο: Τρία προφίλ οδήγησης για μεγάλη αυτονομία ή... επιδόσεις!
Είναι γεγονός ότι σημαντικό μειονέκτημα των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων είναι το αυξημένο βάρος και το Peugeot e-2008 δεν αποτελεί εξαίρεση. Μπορεί η συνολική μάζα να έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 360 κιλά, αλλά η οδηγική συμπεριφορά του γαλλικού μοντέλου εξακολουθεί να ικανοποιεί. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει προσαρμοστεί στο αυξημένο βάρος, με αποτέλεσμα το Peugeot e-2008 να συνδυάζει άνεση στις εντός πόλης μετακινήσεις, αλλά και στιβαρότητα όταν η ταχύτητα αυξάνεται. Συνολικά υπάρχουν τρία προφίλ οδήγησης, με διαφορετική ιπποδύναμη στην εκάστοτε περίπτωση. Στο «Eco» δίνεται έμφαση στην οικονομία και ο κινητήρας αποδίδει έως 82 ίππους και 190 Nm ροπής. Στο «Normal» ο κινητήρας αποδίδει έως 109 ίππους και 210 Nm ροπής, ενώ το «Sport» είναι εστιασμένο στις επιδόσεις και το ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει τη μέγιστη ισχύ των 136 ίππων με 260 Nm ροπής. Στην τελευταία περίπτωση, τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 8,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 150 χλμ./ώρα. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα, βέβαια, όπως και σε κάθε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, είναι η απόκριση του κινητήρα και η άμεσα διαθέσιμη ροπή που καθιστά το Peugeot e-2008 ικανό να κινείται με σβέλτο ρυθμό.



Η προτεινόμενη τιμή λιανικής για το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-2008 ορίζεται στα 37.300 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Active.Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία καλύπτει τη μπαταρία με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ.

Συμπέρασμα
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 2008 συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία των συμβατικών εκδόσεων και προσφέρει αυτονομία που δεν περιορίζει το γαλλικό μοντέλο σε αποκλειστικά αστικές μετακινήσεις. Βέβαια, η απόκτηση ενός wallbox κρίνεται απαραίτητη ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία της φόρτισης.

Κοινοποίησέ το »