Πιο προσιτή και φιλική στον κόσμο γίνετε η Mustang με κινητήρα Ecoboost 2.3 κ.εκ, ξεπερνώντας για τα καλά πλέον το αμαρτωλό παρελθόν του V6.
Η φίρμα με αυτή τη κίνηση έχει σκοπό να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των τετρακύλινδρων μοντέλων και του V8 GT. Αν και οι άνθρωποι της Ford δεν επιβεβαιώνουν την πληροφορία, τα μέσα του εξωτερικού κάνουν λόγο πως έχουν γίνει ήδη οι απαραίτητες κινήσεις και το πιο ισχυρό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του εντός του 2020.
Η Ford το 2018 σταμάτησε να πουλά τη Mustang με την επιλογή του V6 μοτέρ, αφήνοντας τους πελάτες της να επιλέξουν μεταξύ του 4κύλινδρου κινητήρα και των εκδόσεων με το V8, δημιουργώντας ένα μεγάλο χάσμα στην γκάμα.
Έτσι η νέα έκδοση θα έρθει να τοποθετηθεί ανάμεσα από τις δύο τρέχουσες επιλογές. Περισσότερες πληροφορίες δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ωστόσο φήμες αναφέρουν πως η μεσαία έκδοση του δημοφιλούς αυτοκινήτου θα έχει την ισχύ περίπου 350 ίππων. Μάλιστα ο συγκεκριμένος αριθμός δεν είναι απαγορευτικός για το EcoBoost 2,3 λίτρων μοτέρ, κάτι που έχει ήδη επιτευχθεί στο Focus RS.