Το μπροστινό μέρος χαμήλωσε μερικά εκατοστά και μοιάζει πλέον πιο σπορ.

Ο ζωντανός κινητήρας των 136 ίππων δίνει πολύ καλές επιδόσεις στην A-Class.

Η ορατότητα προς τα πίσω είναι καλύτερη και η σχεδίαση εντελώς νέα.

Το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 3εκ. και φυσικά αυτό είναι εμφανές στην πιο ευρύχωρη πλέον καμπίνα.

Oπως και στην BMW, έτσι και εδώ το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα φιλοξενεί και το σύστημα start/stop.

Το τιμόνι μοιάζει με της S-Class και φιλοξενεί τα κουμπιά του συστήματος MBUX.

Εντελώς νέο το εσωτερικό. Η έκδοση δοκιμής είχε οθόνη αφής 10,25 ιντσών.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι σαφώς βελτιωμένοι.

Ο χώρος αποσκευών χωράει πλέον 370 λίτρα.

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes A-Class

Διαβάστηκε από 1373 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2018

Αυτή μάλιστα - Η νέα Α-Class είναι πλήρως ανανεωμένη. Διαθέτει νέα σχεδίαση, νέο τεχνικό υπόβαθρο και έχει κάνει άλματα σε ότι αφορά τα συστήματα πολυμέσων.

 
   
MBUX ονομάζεται ένα νέο σύστημα Infotaiment που εμφανίζεται για πρώτη φορά μέσω της A-Class. Τα καλύτερα νέα γύρω από το νέο «αστέρι» τα αφήσαμε για το τέλος. Η νέα A-Class έχει άριστη οδική συμπεριφορά!

Όταν είχε παρουσιαστεί το 2013 η υπάρχουσα A-Class είχαμε βρει αρκετά στοιχεία που δεν ήταν στο επίπεδο που μας είχε συνηθίσει η Mercedes. Σχεδιαστικά έμοιαζε αρκετά με την BMW 116, είχε στενή καμπίνα, μέτριο σασί και πολύ κακή ορατότητα. 5 χρόνια μετά έχουμε μπροστά μας την νέα γενιά της μικρομεσαίας A-Class αλλά όλα πλέον είναι διαφορετικά. Σαν να διάβασαν οι κύριοι της Mercedes τα επικριτικά μας σχόλια καθώς η νέα γενιά είναι απαλλαγμένη απ όλα τα λάθη του παρελθόντος.

Η εξωτερική της σχεδίαση είναι εντελώς νέα και σε τίποτα δεν θυμίζει το υπάρχον μοντέλο. Χάρη στις πιο δυναμικές γραμμές μοιάζει πλέον πιο στιβαρό, πιο φαρδύ και γεμίζει εμπιστοσύνη τον οδηγό. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 3εκ αλλά αυτό φαίνεται κυρίως στο εσωτερικό όπου οι διαθέσιμοι χώροι είναι πλέον πολύ καλύτεροι, ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Μπορούν να φιλοξενηθούν πλέον ακόμα και επιβάτες που το ύψος τους φτάνει τα 2μ. 
Οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ καθώς το cockpit της νέας Α-Class είναι επίσης ολοκαίνουργιο και δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. Τα κλασικά αναλογικά όργανα στον πίνακα οργάνων έχουν δώσει την θέση τους σε ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που ενώνεται με την κεντρική οθόνη αφής 7 ή  10,25 ιντσών(ανάλογα την έκδοση) και δίνουν μια έντονη high-tech εικόνα.

Το νέο σύστημα MBUX είναι στην ουσία μια αλληλεπίδραση μεταξύ του αυτοκινήτου και του οδηγού. Μέσω των κουμπιών του τιμονιού ή απλά λέγοντας «Hi Mercedes», το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να ακούσει κάθε παράπονο του οδηγού και να πράξει αναλόγως. Εμείς του είπαμε πως κρυώνουμε και μας πρότεινε να ανεβάσουμε την θερμοκρασία στον κλιματισμό ενώ όταν του είπαμε ότι πεινάμε μας έβγαλε μια λίστα με όλα τα κοντινά εστιατόρια. Είναι πολύ εντυπωσιακό και λειτουργεί πάντα σωστά ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι βλέπουμε ένα τόσο εξελιγμένο σύστημα να κάνει την εμφάνιση του πρώτη φορά στην A-Class και όχι σε κάποιο μεγάλο μοντέλο της εταιρίας.

Αρχικά, τα κινητήρια σύνολα που θα κινούν το νέο αυτοκίνητο θα είναι 3. Ο 1500άρης ντίζελ απόδοσης 115 ίππων, ο ολοκαίνουργιος 1300άρης turbo κινητήρας βενζίνης που ανήκει στην οικογένεια Renault- Nissan αλλά και ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης απόδοσης 224 ίππων που είναι φυσικά προϊόν της Mercedes.
Σε αυτή την πρώτη δοκιμή είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την Α200 με τον 1300άρη κινητήρα  που συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. 
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα ενώ παραμένει αρκετά αθόρυβος, όπως άλλωστε ολόκληρο το αυτοκίνητο ενώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κάνει γρήγορα τις αλλαγές. Αποδίδει 136 ίππους και χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο νέο μοντέλο, την ώρα που η κατανάλωση βρίσκετε σε πολύ χαμηλά επίπεδα καθώς μετρήσαμε μέση κατανάλωση της τάξεως των 6.9λτ./100χλμ

Ένας άλλος τομέας που η αναβάθμιση έχει σημειώσει άλματα είναι η οδική συμπεριφορά. Η νέα A-Class είναι σαφώς πιο άνετη ακόμα και με τις 19άρες ζάντες της δοκιμής και καλύτερα ρυθμισμένη ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί και με ενεργή ανάρτηση ενώ το τιμόνι έχει και αυτό με την σειρά του καλύτερη αίσθηση ενώ είναι πιο ακριβές στις εντολές του οδηγού.
Αναμένουμε να το δοκιμάσουμε επί ελληνικού εδάφους ώστε να μπορέσουμε να εξάγουμε ακόμα περισσότερα συμπεράσματα και φυσικά να οδηγήσουμε όλα τα κινητήρια σύνολα. 

Συμπέρασμα 
Η Mercedes αυτήν την φορά τα έκανε όλα σωστά! Το νέο μοντέλο φαίνεται υπέροχο, έχει καλύτερους χώρους, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά ενώ είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Το νέο σύστημα MBUX μοιάζει να ήρθε από το μέλλον και είναι σίγουρα διασκεδαστικό.

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ