Ford Puma mHEV 155PS 7DCT: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις
31/3/2023
Ας δούμε αναλυτικά πως τα πηγαίνει το αυτόματο Ford Puma mHEV των 155 ίππων στο τομέα της πραγματικής κατανάλωσης, τους χώρους, τις επιδόσεις και τις εγγυήσεις, καθώς και πως στέκεται απέναντι στον ανταγωνισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερο Μικρά SUV Mild hybrid Automatic ΕΜΠΡΟΣ | Χειρότερο Μικρά SUV Mild hybrid Automatic ΕΜΠΡΟΣ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,2 | 6,3 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8,3 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,3 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 5,7 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 7,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 7,7 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 792 | 873 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 778 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | |
Κατανάλωση | 72% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 15,5 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 8,8 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 3,5 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 3,1 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,38 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1,3 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 351 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Χώροι | 78% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 155 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 120 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 240 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 200 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,85 | 8,85 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 10,18 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,3 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 7,4 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 7 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 4 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 70% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 48 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 42 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,4 | 17,4 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 16,4 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1220 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 155 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 120 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 240 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 200 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2500 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37 | 36,5 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 38,8 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 5,7 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 5,9 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 129 | 120 | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 134 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps |
Θα ξεκινήσουμε την ανάλυση όπως σας παρουσιάζουμε τις μετρήσεις και συγκεκριμένα από την κατανάλωση. Μέσα στην πόλη θα μείνει στα 8,2 λτ./100 χλμ, μια νορμάλ τιμή για το χαρακτήρα του SUV και θα δείξει τον καλύτερο εαυτό του σε ταξίδι, όπου με μόλις 5,3 λτ. πιάνει κορυφή. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 7,7 λτ, ενώ αν ο οδηγός είναι ελάχιστα πιο προσεχτικό στο γκάζι μπορεί να πέσει εύκολα κάτω από τα 7,5.
Η ευρυχωρία του εσωτερικού είναι ικανοποιητική για την κατηγορία, με τον αέρα για τα γόνατα να φτάνει τα 11,2 εκ, ενώ για το κεφάλι τα 3,1 εκ. Στο τομέα που δεν έχει αντίπαλο είναι στο πορτμπαγκάζ. Εκεί ο βασικός χώρος αγγίζει τα 456 λίτρα και εκτοξεύεται στα 536 με το Mega Box, το οποίο είναι ένα επιπλέον «δωμάτιο» 80 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ. Η συγκεκριμένη χωρητικότητα είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να ανταγωνιστεί μοντέλα έως και 2 κατηγοριών πάνω.
Οι 155 ίπποι του 1.000αρη κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων επιτρέπουν στο αμάξωμα των 1.280 κιλών να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,85 δλ, ενώ μπορεί να φτάσει από τα 80 στα 120 χ.α.ω μόλις σε 5,3 δλ, χάρη και στο άμεσο kickdown του σασμάν.Οι καλές επιδόσεις συνοδεύονται και από εξίσου καλά φρένα, μιας και χρειάζονται μόλις 37 μ. για ακινητοποιήσουν το Ford Puma από τα 100 χ.α.ω..
H απόσταση από το έδαφος αν και δεν είναι η κορυφαία, είναι αρκετή για να μπορέσει το μοντέλο να μπει σε χωμάτινα μονοπάτια, ενώ τα 5 χρόνια εγγύησης είναι από τις καλύτερες τιμές που παίζουν στην αγορά.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma mHEV 155PS 7DCT: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις |
Σελ. 3 | Ford Puma mHEV 155PS 7DCT: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |