Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Bentley λανσάρει μία ακόμα V8 έκδοση στην Bentayga, αυτή τη φορά βενζίνης, που διαθέτει ένα 4λιτρο μοτέρ με δύο turbo που αποδίδει 550 ίππους ισχύος και 770 Nm ροπής και προέρχεται από τις Porsche Panamera και Cayenne Turbo.

Με αυτό τον κινητήρα η νέα Bentayga χρειάζεται 4,5 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους δύο άξονες μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF.

Οπτικά, η νέα Bentayga V8 δείχνει σχεδόν ίδια με τις εκδόσεις W12 και TDI. Παίρνει το σύστημα τετραπλών απολήξεων, ενώ προαιρετικά για πρώτη φορά μπορεί να αποκτηθεί και με carbon κεραμικά φρένα.

Πρόκειται για τα μεγαλύτερα φρένα που έχουν τοποθετηθεί σε μία Bentley, ενώ τα μπροστινά είναι συνολικά τα μεγαλύτερα φρένα που υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής.

Περνώντας στο εσωτερικό της Bentayga V8, βλέπεις πως αυτό διαφέρει χάρη στο διάκοσμο από γυαλιστερά ανθρακονήματα. Ντεμπούτο κάνει και το ξύλινο τιμόνι το οποίο προσφέρεται σε επτά καπλαμάδες και μασίφ ξύλινη βάση.

Για πρώτη φορά υπάρχουν και οι δερμάτινες επενδύσεις Cricket Ball, ενώ υπάρχει η επιλογή για 15 αποχρώσεις καμπίνας και πέντε δίχρωμα θέματα.

Νέα Bentley Bentayga V8 με 550 ίππους

12/1/2018

Xάρη στις Porsche Panamera και Cayenne Turbo, η Bentley Bentayga αποκτά μια νέα V8 έκδοση 550 ίππων, η οποία διαθέτει μπροστά τα μεγαλύτερα φρένα που υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής. Ας δούμε τα χαρακτηριστικά της νέας εκδοχής του βρετανικού SUV…

Η Bentley λάνσαρε το Σεπτέμβριο του 2015 το πρώτο της SUV, την Bentayga, με έναν πανίσχυρο W12 κινητήρα. Έναν περίπου χρόνο αργότερα, το αυτοκίνητο δανείστηκε το 4λιτρο V8 TDI σύνολο του Audi SQ7, αποκτώντας έτσι και diesel έκδοση. Κάπως έτσι φτάνουμε στο παρόν, όπου η βρετανική εταιρεία λανσάρει μία ακόμα V8 έκδοση, αυτή τη φορά βενζίνης, που διαθέτει ένα 4λιτρο μοτέρ με δύο turbo.
 
Το εν λόγω σύνολο αποδίδει 550 ίππους ισχύος και 770 Nm ροπής, ενώ προέρχεται από τις Porsche Panamera και Cayenne Turbo. Με αυτό τον κινητήρα η νέα Bentayga χρειάζεται 4,5 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους δύο άξονες μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF, το οποίο στέλνει κανονικά το 60% της ροπής στον πίσω άξονα. Όχι πως έχει κάποια ιδιαίτερα σημασία, αλλά η κατανάλωση ανέρχεται σε 11,4 λτ./100 χλμ., η αυτονομία στα 746 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 260 γρ./χλμ.
 
Οπτικά, η νέα Bentayga V8 δείχνει σχεδόν ίδια με τις εκδόσεις W12 και TDI. Παίρνει το σύστημα τετραπλών απολήξεων, ενώ προαιρετικά για πρώτη φορά μπορεί να αποκτηθεί και με carbon κεραμικά φρένα. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα φρένα που έχουν τοποθετηθεί σε μία Bentley, ενώ τα μπροστινά είναι συνολικά τα μεγαλύτερα φρένα που υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής. Τα κανονικά φρένα έχουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ νέα είναι η σχεδίαση των πεντάκτινων τροχών των 22 ιντσών.
 
Περνώντας στο εσωτερικό της Bentayga V8, βλέπεις πως αυτό διαφέρει χάρη στο διάκοσμο από γυαλιστερά ανθρακονήματα. Ντεμπούτο κάνει και το ξύλινο τιμόνι το οποίο προσφέρεται σε επτά καπλαμάδες και μασίφ ξύλινη βάση. Για πρώτη φορά υπάρχουν και οι δερμάτινες επενδύσεις Cricket Ball, ενώ υπάρχει η επιλογή για 15 αποχρώσεις καμπίνας και πέντε δίχρωμα θέματα.
 
Με επιπλέον χρέωση προσφέρεται το Bentley Dynamic Ride, μια τεχνολογία ενεργής αποφυγής της ανατροπής, η οποία χρησιμοποιεί ένα κύκλωμα 48V και συνεργάζεται με την στάνταρ αερανάρτηση, προσφέροντας 4 λειτουργίες. Επιπλέον χλιδάτη επιλογή αποτελεί το ηχυσύστημα της Naim που διαθέτει 18 ηχεία και «super-tweeters», ενώ έχει ισχύ 1.950 watt.
 
Η νέα Bentayga V8 θα αρχίσει να παραδίδεται στους ιδιοκτήτες της από τα τέλη Μαρτίου. Στο Ην. Βασίλειο, οι τιμές ξεκινούν από τις 136.200 λίρες (153.653 ευρώ), καθιστώντας τη νέα έκδοση ακριβότερη κατά μόλις 400 λίρες (451 ευρώ) από την diesel εκδοχή. Υπενθυμίζουμε, κλείνοντας, πως σειρά στη γκάμα της Bentayga έχει η plug-in hybrid έκδοση, η οποία θα κάνει ντεμπούτο το Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης. Αναμένεται να χρησιμοποιήσει την υβριδική τεχνολογία της Porsche Panamera E-Hybrid.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις