Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

TEST THE BEST: Όλα τα... καλύτερα στην πίστα!

Διαβάστηκε από 41729 αναγνώστες - 4/6/2018

Όλα τα «καλύτερα» του 2018 βρέθηκαν στην πίστα της Bridgestone από την ΑutoBild. Μαζί τους κι εμείς! Και τα δοκιμάσαμε όλα!

Βρεθήκαμε στην πίστα της Bridgestone λίγο έξω από την Aprilia της Ιταλίας για την ετήσια «συνάντηση» Τest the Βest του «αδελφού» Autobild.

Εκεί, δοκιμάσαμε όλα τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν (21 στον αριθμό παρακαλώ!) σε 3 διαφορετικές πίστες τις οποίες είχαμε στην διάθεσή μας ώστε να εξάγουμε τα καλύτερα δυνατά συμπεράσματα για την οδική τους συμπεριφορά, το στήσιμο της ανάρτησης και βέβαια την ποιότητα κατασκευής.

Πιο συγκεκριμένα, κινηθήκαμε για 8 συνεχόμενα χιλιόμετρα με την τελική τους ταχύτητα (Main Oval Track), τα δοκιμάσαμε στην «κακοτράχαλη» άσφαλτο (Noise Harshness Vibration Track) για να δούμε τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα και την άνεση της ανάρτησης, ενώ για την συμπεριφορά στο όριο, την πληροφόρηση από το τιμόνι και την απόδοση των φρένων χρησιμοποιήσαμε το στενό, αλλά απαιτητικό «πιστάκι» του Dry Handling Track.

Όπως καταλαβαίνετε, η λίστα των αυτοκινήτων και των υπεραυτοκινήτων που δοκιμάσαμε μας γέμισε χαμόγελα και αναφωνήσαμε WOW όταν είδαμε πως ανάμεσά τους συμπεριλαμβάνονταν μια McLaren 720S και μια Porsche Carrera 911 GT2 RS, αν και πρωτίστως μας εντυπωσίασε ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε εξαντλητικά test σε όλα τα αυτοκίνητα και μάλιστα σε «διαφορετικό περιβάλλον». Οι αποσκευές μας κατά την επιστροφή ήταν γεμάτες εμπειρία, συγκριτικά και δοκιμές.

Σαν ελληνικό περιοδικού αυτοκινήτου καταφέραμε και κάναμε τα δικά μας συγκριτικά μεταξύ πιο «γήινων» αυτοκινήτων. Αρχικά, φέραμε αντιμέτωπα 3 γερμανικά μικρομεσαία, την BMW Σειρά 1, το VW Golf και το Audi A3. Έπειτα, συνεχίσαμε οδηγώντας το Opel Grandland X και αμέσως μας μπήκε η ιδέα να κάνουμε ένα ακόμα συγκριτικό. Αναρωτηθήκαμε λοιπόν αν θα μπορούσε το SUV της Opel με τον νέο δίλιτρο ντίζελ των 180 ίππων μπορεί να σταθεί απέναντι στην BMW Χ2 και στο Volvo XC40. Πιστέψτε μας, ξαφνιάσαμε τον Ιταλό φωτογράφο όταν του ζητήσαμε αντίστοιχες φωτογραφίες και είπε «γιατί όχι, θα βγάλετε πολλά συμπεράσματα από αυτό το συγκριτικό…».

Βέβαια, εκτός των παραπάνω, δοκιμάσαμε δυο άκρως ενδιαφέροντα και πολυαναμένομενα αυτοκίνητα, τo ολοκαίνουργια Kia Ceed και το ηλεκτρικό Hyundai Kona E. Κάπου στη μέση της γεμάτης αυτή ημέρας είδαμε τα οικογενειακά BMW 530d, το Opel Insignia GSi και τo crossover Subaru Outback, ενώ για το τέλος αφήσαμε τα γρήγορα της παρέας, το ανανεωμένο Suraru BRZ, την ασύλληπτα γρήγορη McLaren 720S και την αγωνιστική Porsche Carrera 911 GT2 RS.

Οι 3 πίστες:
Οβάλ - υψηλής ταχύτητας:
To αστέρι της Bridgestone είναι η οβάλ πίστα μήκους 4 χιλιομέτρων και πλάτους 15 μέτρων. Η διαρρύθμιση της επιτρέπει ακόμα και αλλαγές λωρίδας πάνω στα πέταλα με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα. Τα πέταλα έχουν μέγιστη γωνία 37 °, επιτρέποντας έτσι τις δοκιμές υψηλής ταχύτητας. Σε αυτήν κάναμε 2 γύρους με κάθε αυτοκίνητο κρατώντας όσο περισσότερο μπορούσαμε την τελική ταχύτητα!

Δοκιμή άνεσης: Σε μία ευθεία 200+ μέτρων με έντονες ανωμαλίες, σπασίματα και λακκούβες δοκιμάσαμε την άνεση των αυτοκινήτων και φυσικά την συναρμογή του εσωτερικού καθώς περνώντας με 100χλμ./ώρα εμφανίστηκαν σε μερικά τριγμοί.

Dry handling: Σε αυτή την πίστα στρίψαμε με πολλά…. με πάρα πολλά χιλιόμετρα για να έχουμε την καλύτερη δυνατή εικόνα για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Είχε κάποια πολύ απαιτητικά κομμάτια που έβαζαν δύσκολα σε αυτοκίνητο και οδηγό ενώ σε αρκετές περιπτώσεις τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν υπερωρίες για να καταφέρουν να κρατήσουν το αυτοκίνητο στην επιθυμητή τροχιά. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις