Τυπική σχεδίαση Audi που αποπνέει δυναμισμό και κύρος

Coupe σχεδίαση για το μεγάλο μεσαίο της Audi. Απευθύνεται σε όσους βρίσκουν βαρετά τα sedan.

Το νέο Α7 έχει το ίδιο τεχνικό υπόβαθρο με το Α8 αλλά έχει σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό

Το μέλλον είναι ήδη εδώ! Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και δύο οθόνες που λειτουργούν υποδειγματικά

Όπως ακριβώς ένα iPad: υψηλή ανάλυση και πολύ καλά γραφικά πίσω από άριστης ποιότητας γυαλί.

Υπάρχει αρκετός χώρος και ακόμα και ψηλόσωμοι επιβάτες θα καθίσουν με άνεση παρά την χαμηλότερη οροφή

535 λτ χώρου αποσκευών που φτάνουν τα 1390 λτ όταν αναδιπλωθούν οι πίσω θέσεις

Οδηγούμε πρώτοι: Audi A7

Διαβάστηκε από 7515 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/2/2018

Οδηγήσαμε το Α7, την νέα liftback λιμουζίνα της Audi με την πολύ όμορφη σχεδίαση και φυσικά τον ψαρωτικό πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το μεγάλο coupe απευθύνεται σε αυτούς που βρίσκουν «βαριά» τα sedan και θέλουν να συνδυάσουν το στυλ με την πρακτικότητα του ανοίγματος της 5ης πόρτας.

 
   
Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε το επόμενο Α4 ή ακόμα και το Q5. Σίγουρα κάποια εικόνα θα έχετε σχηματίσει μιας και ως γνωστό η  Audi έχει μια διαχρονική σχεδίαση που πλέον θεωρείται κλασική. Οι νεωτερισμοί δεν είναι στην γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Ίνγκολστατ.. όχι πάντα.


Ο υπεύθυνος σχεδίασης της Audi, Μάρκ Λίχτε θέλει να δώσει σε κάθε νέο μοντέλο την αίσθηση ότι οδηγικά είναι  τόσο καλό όσο φαίνεται από την εξωτερική του σχεδίαση. Η Audi τουλάχιστον αυτό υπόσχεται.


Εμείς θα ελέγξουμε αν ισχύει. Το πρώτο μοντέλο που σχεδίασε ο Λίχτε είναι φυσικά το Α8 που μετουσιώνει αυτή τη ιδέα. Είναι πραγματικά πανέμορφο απ όποια μεριά και να το κοιτάξεις. Βγάζει τον απαραίτητο δυναμισμό και την πολυτέλεια ενώ είναι από τα πλέον επιβλητικά γερμανικά μοντέλα.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το liftback A7 που σίγουρα δεν έχει την ουδετερότητα ενός sedan και σίγουρα δεν θα αρέσει σε όλους.
Όμως ειλικρινά, πότε ήταν η τελευταία φορά που ένα Audi ήταν τόσο δυναμικό; Ας πάρουμε μια γεύση από το Α7.


Στο εσωτερικό συναντάμε κορυφαία υλικά και ανάλογη συναρμογή, γυαλιστερές επιφάνειες και high-tech εικόνα που δημιουργούν ένα πολυτελές εσωτερικό αντάξιο του ονόματος της Audi.


Βλέποντας κάποιος το εσωτερικό του, θα πει πως το μέλλον είναι ήδη εδώ. Διαθέτει δυο οθόνες που συνολικά ξεπερνάνε το μέγεθος ακόμα και αυτών ενός Tesla ενώ είναι πολύ καλύτερες σε λειτουργικότητα απ αυτές του ηλεκτρικού μοντέλου.


Το νέο Α7 έχει το ίδιο τεχνικό υπόβαθρο με το Α8 αλλά έχει σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό. Αυτό βέβαια θα γίνει αντιληπτό μόνο αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σε τέτοιους ρυθμούς. Σε φυσιολογικές συνθήκες είναι άνετο με κορυφαία ποιότητα κύλισης που εμπνέει τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα, καθώς η σιγουριά που αποπνέει στο δρόμο είναι μοναδική. Ο 6κύλινδρος κινητήρας βενζίνης αποδίδει 340 ίππους και ταιριάζει γάντι με την φιλοσοφία της κατασκευής.


Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που λειτουργεί υποδειγματικά αλλάζοντας γρήγορα τις σχέσεις και έχοντας την άνεση ενός απλού αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται την αλλαγή της σχέσης και αυτό είναι φυσικά ένα κομπλιμέντο για το νέο Α7.  Η Audi υπόσχεται κατανάλωση 6,8 λτ./100χλμ ενώ στο υπολογιστή ταξιδίου είδαμε περίπου 8λτ./100 χλμ. Τιμή ασύγκριτη για τα κυβικά και το μέγεθος του νέου μοντέλου.


Αν θελήσει ο οδηγός το Α7 μεταμορφώνεται από ένα άνετο οικογενειακό σε ένα πραγματικά σπόρ αυτοκίνητο. Παίρνει ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα και χάρη στην νέα  τετρακίνηση θα κινηθεί άφοβα σε κάθε τερέν.


Υποδειγματική είναι και η ηχομόνωση της καμπίνας, με πολύ απλά λόγια ο θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση μένουν έξω από την καμπίνα των επιβατών.


Συμπέρασμα: Το Α7 έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό, διαθέτει πολυτελές και πλήρως ψηφιακό εσωτερικό ενώ στρίβει υποδειγματικά. Είναι πολύ καλό αλλά αναμένεται να είναι και πολύ ακριβό. Το σημαντικό είναι ότι η Audi μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των εντυπωσιακών αυτοκινήτων.  


 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Audi A7
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 2995/6
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 340/5,000
Ροπή (Nm/σαλ) 500/1,370
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 7/αυτόματο διπλού συμπλέκτη/ τετρακίνητο
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 5,3
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 250
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) (εργ) 6,8
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 154
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 535-1390
Μ/Π/Υ 4969/1908/1422
Τιμή (Γερμανία) από 67800

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ