Με τα καλύτερα γονίδια έρχεται η νέα EQC, καθώς η λειτουργία της ανάρτησης θυμίζει πολύ την S-Class.

Το συνολικό βάρος του ηλεκτρικού μοντέλου φτάνει τουw 2.6 τόνους.. Αναμένεται να κοστίζει κοντά στις 70.000 ευρώ στην Γερμανία.

Ο συνάδελφος Γκέοργκ Κάχερ στο κάθισμα του συνοδηγού και ο διευθυντής παραγωγής των ηλεκτρικών Mercedes στην θέση του οδηγού.

Η Mercedes φρόντισε να καλύψει ακόμα και τις ζάντες του αυτοκινήτου.

Οδηγούμε την νέα ηλεκτρική Mercedes EQC

Διαβάστηκε από 1114 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2018

Ταξιδέψαμε στο Σβάρτσβαλντ  και ήρθαμε σε οδηγική επαφή με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο.Το καμουφλαρισμένο crossover είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή, ενώ το ηλεκτρικό του σύστημα έχει περάσει εδώ και πολύ καιρό το βάπτισμα του πυρός.

 
   
Καμία απολύτως λεπτομέρεια της εξωτερικής σχεδίασης του αυτοκινήτου δεν αφήνει το βαρύ καμουφλάζ να εμφανιστεί και αυτό βέβαια είναι απολύτως φυσιολογικό καθώς το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα σε τουλάχιστον 1 χρόνο. Ταξιδέψαμε στο Σβάρτσβαλντ  και ήρθαμε σε οδηγική επαφή με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο.

Το καμουφλαρισμένο crossover είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή, ενώ το ηλεκτρικό του σύστημα έχει περάσει εδώ και πολύ καιρό το βάπτισμα του πυρός. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από το πλαίσιο των 665 κιλών και πληρούν ακόμα και τις πιο αυστηρές προδιαγραφές, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η πρόοδος που έχει γίνει σε αυτό τον τομέα είναι αλματώδης.
Ακόμα και στο εσωτερικό τα πάντα είναι καλυμμένα έτσι ώστε τίποτα να μην είναι εμφανές. Ο διευθυντής παραγωγής των ηλεκτρικών Mercedes, Μίχαελ Κέλζ μας εξηγεί και την παραμικρή λειτουργία του νέου μοντέλου ενώ δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του για το μέλλον που προβλέπεται ηλεκτρικό. Υπογραμμίζει πως αξίζει να ξανασκεφτούμε τα ηλεκτρικά καθώς αξίζουν! Ενώ συμπληρώνει ότι πρέπει να αλλάξουμε τρόπο οδήγησης καθώς οι απαιτήσεις των ηλεκτροκινητήρων είναι διαφορετικές και πρέπει να πάψουμε να κοιτάμε νούμερα όπως η τελική ταχύτητα. 

Το EQC τώρα μπορεί να οδηγηθεί ακόμα και με μόνο ένα πεντάλ! Με ένα μόνο πάτημα του γκαζιού το αυτοκίνητο κρατάει σταθερή την ταχύτητα ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν θα χρειάζεται να καταφύγετε στο 2ο πεντάλ. Συνολικά, υπάρχουν τέσσερα προγράμματα οδήγησης (από το Eco σε Sport) με διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας.
Όπως ισχύει σε κάθε τύπο αυτοκινήτου και καυσίμου, έτσι και εδώ αν το παρακάνετε με το γκάζι θα βλέπετε τον δείκτη της αυτονομίας και η κατάθλιψη θα είναι προ των πυλών. Σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης η αυτονομία φτάνει τα 400χλμ ενώ για την φόρτιση σε ποσοστό  80% σε ταχυφορτιστή χρειάζεται 20 λεπτά. Τι γίνεται όμως όταν η μπαταρία των 70 kWh είναι στα όρια εξαντληθεί και εσείς βρίσκεστε ακόμα στον δρόμο;

Οι Γερμανοί έχουν προβλέψει και για αυτό καθώς σε τέτοια περίπτωση το αυτοκίνητο ενεργοποιεί μια «κατάσταση έκτακτης ανάγκης», ενημερώνοντας τον οδηγό για το πλησιέστερο σημείο φόρτισης ενώ μειώνεται σταδιακά η απόδοση του αυτοκινήτου, ειδικά αν το σημείο φόρτισης είναι μακριά ή επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες. Ο διευθυντής παραγωγής μας ενημερώνει πως η άδεια μπαταρία δεν διαφέρει σε τίποτα από το άδειο ρεζερβουάρ!
Διαθέτει 2 κινητήρες συνολικής απόδοσης 204 ίππων και 400 Nm ροπής env βρίσκεται ο ένας τοποθετημένος στο εμπρός μέρος και ο άλλος στο πίσω. Καταφέρνει να κάνει το 0-100 σε μόλις 5δλ και κοντράρει στα ίσια ακόμα και την GLC 43 AMG. Στο δρόμο βέβαια δεν φαίνεται να μπορεί να ακολουθήσει το σκληροπυρηνικό μεγάλο SUV αλλά θα μεταφέρει οδηγό και επιβάτες με μεγάλη άνεση και κυρίως αθόρυβα.
 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ