Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ακόμα και στα 4.40 μέτρα οι δύο «μάστορες» του είδους εμφανίζονται ακριβοί και πολύτιμοι.

Όρθια οθόνη και αεραγωγοί για το μεγάλο Volvo, ενώ νέος είναι ο επιλογέας ταχυτήτων. Και το καλαθάκι σκουπιδιών στο κέντρο της κονσόλας.

Μια χειρολαβή δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ πίσω τα πράγματα είναι στενά. Αλλά είναι σπορ και το τονίζει και με τις ανοικτές απολήξεις τις εξάτμισης.

Όλα για τις πιο σημαντικές νέες αφίξεις - Jaguar E-Pace και Volvo XC40

13/12/2017

Είναι καθόλου καλύτερα; - Τουλάχιστον αυτό είναι που θέλουν, οι μικρότερες εκδόσεις του Jaguar και του Volvo. Αλλά πως τα πάνε τα πολυτελή «μωρά» στην καθημερινότητα;

Είναι διαφορετικά και σου κλείνουν το μάτι από 50 μέτρα απόσταση. Διακριτικό, με το κεφάλι του αίλουρου στην εξαγωνική μάσκα ή ένα καπό τόσο καθαρό, όσο ο ορίζοντας στον Βορρά. Η Jaguar και η Volvo, που χαρακτηρίζονται μέχρι τώρα από πολυτελείς λιμουζίνες και ακριβά SUV, μεταφέρουν την εικόνα τους και στην μεσαία κατηγορία. Ακόμα και τα μικρότερά τους μοντέλα κυριαρχούν στην τέχνη να δείχνουν ακριβά και πολύτιμα. Η σχεδίαση του νέου E-Pace και τα πίσω φωτιστικά που θυμίζουν την F-Type είναι ικανά τονισμένα, το XC40 φέρει πίσω φώτα με μορφή κέρατου ελαφιού ή ίσιων μεντεσέδων πόρτας.

Επιπρόσθετα, μια νέα δόση φρεσκάδας –η τριγωνική κολώνα της οροφής στο Volvo και τα μεταλλικά «βέλη» στα πλευρά του Jaguar και ήδη η πολυτέλεια ξεκινά να αποκαλύπτεται από το μοντέλο. 

Είναι όμορφα αλλά... είναι και καλά; Το E-Pace είναι στενότερο και αυτό το καταλαβαίνουν οι επιβάτες του. Μπροστά, από το κόκπιτ που προεξέχει σαν στο Range Rover Evoque (το οποίο χαρίζει την τεχνολογία του στο SUV του Jaguar), πίσω από την όμορφη αλλά έντονη κλίση του κρυστάλλου. Όμορφο, αλλά το Volvo αποδίδει πολύ καλύτερα εδώ –τόσο καλά σαν το πίσω κρύσταλλο να είναι μέρος του σχεδιαστικού DNA του. Το XC40 όχι μόνο φαίνεται αλλά είναι και πιο ευρύχωρο, περίπου τόσο όσο μια BMW X1. O Σουηδός θέλει να είναι και πρακτικός και έχει δημιουργήσει ανοίγματα στις πόρτες για μεγάλα μπουκάλια, επίσης έχει τεράστιο χώρο στην κεντρική κονσόλα. Να κάτι που η VW δεν έχει φέρει ακόμα. 

Στην κεντρική κονσόλα της Jaguar, που ξεκινάει από τις 51.075 ευρώ, βρίσκεις δέρμα, ενώ πραγματικά απολαυστική είναι η λίστα με τα εξτρά του. Υπάρχουν 9 διαφορετικά καθίσματα, 7 τύποι δέρματος, επιπρόσθετα με μεταλλικές και Premium μεταλλικές βαφές και τροχούς μέχρι το αξιοθαύμαστο μέγεθος των 21 ιντσών (το Volvo προσφέρει μέχρι 20 ίντσες).

Περιμένουμε μονομαχίες...πολυτελείας.

Η Jaguar επίσης προσφέρει περισσότερους κινητήρες: Τρεις επιλογές diesel από 150 μέχρι 240 ίππους και δύο τετρακύλινδρους βενζίνης, με 240 και 300 ίππους. Σημαντικά φθηνότερο το Volvo στις αρχικές του επιλογές, οι οποίες είναι και λιγότερες: Μόνο ένας κινητήρας βενζίνης 247 ίππων και ένας diesel 190 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που από το 2018 θα έρθει ένας βασικός κινητήρας βενζίνης με 3 κυλίνδρους, 156 ίππους, χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση εμπρός –το μικρότερο Volvo της ιστορίας. Οι Σουηδοί το έχουν πάρει πολύ στα σοβαρά να «δαγκώσουν» το αντίπαλο Tiguan. Στοίχημα ότι κάποιοι αγοραστές VW ήδη προτιμούν το Volvo; 

Συμπέρασμα
Το E-Pace και το XC40 είναι σίγουρο ότι θα γίνουν best sellers στην εταιρεία τους. Ένας από τους λόγους είναι ότι φέρνουν εμφάνιση και αίσθηση κοντά στην κατηγορία του Tiguan. Αυτό είναι κάτι που κάνει τα SUV ακόμα πιο ελκυστικά –και είμαστε χαρούμενοι για αυτό. 

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις