Εκτοξεύεται σαν πύραυλος, στρίβει και φρενάρει με απόλυτη ακρίβεια
Το i20 N παράγει ένα στρωτό racing ήχο κατά την οδήγηση που μεταβάλλεται ανάλογα με τα οδηγικά προφίλ N-Grin και στο πιο hot απολαμβάνεις το γουργουρητό της εξάτμισης και κάποια σκασίματα. Στο ταξίδι το θετικό είναι πως δεν σου παίρνει τα αυτιά, αλλά μην περιμένετε και την άνεση ενός κανονικού i20. Όπως είπαμε υπάρχει πλήρης παραμετροποίηση σε πολλές λειτουργίες από την επιλογή Custom για την απόκριση του μοτέρ, την μεταβλητή ενεργή εξαγωγή, την παρεμβατικότητα του ESC, το Rev-Match, την κρεμαγιέρα κ.α. Στο δρόμο, ανάρτηση είναι σφιχτή, ενισχυμένη με πίσω «διπλό» κοίλο ημιάκαμπτο και μεγαλύτερης διατομής αντιστρεπτικές, ταιριάζει απόλυτα στην φιλοσοφία και στις δυνατότητες του i20N. Είναι τόσο, που το αυτοκίνητο σου δίνει την εντύπωση ότι στρίβει πάνω σε ράγες, κυριολεκτικά σαν τρένο, δίχως να «ψαρεύει» μέσα στις στροφές. Το άκαμπτο πλαίσιο του σε συνδυασμό με την σπορ αίσθηση του πίσω άξονα σε βάζουν στις στροφές με περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι περίμενες. Γενικότερα το i20N μοιάζει να αγνοεί την έννοια της υποστροφής και δεν θα σου βγάλει μούτρα, ακόμα και στις πιο σημαντικές φουρκέτες, εφόσον το σεβαστείς και το διαχειριστείς ανάλογα. Στη θέση sport δε, θα γλιστρήσεις λίγο παραπάνω, αλλά αν θες παιχνίδια, θα πρέπει να τα απενεργοποιήσεις όλα. Όλα αυτά βέβαια με προσοχή και ωριμότητα.
Πιστόλι το Hyundai i20N
Συνοψίζοντας, θα λέγαμε πώς το μικρό «πιστόλι» της Hyundai ήρθε για να προκαλέσει ταραχή σε όλους τους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που προσαρμόζεται και στις καθημερινές σου μετακινήσεις, αφού έχει 5 διαφορετικές επιλογές οδήγησης. Το Hyundai i20N εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι εκρηκτικό, απολαυστικό, στρίβει, φρενάρει, προσφέροντας σου αδρεναλίνη και πολλά χαμόγελα. Και μην ξεχνιόμαστε, ότι οι Κορεάτες σου παρέχουν εγγύηση 5 χρόνων, άπειρων χιλιομέτρων ακόμα και στη πίστα. Είπαμε ότι στρίβει σαν τρένο;
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Hyundai i20 N Performance Pack |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Αμεσος ψεκ. βενζίνης + turbo |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 204/5.500-6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 275/1.750-4.500 (304/2.000-4.000 με overboost) |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,5 |
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 | 4,9/6,4 |
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 | 6,5/8,0 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 230 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.265 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 7 |
Μέση Δοκιμής | 10,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 158 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 40 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 352 |
Τιμή από (ευρώ) | 27.990 |