Η ομοιότητα με την S-Class είναι έκδηλη.

Βρίσκεται ήδη τέσσερα χρόνια στην αγορά αλλά παραμένει όμορφη και φρέσκια. Η ανανεωμένη έκδοση είναι προ των πυλών.

Στην Ευρώπη η έκδοση combi έχει αγαπηθεί ιδιαιτέρως.

Μόνο χαμόγελα φέρνει ο κινητήρας ντίζελ. Όταν είναι κρύος ακούγεται το χαρακτηριστικό κροτάλισμα.

Μας άρεσαν πολύ τα δερμάτινα καθίσματα με τις λευκές ραφές.

Το navi δεν ενημερώσει σε πραγματικό χρόνο για την κίνηση. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι κορυφαία.

Για να ελεχθεί η διάβρωση ή σκουριά ζητήσαμε την βοήθεια των ειδικών της Dekra. Με τα υπερσύγχρονα ενδοσκόπια τους εξέτασαν κάθε χιλιοστό του αυτοκινήτου.

Χαλαρός σωλήνας: Η σύνδεση του συστήματος εισαγωγής αέρα δεν είναι σταθερή.

Εξοικονόμηση χώρου: Τα φίλτρα σωματιδιών βρίσκονται στο χώρου του κινητήρα και λειτουργούν άριστα.

Θόλοι τροχών: Υπάρχει πολλή τεχνολογία κάτω από τους θόλους των τροχών. Εκτός από τα αμορτισέρ συναντάμε και τα σωληνάκια του συστήματος airmatic.

Εξελιγμένα φωτιστικά σώματα: έτσι είναι από πίσω ένας προβολέας LED.

Mercedes C 250 d 4Matic T Avantgard. Ένα νέο αστέρι γεννιέται

Διαβάστηκε από 1729 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/6/2018

Η Mercedes C-Class πέρασε την εξαντλητική δοκιμασία των 100,000χλμ του Autobild σχεδόν αλώβητη. Η Mercedes, όπως πάντα άλλωστε, έχει δώσει πολλή προσοχή ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια της υπάρχουσας γενιάς της C-Class και αυτό επιβεβαιώνεται με τον καλύτερο τρόπο.

 
   
Όταν σε ένα αυτοκίνητο υπάρχει το αστέρι στο καπό δεν μπορείς να συγχωρέσεις την παραμικρή ατέλεια, πόσο μάλλον όταν το σλόγκαν της ίδιας της Mercedes είναι «Το καλύτερο ή τίποτα». Η Mercedes βάζει τον πήχη ψηλά, πολύ ψηλά και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.  

Εξοπλισμός
Στον εξοπλισμό της έκδοσης που είχαμε στην διάθεση μας για την δοκιμή μακράς διαρκείας, υπήρχαν κυριολεκτικά τα πάντα! Στο εσωτερικό υπήρχαν τόσο μεγάλες δόσεις πολυτέλειας που νόμιζες ότι βρισκόσουν σε μια S-Class. Δερμάτινα καθίσματα σε σκούρες μπεζ αποχρώσεις με λευκές ραφές, απομίμηση ξύλου στο ταμπλό και φυσικά κορυφαίας ποιότητας αφρώδη υλικά με την συναρμογή να αγγίζει την κορυφή.

Η πιο εμπορική
Η C-Class ήταν ανέκαθεν το πιο σημαντικό μοντέλο στην γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας από την Στουτγάρδη. Αξίζει να αναφέρουμε πως το 2016 πούλησε 425,000 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο. Καμία άλλη Mercedes δεν ήταν πιο εμπορική και φυσικά πιο σημαντική για την οικονομική ευημερία της μάρκας.

Η C-Class  με τον ντίζελ κινητήρα, όπως αυτή της δοκιμής, έχει το χαρακτηριστικό κροτάλισμα κατά την εκκίνηση αλλά μόλις ζεσταθεί ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Οι συνάδελφοι παραπονέθηκαν ότι ο θόρυβος θυμίζει ταξί αλλά ευτυχώς μόνο για λίγα χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας όμως έκλεψε τις εντυπώσεις των δοκιμαστών, αλλά μπορεί να γίνει και αλλιώς όταν έχεις 205 άλογα και 500 Nm ροπής που περνάνε και στους τέσσερις τροχούς; Όταν όλα αυτά συνδυάζονται και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, ελάχιστοι είναι εκείνοι που θα βρουν το παραμικρό για να παραπονεθούν. 
Μικρή πηγή παραπόνων ίσως αποτελέσει το κιβώτιο, αλλά μόνο όταν ο οδηγός ξαφνικά πατήσει πλήρως το γκάζι. Στην ανανεωμένη έκδοση του γερμανικού μεσαίου (Αγορά/Autobild τεύχος 433)  αυτό θα έχει βελτιωθεί σύμφωνα με την Mercedes καθώς θα τοποθετηθεί o νέος κινητήρας ντίζελ 150 και 190 ίππων που συναντάμε στην  E-Class αλλά και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο. 
Η μεσαία Mercedes δεν θα ενοχλήσει με θορύβους τους επιβάτες της παρά μόνο σε υψηλές ταχύτητες. Θα πρέπει δηλαδή να παραβιάσει το όριο ταχύτητας ο οδηγός για να φτάσουν αεροδυναμικοί ήχοι στα αυτιά των επιβατών. Κινούμενη στα πλαίσια του νόμου λοιπόν η C-Class χαρακτηρίζεται από τους συντάκτες του Autobild, απλά ονειρική. «Ως αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων είναι πραγματικά ονειρική, κάθε χιλιόμετρο είναι ένα ακόμα απόσπασμα από μια ποιητική συλλογή» έγραψε στο βιβλίο των δοκιμών ο συνάδελφος Νρίκ Μπράνκε. 

Αυτή η Mercedes ταιριάζει σε κάθε είδους οδηγική διάθεση
Έχει όλα τα χαρακτηριστικά που έφεραν την Mercedes στην κορυφή, άνετα καθίσματα με πολλές δυνατότητες ρύθμισης, αθόρυβη, τέλειο σύστημα κλιματισμού και μια ανάρτηση που πραγματικά καταπίνει όλες τις ανωμαλίες δίνοντας αρχοντικό πάτημα στο 1,8 τόνων βάρους αυτοκίνητο. 
O συντάκτης Κριστιαν Στέιγκερ σημείωσε «Αυτή η Mercedes ταιριάζει σε κάθε είδους οδηγική διάθεση και δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα που να εκνευρίζει τον οδηγό. Αυτό αναμένουμε από κάθε Mercedes»

Έχει και τα αρνητικά της
Αν κάτι όμως ενόχλησε τους περισσότερους από τους συντάκτες είναι το πάνακριβο έξτρα σύστημα πολυμέσων. Η πλοήγηση είναι κάθε άλλο παρά εύκολη ενώ η σύνδεση τηλεφώνου μέσω bluetooth είναι αρκετά περίπλοκη με τους χάρτες να είναι τουλάχιστον απαρχαιωμένοι. Το σύστημα αναγνώρισης των σημάτων οδικής κυκλοφορίας κάνει αρκετές φορές λάθος σε αντίθεση με το αλάνθαστο σύστημα  Distronic Plus, που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ακόμα και με ταχύτητες των 200χλμ./ώρα. Το συγκεκριμένο σύστημα λύνει πραγματικά τα χέρια του οδηγού, καθώς πέρα από την δυνατότητα να προχωρά σε μικρές διορθώσεις του τιμονιού, μπορεί να τον ενημερώσει για κάποια πιθανή απαραίτητη στάση ξεκούρασης.
Που όμως υστερεί το μεσαίο μοντέλο; Το γεμάτο ευαίσθητη τεχνολογία αυτοκίνητο πραγματικά φτάνει στις 100,000 χλμ. σχεδόν αλώβητο και λέμε σχεδόν γιατί το μοναδικό σφάλμα που παρουσίασε είναι ένας ελαττωματικός αισθητήρας του συστήματος διατήρησης λωρίδας. Το αυτοκίνητο μας ενημέρωσε άμεσα μέσω μηνύματος στη κεντρική οθόνη και κατά την εξέταση του σφάλματος από τους μηχανικούς της Mercedes διαπιστώθηκε ένας μόνο ελαττωματικός αισθητήρας, ο οποίος αντικαταστάθηκε. 


Η ώρα της αλήθειας
Μετά από 663 ημέρες και 100,000 χλμ η C-Class αποσυναρμολογήθηκε για να φανούν οι όποιες κρυμμένες αδυναμίες. Η C-Class είναι όπως την πρώτη μέρα! Δεν υπάρχει το παραμικρό δείγμα φθοράς και αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η ποιότητα των υλικών του εσωτερικού. Τα καθίσματα δεν έχουν χάσει ούτε στο ελάχιστο την φόρμα τους, τα χαλάκια διατηρούν ακόμα την πλούσια επένδυσή τους, στα πλαστικά δεν υπάρχει ίχνος γρατζουνιάς ενώ δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός. Μπορεί σαν καινούργια να κόστιζε ακριβά αλλά αξίζει το κάθε ευρώ. 
Το αστέρι στο καπό στην C-Class σημαίνει αρχοντιά, πολυτέλεια, άνεση αλλά και αξιοπιστία.

Τι έδειξε ο έλεγχος
1 Καλά καθίσματα:
Τα έξτρα δερμάτινα καθίσματα στο αυτοκίνητο της δοκιμής έχουν καφέ χρώμα και λευκές ραφές. Είναι ποιοτικά, ανθεκτικά και προσφέρουν άνεση στα σώματα των επιβατών.

2 Σύστημα Multimedia: Στις 28,126 χλμ χάθηκε το σήμα του ραδιοφώνου και μαύρισε η οθόνη. Μετά από 20 λεπτά επανήλθε. Ευτυχώς συνέβη μόνο μια φορά.

3 Ακριβά φρένα: Το κόστος αντικατάστασης των δίσκων και των τακακιών είναι μεγάλο.

4 Καπό: Υπάρχει μόνο μια σκουριασμένη βίδα, κατά τα αλλά είναι πλήρως προστατευμένη από την διάβρωση.

5 Εξάτμιση: Η μία από τις 2 απολήξεις στέλνει τα καυσαέρια στο περιβάλλον.

Συμπέρασμα 
«Το καλύτερο ή τίποτα» είναι το σλόγκαν της Mercedes και σε αυτό το μοντέλο παίρνει «σάρκα και οστά» Η C-Class αγγίζει το τέλειο όντας ακριβή. Η καθημερινότητα όμως μαζί της σε κάνει να ξεχνάς την τιμή μιας και διαθέτει κορυφαία ποιότητα και άριστη οδική συμπεριφορά. Η Mercedes στα καλύτερά της!

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ