Πώς το WLTP βοήθησε την Opel
9/10/2018
Η Opel είδε το μερίδιο της στην ευρωπαϊκή αγορά να αυξάνεται κατά 7% επωφελούμενη από την έγκαιρη μετάβαση στην υιοθέτηση της νέας διαδικασίας δοκιμών WLTP.
Οι Opel και Vauxhall επωφελήθηκαν τον Σεπτέμβριο από την έγκαιρη και συνεπή προετοιμασία μετάβασης στην υιοθέτηση της νέας διαδικασίας δοκιμών WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι δύο μάρκες πέτυχαν από κοινού 7% μερίδιο στη συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη (αύξηση κατά 0,8 μονάδες έναντι της ίδιας περιόδου το 2017). Είναι το υψηλότερο μερίδιο αγοράς σε μεμονωμένο μήνα από τον Μάρτιο του 2016 και η υψηλότερη τιμή του Σεπτεμβρίου από το 2014.
Τον Σεπτέμβριο η Opel πέτυχε αύξηση μεριδίου αγοράς σε 11 χώρες, όπως ισχυρίζεται το γερμανικό στρατόπεδο, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων αγορών. Στη εγχώρια αγορά της Γερμανίας η μάρκα είδε το μερίδιό της να αυξάνεται στο 9,5% επί της συνολικής αγοράς, το υψηλότερο μερίδιο σε ένα μεμονωμένο μήνα από τον Δεκέμβριο του 2010 και το υψηλότερο μερίδιο για Σεπτέμβριο από το 2007. Η Vauxhall (στο Ηνωμένο Βασίλειο) έφτασε το 8,6%, ενώ σε Γαλλία και Ιταλία είδαμε αυξήσεις κατά 0,6%. Στη χώρα μας η Opel βρέθηκε στη δεύτερη θέση ταξινομήσεων επιβατικών τον Σεπτέμβριο με μερίδιο αγοράς 9,1%, ενώ καλή πορεία κατέγραψε και το Astra αυξάνοντας το μερίδιό του στην κατηγορία των μικρομεσαίων στο 18,9% κατέχοντας ηγετική θέση.