Ο γνωστός σχεδιαστής Shoeb Kalania παρουσίασε την πρόταση του για το πίσω μέρος της νέας Scoda Octavia!
Tην περασμένη εβδομάδα ήρθε στο φως μια εικόνα από το πίσω μέρος της νέας Octavia μέσα από τον πίνακα οργάνων της νέας γενιάς του μοντέλου και τώρα ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Shoeb Kalania παρουσίασε πως θα μπορούσε να μοιάζει στην πραγματικότητα το γνωστό σε όλους μας τσέχικο σεντάν στο πίσω του μέρος.
Αρχικά, η πρόταση του φέρει πάνω της φωτιστικά σώματα σε σχήμα L, εμπνευσμένα από το νέο Scala ενώ αντί για το έμβλημα της μάρκας, πάνω στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ, το αυτοκίνητο έχει πάνω του τα γράμματα «SKODA». Πιο χαμηλά, το παρών δίνει ένας σπορτίφ διαχύτης, με τις ομοιότητες με το μικρομεσαίο Scala να είναι για μια ακόμη φορά εμφανείς.
Από πλευράς κινητήρων, σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, οι επιλογές θα ξεκινούν από τα 1.000 κ.εκ. και τους τρεις κυλίνδρους με την ισχύ να βρίσκεται στα 116 άλογα. Ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων απόδοση 130 και 150 ίππους αλλά και δίλιτρα σύνολα που θα ξεπερνουν τους 200 ίππους είναι φυσικά μέσα στο πρόγραμμα.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι, και η Skoda φαίνεται ότι θα συνεχίσει να παρέχει κινητήρες ντίζελ, με την χωρητικότητά τους να φτάνει τα 1.600 και τα 2.000 κυβικά. με απόδοση από 115 μέχρι 190 άλογα.
Σε ό,τι αφορά τώρα την «ηλεκτροδότηση» της γκάμας του οικογενειακού μοντέλου των Τσέχων φαίνεται ότι δε θα προχωρήσει. Κι αυτό διότι, όπως και οι άλλες εταιρείες του ομίλου, έτσι και η Skoda, θα έχουν μετά το 2020 ξεχωριστή γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων. Η βάση εδώ θα είναι η πλατφόρμα MEB, η οποία είναι ήδη έτοιμη.
Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει την Octavia να διατίθεται ως plug-in υβριδική, με κινητήρα βενζίνης, δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ και φόρτιση από πρίζα. Η ισχύς θα είναι ανάμεσα σε 200 και 210 ίππους, ενώ η μπαταρία θα αρκεί για τα κλασικά, περίπου 50 χλμ., της κάθε ημέρας. Πιθανό είναι το ενδεχόμενο η Skoda να λανσάρει και κάποιες ήπια υβριδικές εκδόσεις που θα εξοπλίζονται με το 48 Volt σύστημα σε συνδυασμό με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης.