Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, η Aston Martin λαμβάνει έναν διπλό turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων.

Η απόδοση του μοτέρ φτάνει τους 510 ίππους με 685 Nm ροπής.

Η μάρκα έχει ανακοινώσει ότι για τις ΗΠΑ, η προτεινόμενη τιμή ξεκινά από τις 128.000 ευρώ.

Η Aston Martin Vantage λαμβάνει ποιοτικά υλικά στην καμπίνα της.

Το ZF αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων καταφέρνει να κάνει την Vantage να φτάνει τα 96 χλμ./ώρα από στάση σε μόνο 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 314 χλμ./ώρα.

Nέα Αston Martin Vantage

21/11/2017

Η βρετανική μάρκα παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη Vantage νέας γενιάς. Δείτε αναλυτικά τι προσέφερε.

Από την αρχή που έγινε γνωστό ότι η Aston Martin δουλεύει πάνω στη νέα γενιάς Vantage, η προσπάθεια της αναμενόταν να είναι πολύ δύσκολη. Ωστόσο, η Αston Martin προσπάθησε να ανταποκριθεί στο απαιτητικό αυτό εγχείρημα προσφέροντας πληθώρα νέων χαρακτηριστικών σε σασί, μοτέρ, τεχνολογικό εξοπλισμό και εμφάνιση.

Ξεκινώντας από την αρχιτεκτονική του, η νέα Vantage βασίζεται σε μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας από αλουμίνιο της DB11, με σύστημα ανάρτησης διπλών ψαλιδιών μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Χάρη σε στην ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα της, η εμφάνιση πετυχαίνει ένα αρκετά σπορτίφ και δυναμικό αποτέλεσμα. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, οι θόλοι είναι πιο μυώδεις ενώ το αμάξωμα στο σύνολο του αν και μινιμαλιστικού χαρακτήρα κρίνεται αρκετά επιθετικό. Σε αυτό, βοηθούν και τα νέα φωτιστικά σώματα που μπορεί μπροστά να έχουν διατηρήσει το σχήμα τους, ωστόσο η νέα σχεδιαστική γραμμή που έχει υιοθετηθεί στο πίσω μέρος, έχει διαφοροποιήσει ριζικά την νέα Vantage. Πλέον, τα πίσω φώτα έχουν γίνει πολύ λεπτά και συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής γραμμής κατά μήκος του πίσω μέρους του μοντέλου.

Στην καμπίνα και τον τεχνολογικό εξοπλισμό, το νέο καμάρι της Aston Martin λαμβάνει ποιοτικά υλικά, επένδυση από Αlcantara, δέρμα και ίνες άνθρακα, Sport Plus καθίσματα και τιμόνι και Premium Αudio σύστημα ήχου. Στο θέμα του εξοπλισμού, συμπεριλαμβάνονται συστήματα όπως start/stop, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, συστήματα υποβοήθησης παρκαρίσματος Parking Distance Display, Park Assist αλλά και σένσορες μπροστά και πίσω. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει οθόνη LCD 8 ιντσών που συνεργάζεται με το σύστημα ήχου της μάρκας, το σύστημα πλοήγησης κ. α. Στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, το νέο μοντέλο λαμβάνει για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας ηλεκτρονικό διαφορικό ολίσθησης αλλά και συστήματα όπως Dynamic Torque Vectoring, Dynamic Stability Control και Adaptive Damping που  βελτιώνουν τον έλεγχο και την πρόσφυση της Vantage ενώ παράλληλα σύμφωνα με την μάρκα, βελτιώνεται ο σπορτίφ οδηγικός χαρακτήρας του μοντέλου.

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, η Aston Martin παίρνιε ισχύ από έναν διπλό turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, τοποθετημένο πολύ κοντά στο σασί ώστε να μειωθεί το κέντρο βάρους και να επιτευχθεί τέλεια κατανομή 50:50 εμπρός και πίσω μέρους. Η απόδοση του μοτέρ φτάνει τους 510 ίππους με 685 Nm ροπής που σε συνεργασία με το ZF αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων καταφέρνει να κάνει την Vantage να φτάνει τα 96 χλμ./ώρα από στάση σε μόνο 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 314 χλμ./ώρα.

Η νέα Vantage βρίσκεται ήδη διαθέσιμη για παραγγελίες με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται στο δεύτερο εξάμηνο του 2018. Η μάρκα έχει ανακοινώσει ότι για τις ΗΠΑ, η προτεινόμενη τιμή ξεκινά από τις 128.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις