Κινητήρας: Πλούσια ροπή και οικονομία στο επίκεντρο

Διαβάστηκε από 9385 αναγνώστες - 19/7/2021

Όπως ήδη αναφέραμε, η πρώτη μας επαφή με το ολοκαίνουριο Citroen C4 έγινε μέσω της ισχυρής πετρελαιοκίνητης έκδοσης. Αναφερόμαστε στον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 BlueHDi με σύστημα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος φέρει σύστημα υπερπλήρωσης μεταβλητής γεωμετρίας, με αποτέλεσμα να αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η γαλλική φίρμα έχει επιλέξει να «συνοδεύει» τη συγκεκριμένη έκδοση αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ η χειροκίνητη επιλογή υπάρχει μόνο για τον κινητήρα των 110 ίππους. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για το αμάξωμα των 1.324 κιλών, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα. Η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει ότι η κατανάλωση πετρελαίου σε μεικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4,5-4,7 λτ./100 χλμ, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή να κυμαίνεται περίπου στα 6 λτ./100 χλμ. Εννοείται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας του ομίλου PSA πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 6d και εξοπλίζεται με σύστημα ψεκασμού AdBlue με δεξαμενή χωρητικότητας 17 λτ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Στον δρόμο: ¶νεση αλά... Citroen!
Μερικά λεπτά πίσω από το τιμόνι του νέου Citroen C4 C-Cross είναι αρκετά ώστε να διαπιστώσει ο καθένας πόσο ενδελεχής μελέτη έχει γίνει στον τομέα της ανάρτησης. Ο τρόπος με τον οποίο το νέο γαλλικό μικρομεσαίο αποσβένει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι αντίστοιχος μεγαλύτερων κατηγοριών και αυτό οφείλεται κυρίως στην κορυφαία ανάρτηση «Progressive Hudraulic Cushions», αλλά και στα αναπαυτικά καθίσματα «Advanced Comfort». Ο κινητήρας έχει τα απαιτούμενη «εφόδια» ώστε να κινήσει το Citroen C4 με πιο σβέλτο ρυθμό, αν και είναι εμφανές ότι έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, με το τιμόνι να είναι αρκετά ελαφρύ. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φέρει paddles πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας έναν πιο «sportive» χαρακτήρα. Μπορεί να μην έχει και την ταχύτερη αντίδραση, αλλά δεν παύει να ικανοποιεί με την λειτουργία του. Εννοείται, βέβαια, ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δίνει και τη δυνατότητα μίας πιο «ξέγνοιαστης» κίνησης σε κακοτράχαλες διαδρομές.



Η τιμή του Citroen C4 C-Cross 1.5 BlueHDi 130 με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινά από τα 25.200 ευρώ στην έκδοση «FEEL PACK». Βέβαια, αξίζει να τονίσουμε ότι η τιμή εκκίνησης του νέου μοντέλου της Citroen ορίζεται στα 17.950 ευρώ στην βασική έκδοση βενζίνης με τον 1.2 PureTech των 100 ίππων. Τέλος, στη περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, οι εκπομπές ρύπων είναι 120 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα τα τέλη κυκλοφορίας να είναι μηδενικά.

Συμπέρασμα
Το Citroen C4 C-Cross έρχεται ως η εναλλακτική επιλογή στην κατηγορία των μικρομεσαίων, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την ευρυχωρία των επιβατών. Η τιμή εκκίνησής του, αλλά και το ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού, το καθιστούν ως μία ενδιαφέρουσα επιλογή που θα ικανοποιήσει ακόμη και τους υποψήφιους αγοραστές που στρέφονται στην crossover κατηγορία. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »