Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης

Με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης

Διαβάστηκε από 7861 αναγνώστες - 11/10/2021

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Suzuki Ignis Hybrid βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12v. Η ισχύς του διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα, με τη συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 83 ίππους και τη ροπή τα 107 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,8 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την κατανάλωση, η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει 4,2 λτ./100 χλμ. (πρότυπα NEDC). Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, κυρίως σε αστικό περιβάλλον, είδαμε ότι αυτή η τιμή δεν απέχει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, μιας και η τιμή στον υπολογιστή ταξιδίου δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5 λτ./100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »

 
Τιμές - Εξοπλισμός
Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (GL, GL+ και GLX), ενώ πέρα από το χειροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων υπάρχει και η έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η τιμή της έκδοσης GL+ ξεκινά από τα 15.000 ευρώ στην εμπροσθοκίνητη έκδοση και από τα 16.450 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής. Η εμπροσθοκίνητη έκδοση επωφελείται από τα μηδενικά τέλη, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το τετρακίνητο Suzuki Ignis Hybrid μιας και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεπερνούν τα 90 γρ./χλμ. (95 γρ./χλμ για την ακρίβεια).



Συμπέρασμα:
Το Suzuki Ignis Hybrid συνδυάζει εντυπωσιακή ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα, οι μειωμένες ανάγκες σε καύσιμο το καθιστούν ιδιαίτερα συμφέρουσα επιλογή. Όσον αφορά στην τετρακίνητη έκδοση, αυτή δίνει μία επιπλέον δυνατότητα για ήπιες «off road» εξορμήσεις. 

Κοινοποίησέ το »