Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η νέα Mercedes C-Class Coupe κυριεύει την καρδιά και το μυαλό.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Νέα Mercedes C-Class Coupe

8/9/2015

Η νέα Mercedes C-Class Coupe κυριεύει την καρδιά και το μυαλό. Την πρώτη με τη σαγηνευτική, σπορ εμφάνιση, το δεύτερο με τις προηγμένες τεχνολογίες και τον αέρα πολυτελείας που εκπέμπει.

Αντίθετα με την προηγούμενη γενιά της, η οποία προστέθηκε στην γκάμα αρκετά μετά την παρουσίαση του σεντάν αμαξώματος, αυτή η C-Class Coupe ήρθε πολύ πιο σύντομα, σχεδόν ένα χρόνο μετά. Έτσι, συμπληρώνεται η γκάμα της C-Class η οποία βέβαια ακόμη δεν είναι πλήρης μιας και άμεσα πρόκειται να δούμε και την cabrio εκδοχή. Επίσημα το μοντέλο θα παρουσιαστεί στο κοινό στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στα μέσα Σεπτέμβρη, ενώ θα αρχίσει να διατίθεται το Δεκέμβριο.

 

Σχεδίαση

Τόσο από τις καμουφλαρισμένες, όσο και από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, ήταν γνωστό ότι η C-Class Coupe θα παρέπεμπε στη μεγαλύτερη S-Class Coupe. Και πραγματικά, όπως φαίνεται από τις επίσημες εικόνες, οι ομοιότητες είναι πολλές με αποτέλεσμα η Coupe να συνδυάζει άκρως επιτυχημένα σπορ με πολυτελή στοιχεία της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, τώρα, τα βλέμματα πέφτουν αρχικά στο πλαϊνό και το πίσω μέρος όπου τα μακρόστενα πίσω φανάρια, ο διαχύτης με τη διπλή, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, και η πόρτα του χώρου αποσκευών η οποία ανασηκώνεται εν είδει αεροτομής τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου και το διαφοροποιούν από το σεντάν. Έπειτα, στο πλάι η μεγάλη πόρτα, η γραμμή της οροφής που πέφτει αρμονικά προς τα πίσω και οι κολόνες που «μπαίνουν» προς τα μέσα ενισχύουν το δυναμισμό του, ενώ τέλος το μπροστινό μέρος είναι πιο οικείο και κυριαρχούν το μεγάλο αστέρι στη μάσκα, τα φώτα LED και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για την πιο δυναμική C-Class στην γκάμα.

 

Εσωτερικό

Η Mercedes C-Class sedan δανείζει στην Coupe πέρα από πάτωμα (πλατφόρμα MRA), κινητήρες και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας, και το εσωτερικό. Εκεί, λοιπόν, η σχεδίαση συνδυάζει την πολυτέλεια με το δυναμισμό. Ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα με τα minimal χαρακτηριστικά και τους αεροπορικούς τύπου διακόπτες όπως και η λεπτή ψηφιακή οθόνη στο πάνω τμήμα του ταμπλό, η οποία θυμίζει οθόνη tablet. Το high-tech και πολυτελές κομμάτι «κλείνει» ο διακόπτης του συστήματος πολυμέσων COMMAND, ο οποίος περιλαμβάνει και touchpad. Στο κομμάτι της ποιότητας, η αρτιότητα αναμένεται εξαιρετική, τόσο σε ότι αφορά τα υλικά, όσο την συναρμογή, το φινίρισμα και την προσοχή στη λεπτομέρεια.

 

Κινητήρες

Η γκάμα των κινητήρων της C-Class Coupe προέρχεται -όπως είναι φυσικό- από την σεντάν. Στις εκδόσεις βενζίνης, λοιπόν, ξεκινά με την C180 η οποία εξοπλίζεται με ένα 1.600άρη κινητήρα 156 ίππων και συνεχίζει η C200 που φορά 2λιτρο κινητήρα 184 ίππων. Ο ίδιος κινητήρας εξοπλίζει τόσο την C250 σε ισχυρότερη εκδοχή απόδοσης 211 ίππων, αλλά και την C300 όπου αποδίδει 245 ίππους. Στο κομμάτι των diesel βάση αποτελεί η C220d με έναν 2,2 λίτρων κινητήρα 170 ίππων, ενώ ο ίδιος πετρελαιοκινητήρας κινεί και την C250d όπου η ισχύς ανεβαίνει στους 204 ίππους. Νούμερα κατανάλωσης και επιδόσεων δεν ανακοινώθηκαν επίσημα, όμως αυτά το πιθανότερο αν μην διαφοροποιούνται από την σεντάν.

 

Ανάρτηση

Εκτός από την εμφάνιση που εκπέμπει άκρατο δυναμισμό, η C-Class Coupe διαθέτει και άλλα στοιχεία τα οποία ενισχύουν τον σπορτίφ προσανατολισμό της. Το βασικότερο, όμως, είναι η χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) που έχει ρυθμιστεί ώστε να συνδυάζει κορυφαία ποιότητα κύλισης με δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης και διατίθεται με δύο set-up. Το πρώτο είναι προσανατολισμένο στην άνεση, το δεύτερο απευθύνεται στους πιο σπορτίφ οδηγούς και συνδυάζεται με πιο γρήγορο τιμόνι (Sports Direct-Steer system). Επίσης, προαιρετικά το μοντέλο θα εφοδιάζεται με αερανάρτηση η οποία έχει 5 διαφορετικές επιλογές, τις ECO, Comfort, Sport, Sport + και Individual.

Υπόλοιπα στοιχεία που ενισχύουν τον σπορτίφ προσανατολισμό του μοντέλου είναι πως έρχεται με πιο ελαφρύ και στιβαρό αμάξωμα σε σχέση με πριν, ενώ άξιος αναφοράς είναι και αεροδυναμικός συντελεστής Cd που είναι μόλις 0,26 με αποτέλεσμα το μεσαίο μοντέλο να κινείται πιο σταθερά και ήσυχα στις υψηλές ταχύτητες.

 

Τεχνολογία

Στο κομμάτι της τεχνολογίας, η C-Class Coupe έρχεται με πολλά συστήματα ασφάλειας και άνεσης της C-Class και συνεπώς της μεγαλύτερης S-Class. Για παράδειγμα διαθέτει όπως αναφέραμε αερανάρτηση ρυθμιζόμενης απόσβεσης, ενώ παράλληλα διαθέτει και «έξυπνο» κλιματισμό που μπαίνει στην «ανακύκλωση», όταν το GPS διαβάσει πως κινείται μέσα σε σήραγγα. Στη λίστα βέβαια και όλα τα γνωστά συστήματα της Mercedes όπως το ενεργό cruise control, το brake assist, το σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και η περιμετρική κάμερα 360 μοιρών.

 

Συμπέρασμα

Η κατηγορία των μεσαίων κουπέ απαιτεί όμορφα σε σχεδίαση μοντέλα, με σπορ οδικά χαρακτηριστικά και προηγμένες τεχνολογίες. Η νέα Mercedes

C-Class τα διαθέτει και με το παραπάνω και άρα έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικεί μερίδιο στην πίτα, ακόμη και αυτή είναι μικρή για τα δεδομένα της ελληνική αγοράς.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις