Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οι αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι περιορισμένες αλλά το ΜΙΝΙ είναι έτσι και αλλιώς διαχρονικό.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα LED στο σχήμα της σημαίας της Αγγλίας είναι εντυπωσιακά αλλά και ακριβά.

Στο εσωτερικό συναντάμε πολυλειτουργικό τιμόνι και έγχρωμη οθόνη αφής.

Δοκιμή: Mini Cooper S: Ίσως η πιο hot έκδοση!

11/7/2018

Ίσως το πιο hot Mini είναι η έκδοση S με τα 192 άλογά της!

H MINI ανανέωσε την γκάμα των 3πορτων, 5πορτων και cabrio εκδόσεων ενώ αναβάθμισε τον εξοπλισμό αλλά και την συνδεσιμότητα των μοντέλων της. Οδηγήσαμε την καυτή έκδοση «S»  των 192 ίππων με την «καρτίσια» αίσθηση στο δρόμο και βλέπουμε πόσο βελτιωμένο είναι το ανανεωμένο μοντέλο.

Σας συστήνουμε το ανανεωμένο ΜΙΝΙ που εξωτερικά έχει ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, αλλά διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό ενώ η λίστα των προαιρετικών στοιχείων που μπορεί να επιλέξει ο αγοραστής είναι πραγματικά ατελείωτη και αν ο εν δυνάμει αγοραστής παρασυρθεί μπορεί να εκτοξεύσει την τιμή του αυτοκινήτου. 

Υπολογίστε ότι στην Γερμανία κοστίζουν 290 ευρώ τα LED φώτα στις πόρτες που κάνουν πιο εύκολη την επιβίβαση/αποβίβαση την νύχτα, 145 ευρώ για να αλλάξετε το κάλυμμα από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, 49 ευρώ για να ανάβει το λογότυπο ΜΙΝΙ όταν ανοίγεται τις πόρτες ενώ με κόστος 145 ευρώ μπορούν οι Γερμανοί να βάλουν το όνομα τους ακόμα και στα φλάς.
Τα πίσω φώτα LED σε σχήμα αγγλικής σημαίας ή αλλιώς Union Jack συνδυάζονται με το πακέτο full LED και το κόστος φτάνει τα 1,250 ευρώ.
Αν αυτά σας φαίνονται πολυτέλειες και έξτρα κόστος χωρίς ουσιαστική σημασία τότε θα πρέπει να αρκεστείτε στον βασικό εξοπλισμό που είναι φυσικά υπερπλήρης. Συναντάμε πλέον πολυλειτουργικό τιμόνι, infotaiment  με έγχρωμη οθόνη 6,5 ιντσών, bluetooth και δυνατότητα σύνδεσης όλων των καινούργιων smartphopnes. Οι 3πορτες, 5πορτες και cabrio εκδόσεις των ΜΙΝΙ μπορούν πλέον να εφοδιαστούν με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με κόστος 1,800ευρώ (ενδεικτική τιμή Γερμανίας για την έκδοση Cooper των 136 ίππων). Οι γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων ταιριάζουν απόλυτα με την αίσθηση go kart που έχει το ΜΙΝΙ στον δρόμο και δημιουργούν έτσι ένα ιδιαίτερο και μοναδικό συνδυασμό. Το κιβώτιο έχει πολύ γρήγορη απόκριση σε οποιοδήποτε στιλ επιλέξει να κινηθεί ο οδηγός και θα τον αποζημιώσει με το παραπάνω όταν θελήσει να κινηθεί γρήγορα σε δρόμο με στροφές όπου απαιτούνται συχνές και ταχύτατες αλλαγές σχέσεων.

Το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο ντίζελ Cooper SD θα διαθέτει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων όπως και το John Cooper Works (JCW) στο όποιο θα κοστίζει επιπλέον 2050 ευρώ.

Οι βασικοί κινητήρες των 1,5 λίτρων με 75 ps και 102 ps είναι πλέον ελαφρώς ισχυρότεροι και αυτό οφείλεται στην αύξηση της ροπής  κατά 10 Nm και στις 2 περιπτώσεις. Σημειώστε λοιπόν, 160 Nm για το 72άρι και 190 Nm για το ΜΙΝΙ με τους 102 ίππους. Ο τρικύλινδρος ντίζελ με την σειρά του είναι βελτιωμένος στα σημεία και εμφανίζει ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση. Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε ότι στην Γερμανία οι τιμές του νέου MINI είναι αυξημένες από 550 έως 1,000 ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αναμένουμε να έρθει στην Ελλάδα για να δούμε σε τι τιμές θα πωλείται στην χώρα μας.

Συμπέρασμα 
Το ΜΙΝΙ παραμένει ΜΙΝΙ όντας ελαφρώς ανασχεδιασμένο και αναβαθμισμένο. Υπάρχουν πολλές επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις με υψηλό κόστος. Νέο είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ταιριάζει γάντι με την πολύ καλή αίσθηση του ΜΙΝΙ στον δρόμο!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις