Το νέο Focus συζητήθηκε όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο της χρονιάς και εν τέλει καλά έκανε. Βελτιώθηκε όπου χώλαινε, και δεν θα ήταν υπερβολή να το χαρακτηρίζαμε ως το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των mainstream μικρομεσαίων. Βέβαια, δικαιολογημένα ρίχνει και κλεφτές ματιές στα premium και θα εξηγήσουμε ευθύς αμέσως γιατί.
Η 4η γενιά του νέου Focus, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, όντας 88 κιλά ελαφρύτερο, 20 χλστ. μακρύτερο και 30 χλστ. χαμηλότερο, ενώ αυτό που εντυπωσιάζει είναι το 53 χλστ. μεταξόνιο που είναι και το μεγαλύτερο της κατηγορίας. Σχεδιαστικά, διαθέτει νέες γραμμές, πιο μακρύ και μυώδες καπό ενώ η καμπίνα τραβήχτηκε προς τα πίσω. ¶λλαξε πλήρως και χρειάζεσαι το πολύ 10 δευτ. για να το λατρέψεις.
Η τεράστια δουλειά των ανθρώπων της Ford παίρνει σάρκα και οστά στο εσωτερικό του νέου Focus, το οποίο αποτελεί το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της Ford. Οθόνη αφής 8 ιντσών, Head Up Display, δυνατότητα δημιουργίας Wi-Fi spot, ασύρματη φόρτιση κινητού, και φυσικά η εφαρμογή Ford Pass Connect που επιτρέπει στον οδηγό να κάνει τεχνικό έλεγχο του οχήματος, ακόμα και να το ξεκλειδώσει ή να το βάλει σε λειτουργία από μακριά. Ποιοτικά, συναντάμε άφθονη χρήση μαλακού πλαστικού, ενώ συναρμογή και φινίρισμα είναι άψογα. Για να πούμε την αλήθεια, πλησίασε αρκετά το Fiesta αισθητικά, και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Στον τομέα των χώρων, το νέο Focus παρέχει εξαιρετικό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους των πίσω επιβατών. Οι θήκες για μικροαντικείμενα της καθημερινότητας αυξήθηκαν όπως και επίσης ο χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 375 λτ. (μπορεί να φτάσει τα 1.354 λτ. με αναδίπλωση).
Από πλευράς κινητήρων, το νέο Focus, στη βάση της γκάμας του χρησιμοποιεί τον πολυβραβευμένο 1.000άρη EcoBoost με επιλογές στους 85,100 και 125 ίππους ενώ υπάρχει και η επιλογή του 1.500άρη με απόδοση είτε 150 είτε 182 ίππων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Εάν προτιμάτε diesel, υπάρχει ο 1.5 EcoBlue με 95 ή 100 ίππους και ο 2.0 με 150. Ήδη προστέθηκε και η Focus ST έκδοση, η οποία κινείται από έναν νέο 2,3 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 280 ίππων.
Στον δρόμο λοιπόν, το νέο μικρομεσαίο είναι απλά συναρπαστικό. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγεις μετά από περίπου 5 λεπτά, καθώς δεν χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο για να ερωτευτείς τις αντιδράσεις του. Εντυπωσιακή θέση οδήγησης, βελτιωμένη ευρυχωρία, καλοστημένο σύνολο και ένα τιμόνι, που πιο υπάκουο δεν γίνεται, δημιουργούν τις καλύτερες συνθήκες για κάθε διαδρομή. Από κει και πέρα, το τιμόνι έχει ιδανικό βάρος, απίθανη αμεσότητα και εκπληκτική πληροφόρηση, ενώ το αυτοκίνητο αυτό καθΆ αυτό υπακούει σαν πιστός ακόλουθος. Πατάει με αρχοντιά, αποπνέει premium αύρα με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και σου δίνει την εντύπωση πως μπορεί να αντέξει πολλά περισσότερα άλογα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr