Η
ανοδική πορεία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου συνέχισε και τον περασμένο μήνα, όπως αποτυπώθηκε και στα πρωτογενή στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών τα οποία ήρθαν στα χέρια μας. Κατόπιν μια πρώτης επεξεργασίας, λοιπόν, βγήκαν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα για το
ποια μάρκα και ποιο αυτοκίνητο προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές, αλλά και πως κινήθηκαν οι
premium μάρκες.
Κατ΄αρχάς επισημαίνουμε πως, η
Toyota χρίστηκε ξανά
πρωταθλητής στις μηνιαίες πωλήσεις των επιβατικών με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και πρωτοστάτη το
Yaris, που κατάφερε να σημειώσει περί τις 720 πωλήσεις από τον συνολικό όγκο των
1.070 αυτοκινήτων της ιαπωνικής μάρκας που απορροφήθηκαν από την ελληνική αγορά. Το ασημένιο μετάλλιο πηγαίνει στην
Peugeot με περίπου
550 μονάδες και το 208 να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, αφού ταξινομήθηκαν περίπου 175 αυτοκίνητα, ενώ σε απόσταση αναπνοής με
530 πωλήσεις ακολουθεί η
Volkswagen συμπληρώνοντας το πόντιουμ.
Περνάμε στις
premium μάρκες, εκεί που δεν υπήρξαν διαφορές στην κατάταξη με τη
Mercedes-Benz να έχει και πάλι την
πρωτιά με 380 πωλήσεις, ακολουθούμενη από την σταθερή στην πορεία της
BMW με 220 μονάδες. Επίσης, εντύπωση προκάλεσε το γεγονός της πώλησης 7 συνολικά
BMW M2 Competition με κόστος κτήσης από 84.500 ευρώ μέσα σε μόλις ένα μήνα στην ελληνική αγορά.
Αναφορικά με τα
best sellers της ελληνικής αγοράς στην πρώτη θέση συναντούμε το Toyota Yaris με 720 πωλήσεις, όπως αναφέραμε νωρίτερα, με δεύτερο το VW Polo με 265 αυτοκίνητα. ενώ στην τρίτη θέση εδρεύει η Opel με το Corsa και 238 μονάδες.
Κλείνοντας, στο δίλημμα βενζίνη η ντίζελ, η απάντηση δίνεται με τον καλύτερο τρόπο από τους ίδιους τους καταναλωτές αφού μέσα από τις 6.910 επιβατικά που πωλήθηκαν συνολικά τον περασμένο Νοέμβρη, τα 4.010 ήταν βενζίνης και τα 427 υβριδικά, ενώ τα 2.440 ήταν ντίζελ, κάτι που μεταφράζεται σε μια διαφορά περίπου 1.600 αυτοκινήτων. Τέλος, σημειώνουμε πως, τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία είναι πρωτογενή, πράγμα που σημαίνει πως ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις από τα τελικά αποτελέσματα.