Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η 10η γενιά του Civic είναι πιο δυναμική από ποτέ.

Παραμένει ένα άνετο οικογενειακό που έχει όμως μια σπορτίφ αίσθηση.

Οι αλλαγές στον 1.6 i-DTEC είναι πολλές και ουσιαστικές.

Χωρίς αλλαγές το εσωτερικό παραμένει ποιοτικό και ιδιαίτερο σχεδιαστικά.

Οδηγούμε: Honda Civic 1.6 i-DTEC

Διαβάστηκε από 7243 αναγνώστες - 3/5/2018

Οδηγούμε: Honda Civic 1.6 i-DTEC. Παρά τις όποιες αναμενόμενες εξελίξεις και το θολό τοπίο γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, η Honda τοποθετεί στο μικρομεσαίο της Civic τον 1,6 i-DTEC που υπόσχεται μέση κατανάλωση η οποία δεν ξεπερνά τα 3,5λτ./100χλμ.

Τα πετρελαιοκίνητα χάνουν συνεχώς μερίδιο στην πίτα των πωλήσεων αλλά ακόμα τουλάχιστον, κατέχουν το 47% της αγοράς. Η Honda έκανε τις κατάλληλες τροποποιήσεις στον 1600άρη ντίζελ και εκπέμπει έτσι μόλις 91 χλργ πληρώντας προδιαγραφές Euro 6d temp. Δείχνει έτσι να μην φοβάται το μέλλον όπως άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα. Ο χρόνος βέβαια θα δείξει τι θα ισχύσει και τι όχι. 

Στο δρόμο το πετρελαιοκίνητο CIvic διατηρεί όλα τα θετικά της βενζινοκίνητης έκδοσης και δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε και της έκδοσης Type R. Το πλαίσιο είναι εντυπωσιακά άκαμπτο, το τιμόνι έχει το σωστό βάρος και η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή χωρίς όμως αυτό να μεταφράζεται σε μέτρια άνεση. Παραμένει ένα άνετο οικογενειακό που έχει όμως μια σπορτίφ αίσθηση με την χαμηλή θέση οδήγησης να έρχεται να βάλει το κερασάκι στην τούρτα. 

Οι Ιάπωνες έβαλαν το χέρι τους στο κινητήρα και έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Χρησιμοποιήθηκε ατσάλι στα μπλόκ ώστε να ψύχεται καλύτερα ενώ επανασχεδιάστηκε το αλουμινένιο μπλόκ που δέχτηκε ενισχύσεις και έχει πλέον πιο πολιτισμένη λειτουργία. Η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στα έμβολα που πλέον είναι χαλύβδινα σε αντίθεση με τα αλουμινένια της προηγούμενης γενιάς.
Έχει γίνει πολλή δουλειά και στην επεξεργασία των καυσαερίων. Χωρίς χημικά παγιδεύονται και επεξεργάζονται πλέον τα ΝΟx. Όλα αυτά μεταφράζονται σε μόλις 91(χλγρμ) εκπομπές Co2 και μέση κατανάλωση 3,5λτ./100 χλμ. Νούμερο εντυπωσιακό για την κατηγορία του Civic.

Συμπέρασμα 
Με την έλευση του πετρελαιοκίνητου CIvic, ολοκληρώνεται η γκάμα του με τον καλύτερο τρόπο. Έχει όλα τα καλά χαρακτηριστικά των εκδόσεων βενζίνης τα οποία συνδυάζονται με πολύ χαμηλή κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους. Πληροί προδιαγραφές Euro 6d temp και δείχνει να μην φοβάται το μέλλον και τις εξελίξεις γύρω από την απαγόρευση των πετρελαιοκινητήρων.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις