autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το πίσω μέρος είναι αυτό που παίρνει πιο σημαντικό ρόλο κι έρχεται να προκαλέσει στο μάτι .

    Οδική συμπεριφορά: Premium κύλιση για ένα οικονομικό μικρό

    Διαβάστηκε από 6570 αναγνώστες - 29/8/2018

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τεστ για ένα αυτοκίνητο από την επαφή με τις μοναδικές ελληνικές λακκούβες. Και σε αυτό το τεστ, το Ibiza βγαίνει νικητής. Περνάει και φιλτράρει οσκαρικά όλες τις οδικές ανωμαλίες με ιδιαίτερη ησυχία. Καλή στήριξη σε ένα καλά φτιαγμένο κάθισμα, θα εξασφαλίσουν σε έναν χιλιομετροφάγο οδηγό, την άνεση που σίγουρα ψάχνει. Ο πίσω άξονας ρολάρει πιο γλυκά στη στροφή, με την νέα πλατφόρμα να μοιράζει καλύτερα το βάρος. Εάν βρεθείτε σε μία ανηφορική διαδρομή με στροφές, θα νιώσετε ασφάλεια και ένα δυνατό πάτημα, που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι σίγουρα πιο ώριμο από ποτέ αλλά και πιο βαρύ. Τα παραπάνω 131 κιλά από την βενζινοκίνητη έκδοση δεν επηρεάζουν ούτε την αμεσότητα ούτε την ευελιξία του, καθιστώντας το και εδώ εξαιρετικά fun to drive. Για την πλήρη ακινητοποίηση του απαιτούνται 39,0 μέτρα και ίσως αυτός να είναι ο μόνος τομέας που επηρεάζει η παρουσία του βαρύτερου κινητήρα.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ