Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Μπάκετ  μεγάλες οθόνες και τα κουμπιά «Ν» και κινητήρας ξυράφι

Μπάκετ μεγάλες οθόνες και τα κουμπιά «Ν» και κινητήρας ξυράφι

Διαβάστηκε από 26612 αναγνώστες - 23/6/2022

Ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινήτου σε καθηλώνουν τα μπάκετ καθίσματα και τα κουμπιά ειδικού σκοπού στο τιμόνι. Τα καθίσματα είναι άνετα, βολεύεσαι μονομιάς και εκτιμάς την καλή πλευρική στήριξη. Το τιμόνι έχει γεμάτη λαβή, πολλούς διακόπτες, ιδανική διάμετρο και πάχος   και στέκεται σχεδόν κάθετα, στο σωστό ύψος. Το μάτι αμέσως μετά  πέφτει στους δύο γαλάζιους διακόπτες  με το logo «Ν» απ όπου υπάρχει άμεση πρόσβαση στα προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport, N, N Custom) και ένα μεγάλο εύρος παραμετροποίησης. Το κόκκινο κουμπί, ακριβώς κάτω δεξιά από τους διακόπτες αφορά στην λειτουργία rev-match, που συγχρονίζει/ανεβάζει τις στροφές ανά λεπτό στα κατεβάσματα ταχυτήτων του κιβωτίου. Υπερπλήρης είναι η πληροφόρηση από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών  με στοιχεία για τη ροπή, την ισχύ, την πίεση turbo κ.α. Εντυπωσιακά δεδομένα, με τις μεγάλες οθόνες να είναι μπροστά σου, μία κεντρική και μία στο ταμπλό, για να παίζεις με τις ώρες και να βλέπεις ότι θες, όπως θες, συνδέοντας και το κινητό σου ασύρματα. Από την καμπίνα του λείπουν οι sport πινελιές, ενώ τα πλαστικά μέρη στο ταμπλό και στις πόρτες, είναι σκληρής κατασκευής και καλής ποιότητας. Τέλος, οι χώροι του i20N είναι αρκετοί για 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών με 352 λίτρα θα καλύψει τις ανάγκες τους έχοντας και τον κατάλληλο όγκο, αλλά και το κανονικό σχήμα.

Κοινοποίησέ το »



Κινητήρας Hyundai i20N: Ξυράφι με 0-100χλμ/ώρα με 6,2 δλ

Το 1.600άρι τούρμπο μοτέρ βενζίνης, με άμεσο ψεκασμό αποδίδει 204 άλογα και 275 Nm ροπής στις 1.750 - 4.500 στροφές, που για μερικά δευτερόλεπτα σκαρφαλώνει στα 304 Nm από τις 2.000 - 4.000 στροφές, χάρη στη λειτουργία overboost. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230χλμ./ώρα και  τα 0-100 χλμ/ώρα στα 6,2 δευτερόλεπτα. Έχει 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, Launch Control, Rev Matching, N Grin Control System και N Corner Carving Differential, ενώ προαιρετικό είναι το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Το καθαρό του βάρος αγγίζει τα 1.190 κιλά, με  την αναλογία να είναι 5,8 κιλά ανά ίππο, γεγονός που θα σε αφήσει με το στόμα ανοιχτό στο πάτημα του γκαζιού. Μόλις ξεπερνάς τις 2.000 στροφές, το μοτέρ κάνει στην άκρη τις ντροπές και με την έκρηξη του σε κολλάει στο κάθισμα. Σύμφωνα με τα παραπάνω, σαφώς και είμαστε προετοιμασμένοι ώστε να μην δούμε καταναλώσεις αντίστοιχες των υβριδικών. Έτσι λοιπόν το i20N, με τέρμα τα γκάζια καίει, και με όλα τα είδη οδήγησης η μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 10-11 λίτρα./100χλμ. Με τη λειτουργία ECO όμως, πέφτεις και κάτω από τα 8 λίτρα χωρίς όμως να απολαμβάνεις τις χάρες του. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι το i20 N είναι το πρώτο Hyundai εξοπλισμένο με Virtual Turbospeed Control (VTC). Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που μεγιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα ελέγχοντας τον υπερσυμπιεστή, όπου συλλέγοντας διάφορα δεδομένα, προβλέπει τη λειτουργία και ρυθμίζοντας ανάλογα τη βαλβίδα διαφυγής (wastegate).