autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Σε μόλις 200 μονάδες παραγωγής, το μοντέλο διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο boxer κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 346 ίππους.

Εξωτερικά το Subaru STI S209 έχει λάβει ευρύτερα φτερά που διευρύνουν το συνολικό του πλάτος κατά 43,2 χιλιοστά σε σχέση με το στάνταρ WRX STI.

Το S209 θα κυκλοφορήσει σε δύο χρώματα (μπλε και λευκό) στα τέλη του 2019.

Στο εσωτερικό θα βρει κανείς ένα τιμόνι επίπεδης βάσης (flat bottom), ενώ τα καθίσματα (Recaro τα εμπρόσθια) καλύπτουν ταπετσαρίες Ultrasuede.

Πρεμιέρα για το Subaru STI S209

15/1/2019

Το νέο STI S209 αποκάλυψε η Subaru στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ ανακοινώνοντας και επίσημα τις προδιαγραφές του.

Διαθέσιμο μόνο για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και κατασκευάζοντας μόλις 200 μονάδες, το περιορισμένης παραγωγής μοντέλο διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο boxer κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 346 ίππους. Ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται μόνο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων με την κίνηση να πηγαίνει σε όλους τους τροχούς.
 
Όπως αναφέρει η εταιρεία ο κινητήρας του μοντέλου προέρχεται από μία διαδικασία αναβάθμισης με την πίεση υπερπλήρωσης να υπολογίζεται στα 1,2 bar. Επιπλέον το σύστημα εισαγωγής αέρα έχει αναθεωρηθεί, ενώ μία αντλία καυσίμου υψηλής ροής και τα μεγαλύτερα μπεκ ψεκασμού αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για παροχή βενζίνης.

Σε ότι αφορά το εξωτερικό, το Subaru STI S209 έχει λάβει ευρύτερα φτερά που διευρύνουν το συνολικό του πλάτος κατά 43,2 χιλιοστά σε σχέση με το στάνταρ WRX STI. Για την καλύτερη πρόσφυση το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ζάντες BBS 19 ιντσών, οι οποίες έρχονται πακέτο με ελαστικά Dunlop GT600A. Υπεύθυνο για το φρενάρισμα είναι ένα σύστημα πέδησης Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και δαγκάνες δύο εμβόλων πίσω.
 
Στο εσωτερικό θα βρει κανείς ένα τιμόνι επίπεδης βάσης (flat bottom), ενώ τα καθίσματα (Recaro τα εμπρόσθια) καλύπτουν ταπετσαρίες Ultrasuede.

Το S209 θα κυκλοφορήσει σε δύο χρώματα (μπλε και λευκό) στα τέλη του 2019, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα το κόστος απόκτησης.            

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις