autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τόσο η X3 M όσο και η Χ4 Μ εξοπλίζονται με έναν 6κύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων.

Η παραγωγή των δύο μοντέλων να ξεκινήσει στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας αυτόν τον Απρίλιο.

Τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί.

Η καμπίνα της Χ4 Μ.

Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν γίνει στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων.

Τόσο η X3 M όσο και η Χ4 Μ εξοπλίζονται με έναν 6κύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων.

Η παραγωγή των δύο μοντέλων να ξεκινήσει στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας αυτόν τον Απρίλιο.

Η καμπίνα της Χ3 Μ.

Οι νέες ΒΜW X4 M & X3 M με υψηλές επιδόσεις και επιθετικές διαθέσεις!

13/2/2019

Sport και επιθετικό παρουσιαστικό, υψηλές επιδόσεις και πολυτέλεια είναι τα χαρακτηριστικά των νέων Χ4 Μ και Χ3 Μ.

Tις Μ εκδόσεις υψηλών επιδόσεων για τις Χ3 και Χ4 παρουσίασε επίσημα η BMW προσφέροντας μάλιστα στα δύο αυτά μοντέλα και πακέτο Competition με την ισχύ να φτάνει έως τα 510 άλογα.

Αισθητικά, οι αλλαγές στην εμφάνιση των δύο μοντέλων είναι αρκετές μιας που το τμήμα Μ της βαυαρικής μάρκας προσέφερε στα μοντέλα νέο πιο σπορ προφυλακτήρα μπροστά που ενσωματώνει τώρα μεγαλύτερους εισαγωγείς αέρα, μαύρη γρίλια, πιο επιθετικό διαχύτη και πίσω προφυλακτήρα με δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, μαύρους καθρέπτες αλλά και πλήθος άλλων μαύρων διακοσμητικών. Και στα δύο μοντέλα προσφέρονται, στον βασικό εξοπλισμό, με 20άρες ζάντες αλουμινίου, και προαιρετικά με μεγαλύτερες 21 ιντσών (που είναι όμως στάνταρ στο πακέτο Competition).
 

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντούμε Vernasca δερμάτινα σπορ καθίσματα, δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, μοναδικό Μ πίνακα οργάνων, ξεχωριστό επιλογέα ταχυτήτων και πλήθος μαύρων και αλουμινένιων διακοσμητικών. Στην έκδοση Competition, τα μοντέλα εξοπλίζονται με νέα M Sport καθίσματα με Μerino δέρμα και επιπλέον εμβλήματα της μάρκας και του τμήματος Μ.

Τόσο η X3 M όσο και η Χ4 Μ εξοπλίζονται με έναν 6κύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων που αποδίδει 479 άλογα και 598 Νm ροπής σε συνδυασμό με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Μ Steptronic και σύστημα τετρακίνησης που δίνουν την δυνατότητα στα δύο μοντέλα να κάνουν το σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να έχει περιοριστεί στα 280 χλμ./ώρα. Στο πακέτο Competition η ισχύς του μοτέρ ανεβαίνει στα 510 άλογα με το 0-100 να γίνεται τώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στις 258 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο M Driver`s. Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν γίνει στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων Μ ενεργό διαφορικό, νέο σπορτίφ σύστημα ανάρτησης σε τρία modes (Comfort, Sport, Sport+), anti-roll bar, Μ Servotronic σύστημα διεύθυνσης, ακόμα πιο ισχυρό σύστημα πέδησης κ.α.

Τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά η BMW αναφέρει πως η παραγωγή των δύο μοντέλων θα ξεκινήσει στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας αυτόν τον Απρίλιο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις