Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ιδιαίτερα δημοφιλής κινητήρας της Ford, τον οποίο πρόσφατα συναντήσαμε και στο ήπια υβριδικό Fiesta. Πρόκειται για το τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 999 κ.εκ. Όπως ήδη αναφέραμε, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μία ήπια υβριδική έκδοση 48V (MHEV). O κινητήρας άμεσου ψεκασμού λαμβάνει την ενίσχυση ενός ηλεκτρικού μοτέρ «BISG» (Belt-driven Intergrated Starter/Generator), που λειτουργεί είτε σαν κινητήρας όταν απαιτείται να προσφέρει επιπλέον ισχύ, είτε σαν μίζα στη λειτουργία «Start-Stop», ενώ κατά την επιβράδυνση αναλαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας, φορτίζοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,48 kWh. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 155 ίππους και η ροπή των 235 Nm έρχεται από τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη, το αμάξωμα κινείται αρκετά σβέλτα, με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 8,8 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει 4,1 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής η πραγματική τιμή ήταν αυξημένη κατά 2-2,5 λτ./100 χλμ.
ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr