Το νέο Karoq αντικατέστησε το Yeti, μεταμορφώθηκε πλήρως και κοιτάει τον ανταγωνισμό κατάματα. Οι Τσέχοι ρίχνουν στην αμφίρροπη μάχη των μικρομεσαίων crossover έναν ολοκληρωμένο παίχτη που, όπως θα λέγαμε στο σχολείο, τα παίρνει όλα Α.
Πάτησε πάνω στην MQB πλατφόρμα του ομίλου VW και αποτελεί κινητή διαφήμιση της σχεδιαστικής γλώσσας της τσέχικης φίρμας. Ουσιαστικά είναι μία μικρογραφία του Kodiaq με μήκος στα 4.382 χλστ., πλάτος στα 1.841 χλστ. και μεταξόνιο που εκτείνεται στα 2.630 χλστ. Έτσι και εδώ, όπως και στον μεγαλύτερο αδερφό, η χαρακτηριστική γρίλια τραβάει τη προσοχή ενώ τα πλήρως επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα κλέβουν τις εντυπώσεις. Οι ράγες στην οροφή δίνουν πιο σπορ αίσθηση με τη σειρά τους, ενώ το χαμήλωμα της οροφής προς το τέλος του αμαξώματος, το μικραίνει αρκετά στο μάτι. Εντάξει και δεν έχει μα ούτε και περιμέναμε σχεδιαστικές ακρότητες σε ένα Skoda, καθώς ο σκοπός του δεν είναι τόσο η ομορφιά, όσο η πρακτικότητα στην καθημερινότητα.
Το επίπεδο της ποιότητας στο νέο Karoq αξίζει πραγματικά χειροκρότημα, με τους υπευθύνους να δίνουν ρέστα. Ένας εσωτερικός διάκοσμος άκρως στιβαρός και καλοφινιρισμένος, με απλόχερη χρήση μαλακών υλικών, που λόγω γενικότερης μινιμαλιστικής φιλοσοφίας, οδηγεί το μάτι πάνω στην έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Πλέον, με την προσθήκη του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων (είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που εξοπλίζεται με αυτόν) ανεβαίνει ένα ακόμα επίπεδο και εκτινάσσει την high-tech ατμόσφαιρα του. Από κει και πέρα, το Karoq εκμεταλλεύεται πλήρως τις μεγάλες διαστάσεις του και παρέχει άφθονους χώρους για 5 ενήλικες ενώ τα 3 πίσω καθίσματα είναι ανεξάρτητα και συρόμενα. Έτσι και το πορτ παγκάζ διαμορφώνεται από τα 479 έως τα 588 λτ.
Στα μηχανικά σύνολα, όπως και όλα γύρω από το Karoq, όλα είναι απλά και τακτοποιημένα και ξεκάθαρα. Η γκάμα περιλαμβάνει 4 κινητήρες: δύο βενζίνης και δύο diesel. Αρχικά συναντάμε τον 1.000άρη TSI με απόδοση 115 ίππων και 200 Nm και την δυάδα κλείνει ο 1.5 TSI EVO με 150 άλογα και 250 Nm ροπής. Στους diesel τώρα, ο ένας αφορά τον 1.600άρη με ιπποδύναμη 115 ίππων και 250 Nm ροπής και ο πιο δυνατός που κλείνει την 4άδα, είναι ο 2λιτρος TDI με απόδοση 150 ή 190 ίππων (340 Nm και 400 Nm ροπής αντίστοιχα).
Το νέο Karoq είναι έτοιμο για κάθε πιθανή πρόκληση, κάθε οικογένειας σε κάθε ταξίδι και κάθε πόλη. Ένας all around παίκτης που τα κάνει όλα σωστά και ζητάει ελάχιστα. Η θέση οδήγησης είναι άριστη με πανοραμική ορατότητα, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη. Η ποιότητα κύλισης του βοηθάει για άνετα και ξεκούραστα ταξίδια, ενώ η ηχομόνωση είναι εξαιρετική. Ακόμα και σε δρόμο με στροφές δεν θα αγχώσει στιγμή τον οδηγό ενώ στα έξτρα προσφέρεται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC. Με τιμή που ξεκινά από τα 19.480 ευρώ, πώς να μην είναι μέσα στα φαβορί;
Copyright © 2024 - autoagora.gr