Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ: Peugeot 508

Διαβάστηκε από 7433 αναγνώστες - 26/6/2018

Το νέο 508 συνδυάζει τις συμπαγείς για την κατηγορία διαστάσεις με το μυώδες παρουσιαστικό, τον έντονο χαρακτήρα, την κουπέ αισθητική και την κορυφαία ποιότητα.

Η πρώτη μας επαφή με το γαλλικό μοντέλο δεν μας επιφύλασσε ιδιαίτερες εκπλήξεις, καθώς σε γενικές γραμμές ξέραμε τι θα συναντήσουμε και αυτό περιγράφεται συνοπτικά στον πιο πάνω τίτλο και υπότιτλο του εν λόγω κειμένου. Αυτό που μας ενδιέφερε είναι να οδηγήσουμε το νέο 508.

Στη διάθεση μας είχαμε ένα 2λιτρο Blue- HDI με 163 ίππους και πλούσιο εξοπλισμό. Ο κινητήρας δεν συνεργάζεται πλέον με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παρά με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Περνώντας στο εσωτερικό για να ξεκινήσουμε τη διαδρομή μας για την Κυανή Ακτή το βλέμμα μας πλανάται στον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων i-Cockpit, ο οποίος συνδυάζεται με μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, τοποθετημένη κεντρικά και στο σωστό οπτικό πεδίο.



Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, με κορυφαίο το Night Vision, το οποίο μπορεί να εντοπίζει πεζούς και ζώα τη νύχτα, εφιστώντας την προσοχή του οδηγού, προς αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων. Η εργονομία και η ποιότητα των υλικών δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, αυτό που προξενεί όμως εντύπωση είναι η παρουσία του μίνι τιμονιού (ξανά) το οποίο όμως στην πορεία δεν συνιστά μειονέκτημα, όπως αποδεικνύεται κατά το πέρασμα μας από στενές στροφές.



Τα καθίσματα είναι μεν άνετα, πάσχουν όμως στο θέμα της πλευρικής στήριξης. Το στιβαρό αμάξωμα και η αποτελεσματική ανάρτηση δεν επιτρέπουν την εμφάνιση κλίσεων και μόνο έντονες λακκούβες ή κακοτεχνίες θα περάσουν στο εσωτερικό. Από τον κινητήρα των 400 Nm η αλήθεια είναι ότι θα περιμέναμε περισσότερα, το βάρος όμως των 1,6 τόνων ίσως και να συνιστά ένα ανασταλτικό ως προς τις προσδοκίες μας παράγοντα. Συνεργάζεται πάντως αρμονικά με το 8άρι κιβώτιο.

Στην λειτουργία Eco και Comfort το κιβώτιο χρησιμοποιεί όλη την ισχύ, διατηρώντας ακόμη και κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές την επιλεγείσα σχέση. Δοκιμάσαμε επίσης και τον βασικό πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο, ο οποίος και μας άφησε καλές εντυπώσεις. Στο εγγύς μέλλον αναμένεται και το λανσάρισμα νέων εκδόσεων όπως Station Wagon, αλά κυρίως η Plug-in- Hybrid turbo έκδοση των 1,6 λίτρων και 300 ίππων με αυτονομία τα 50 χλμ, όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη.



Πρώτη εντύπωση
Τι μας άρεσε και τι όχι.
Το 8άρι κιβώτιο επιτρέπει στο 508 να κινηθεί με σχετική άνεση και η ποιότητα κατασκευής του. Η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος και μόνο έντονες λακκούβες γίνονται αντιληπτές.
 
Συμπέρασμα
Το νέο 508 οπτικά είναι ένα αυτοκίνητο με δυναμισμό και έντονο χαρακτήρα, κάτι το οποίο δεν φαίνεται στο δρόμο, τουλάχιστον στο βαθμό που θα περιμέναμε. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι αυτή τη στιγμή ο κινητήρας diesel των 163 ίππων με το κιβώτιο των 8 σχέσεων.
 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
  Peugeot 508 BlueHDi 160 
Κινητήρας  τετρακύλινδρος turbo/ μπροστά/εγκάρσια 
Κυβισμός (κ.εκ.)  1.997
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 163/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/2.000 
Σχέσεις/ κιβώτιο/μετάδοση  8/αυτόματο/εμπρός
Μήκος/ πλάτος/ύψος (χλστ.) 4.750/1859/1.403 
Καθαρό βάρος (κιλά)  1.605
Χώρος αποσκευών (λτ.)  487-1.537
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 8,4
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 230
Κατανάλωση (λτ/100χλμ.)  4,5
Εκπομπές C02 (γρ./χλμ.)  118

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις