Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

H διαδρομή κοντά στο Νίρμπουργκρινγκ με τις πολλές στροφές αποδείχθηκε ιδανικό πεδίο δράσης για το νέο Focus.

Κολωνία, στις όχθες του Ρήνου: εντυπωσιακό και κομψό είναι το νέο Focus, ανεξαρτήτως οπτικής γωνίας.

Το Saarlouis των 35.000 κατοίκων είναι η πόλη στην οποία κατασκευάζονται σε καθημερινή βάση 1.400 νέα Focus.

Το νέο Focus εκτός των άλλων είναι και φειδωλό στην κατανάλωση.

Με μήκος 4,38 μέτρα και μεταξόνιο 2,70 μέτρα, η ευρυχωρία στο εσωτερικό του Focus λογίζεται ως δεδομένη.

Το Focus με το στιβαρό αμάξωμα του και ειδικά στην έκδοση ST- Line είναι φτιαγμένο για στροφές σαν αυτές στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, η οποία και απλώνεται μπροστά.

Ο χώρος αποσκευών του Focus είναι της τάξης των 341- 1354 λίτρων, τιμή μάλλον χαμηλή για την κατηγορία

Το προστατευτικό της πόρτας ενεργοποιείται αυτόματα με το άνοιγμα της, προφυλάσσοντας από γδαρσίματα.

Τακτοποιημένο και κομψό εσωτερικό με την οθόνη πλοήγησης στο σωστό ύψος.

Νέο Ford Focus. Αρτιο τεχνολογικά και αισθητικά

8/8/2018

Το πολυαναμενόμενο Focus είναι πια γεγονός. Με κύρια στοιχεία τα προηγμένα συστήματα άνεσης, ασφάλειας, υποβοήθησης και διασύνδεσης, καθώς και την σπορ δυναμική σχεδίαση, ένα είναι σίγουρο: ο ανταγωνισμός αισθάνεται ήδη άβολα.

Πρώτη εντύπωση

Τι μας αρέσει και τι όχι:

Το νέο Focus διαθέτει σπορ και μυώδη εμφάνιση, κυρίως στην έκδοση ST- Line, χρειάζεται όμως τουλάχιστον 17άρες ζάντες, αλλιώς χάνει σε εμφάνιση λόγω του μακριού του μεταξονίου.

Για να διαπιστώσουμε αν όλα όσα έχουν ακουστεί και γραφτεί κατά καιρούς για το νέο Focus είναι αλήθεια, δεν είχαμε παρά να κάνουμε το εξής απλό: Να οδηγήσουμε το νέο μοντέλο της Ford από την Κολωνία στο Σαάρλουις και πίσω ξανά. Η διαδρομή είναι τρόπο τινά συμβολική καθώς η 4η γενιά του Focus εξελίχθηκε στην Κολωνία και κατασκευάζεται στο Σαάρλουις μια πόλη 35.000 κατοίκων στη νοτιοδυτική Γερμανία στην περιοχή Σάαρ. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν ένα 1000άρι τρικύλινδρο μοντέλο 125 ίππων. Πριν καλά- καλά επεξεργαστούμε το αυτοκίνητο μπαίνουμε σε αυτό, πατάμε γκάζι και ξεχυνόμαστε στους γεμάτους στροφές δρόμους της περιοχής αδημονώντας να αποκρυπτογραφήσουμε το οδηγικό DNA του Focus. Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας κινούμενο σε πολύ καλούς ρυθμούς, υπό την προϋπόθεση ότι οι στροφές του κινητήρα θα είναι από 3.000 και πάνω, γιατί κάτω από αυτές εμφανίζεται κάπως ράθυμο είναι η αλήθεια, χωρίς όμως αυτό να μειώνει την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, και την άνετη και ασφαλή οδική συμπεριφορά του. Μια στιγμή όμως: καλά όλα αυτά, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και για τα άλλα πολλά και επιμέρους θετικά χαρακτηριστικά του μοντέλου; Να το επεξεργαστούμε λίγο παραπάνω;. Σταματάμε λοιπόν και το παρατηρούμε. Το νέο Focus έχει λοιπόν μήκος 4,38 μέτρα είναι δηλαδή κατά περίπου 2 εκατοστά μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του, είναι κατά τι πιο κοντό στο ύψος ως αποτέλεσμα της απότομης κλίσης της οροφής, στοιχείο όμως το οποίο ουδόλως ενοχλεί τους επιβάτες, τουναντίον μάλιστα, καθώς σε αυτούς παρέχεται ο μεγαλύτερος χώρο για τα γόνατα τους από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας. Ο λόγος απλός: το μεταξόνιο μήκους 2,70 μέτρων (πάνω από πέντε εκατοστά μεγαλύτερο από το προκάτοχο μοντέλο). Όσοι εύλογα περίμεναν και αντίστοιχη αύξηση του χώρου αποσκευών θα απογοητευτούν διαβάζοντας ότι αυτός είναι μάλλον μικρός με 341 λίτρα χωρητικότητας, τη στιγμή που ακόμη και το παλιό Golf έχει χώρο αποσκευών 380 λίτρων, πολλώ δε μάλλον το νέο Kia Ceed με τα 395 λίτρα. Μείον ένας πόντος, προσωρινά όμως, ταμείο ως γνωστόν γίνεται όμως στο τέλος. Μετά από αυτό η απογοήτευση είναι μάλλον μικρότερη στο άκουσμα της είδησης περί χρήσης σκληρών πλαστικών στο πίσω μέρος. Επιστρέφουμε στα καλά νέα σε ότι αφορά στο εσωτερικό. Ένα καλαίσθητο εσωτερικό με πληθώρα αποθηκευτικών λύσεων, ένα κομψό και ευανάγνωστο ταμπλό και το σύστημα πλοήγησης το οποίο βρίσκεται στο σωστό ύψος και είναι σχετικά εύκολο στη χρήση, αρκεί να πετύχεις τα μικρά εικονίδια για τις αντίστοιχες λειτουργίες με την πρώτη. Αφού αναλύσαμε τα χαρακτηριστικά του νέου Focus, ήρθε η ώρα να συνεχίσουμε το ταξίδι μας, αυτή τη φορά σε ταχύτερους ρυθμούς και κινούμενοι πάντα σε επαρχιακούς και γεμάτους δρόμους στροφές, όπου και θα εκτιμήσουμε τα πλεονεκτήματα του άξονα πολλαπλού συνδέσμων στον πίσω άξονα και το καλό και σαφές κιβώτιο ταχυτήτων. Κινούμενοι σε κανονικούς ρυθμούς η κατανάλωση ανέρχεται σε 6 λίτρα. Με το πάτημα του γκαζιού, όντες πια στην Autobahn με κατεύθυνση το Σαάρλουις ο δείκτης του ταχύμετρου αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα και η κατανάλωση τα 7,6 λίτρα/100 χλμ (4,8 λτ/100χλμ. είναι η επίσημη τιμή που ανακοινώνει η Ford). Κάποια στιγμή αργά το βράδυ και μετά από μια απολαυστική εμπειρία με το νέο Focus φτάνουμε στο εργοστάσιο της Ford στο Σαάρλουις. Εδώ κατασκευάζονται σε καθημερινή βάση 1.780 αυτοκίνητα, 1.400 από αυτά είναι Focus, τα υπόλοιπα C-Max. Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις και τα πιθανά εξοπλιστικά πακέτα ο κατάλογος του νέου Focus τελειωμό δεν έχει (Easy Parking, B&O System, συρόμενη οροφή κ.λπ.) και όλα σε λογικές τιμές. 

Συμπέρασμα 
H Ford τα κατάφερε. Το νέο Focus είναι στους τομείς της διασύνδεσης, της εμφάνισης και του δυναμισμού πολύ καλύτερο από τον άμεσο ανταγωνισμό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις