Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Bella Italia! Η Stelvio είναι το πρώτο SUV της Alfa και τα υπόλοιπα είναι περιττά!

Πολυτελές και σπορ ταυτόχρονα

Κορυφαίο κράτημα σε κάθε είδους τερέν.

Eίναι μια πραγματική Alfa!

4/1/2018

Αυτό είναι μια πραγματική Alfa! Η Stelvio είναι το πρώτο SUV της Ιταλικής εταιρείας και με μήκος 4,69 μ έρχεται απέναντι από τα Γερμανικά μεσαία SUV όπως η Χ3.

Alfa Romeo! Δύο λέξεις που προκαλούν ανατριχίλα! Μπορεί να πέρασαν μερικά χρόνια απραγίας αλλά η Alfa επέστρεψε και μάλιστα πολύ ισχυρή. Μετά το μεσαίο sedan, την Giulia παρουσιάζει την Stelvio και κάνει την πρώτη της προσπάθεια στην καυτή κατηγορία των SUV.


Οδική συμπεριφορά: Πραγματικό Gti


Η Stelvio είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την Giulia και φυσικά κάθεσαι ψηλότερα και έχεις καλύτερη περιμετρική ορατότητα. Κατά την διάρκεια της δοκιμής την πιέσαμε πολλές φορές και αυτή σαν γνήσια Ιταλίδα καταφέρνει ακόμα και στο όριο να σε κάνει να ξεχάσεις ότι βρίσκεσαι σε ένα SUV 1,7 τόνων! Η βενζινοκίνητη Alfa Romeo Stelvio σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, με το που θα πατήσεις το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τιμόνι της. Η ανάρτησή της είναι σφιχτή και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους, η τετρακίνηση δουλεύει γρήγορα, αποτελεσματικά και θυμίζοντας ενίοτε κάτι από πίσω κίνηση, ενώ τέλος το τιμόνι είναι γρήγορο και σε ενημερώνει συνεχώς για το που κοιτάνε οι τροχοί. Με λίγα λόγια, πίσω από το τιμόνι της θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα πας σαν υπερταχεία… Φυσικά, όλα τα παραπάνω έχουν το τίμημά τους, ωστόσο θεωρούμε πως δεν θα ενοχληθείς που είναι λίγο σφικτή στην πόλη, ή ότι το τιμόνι της κόβει λίγο και άρα θα κάνεις περισσότερες μανούβρες. 


Κινητήρας: Διαμάντι

Ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας αποδίδει 280 ίππους και έχει πολύ καλή χροιά που σε προκαλεί να το πιέσεις παραπάνω. Δεν πρόκειται να βαρεθείς πότε πίσω από το τιμόνι της Stelvio! Η μια στροφή διαδέχεται την άλλη και χαρίζει χαμόγελα σε οδηγό και επιβάτες ενώ στις ευθείες είναι ακλόνητο και ευθύβολο.


Εκτός δρόμου: Καλύτερα απ ότι περιμένεις

Αφήνοντας τον οδικό δίκτυο και κινούμενοι εκτός δρόμου εκτιμήσαμε την προσφερόμενη άνεση που ακόμα και με τις 20άρες ζάντες δεν πρόκειται να ταλαιπωρήσει τους επιβάτες της. Καταπίνει με ευκολία τις οδικές ανωμαλίες και κακοτεχνίες ενώ χάρη στην τετρακίνηση δεν θα πει και όχι σε πιο δύσβατα μονοπάτια.


Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πολυτελές


Στο εσωτρεικό της Stelvio ξεχωρίσαμε τη μοντέρνα και οδηγοκεντρική σχεδίαση της καμπίνας, την καλή ποιότητα κατασκευής (σ.σ. αν ψηλαφίσεις εκατοστό προς εκατοστό το ταμπλό και τις πόρτες θα βρεις ωστόσο κάποιες πολύ μικρές ατέλειες), την απροβλημάτιστη εργονομία, την άριστη θέση οδήγησης. Όσο, τέλος, για τους χώρους; Θα καλύψουν εύκολα τις ανάγκες 4 επιβατών, ενώ μεγάλος είναι και ο χώρος των επιβατών.
 
Συμπέρασμα:

Τα 62,800 ευρώ που ζητάει η Alfa Romeo για την είναι αρκετά αλλά ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης. Μπορεί λοιπόν 100% Alfa Romeo η νέα Stelvio; Νομίζουμε πως αν δεν μπορούσε, τελικά η Alfa Romeo δεν θα προχωρούσε στην παραγωγή της Stelvio. Τα πράγματα δείχνουν πως η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε σωστό δρόμο και μετά την Giulia έρχεται με την Stelvio να δηλώσει το παρών απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό παρουσιάζοντας μοντέλα αφενός απολαυστικά στο δρόμο, αφετέρου γαρνιρισμένα με την κλασική σαγηνευτική ιταλική σχεδίαση

 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 16V
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1995/4
Καύσιμο βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 280/5250
Ροπή (Nm/σαλ) 400/2250
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 8/αυτόματο/τετρακίνητο
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 5,7
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 230
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) (μετρ) 7
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 161
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 525
Μ/Π/Υ "4687/1903/1648 "
Τιμή  62.800

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις