Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το Up! GTI με τον 1.0 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα TSI του ομίλου αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής.

Το πακέτο του δεν προσφέρει κάτι εξαιρετικά τολμηρό.

To VW Up! GTI στην «τσίτα»

31/10/2018

Ένα από τα πρώτα βελτιωτικά πακέτα για το Up! GTI ήρθαν στο φως. Του πάει;

Η Volkswagen για καιρό εξέταζε το ενδεχόμενο για το αν θα πρέπει να προσφέρει GTI έκδοση στο mini up!, παρουσιάζοντας μάλιστα το παρελθόν το Up! GT concept.

Tελικά, το Up! GTI έλαβε το πράσινο φως και την άνοιξη του περασμένου έτους παρουσιάστηκε και επίσημα ακολουθώντας τον ίδιο δρόμο που είχε ακολουθήσει η VW για το Golf GTI πρώτης γενιάς, το οποίο δεν στηριζόταν τόσο στη μεγάλη του ιπποδύναμη για να πετύχει υψηλές επιδόσεις όσο στο χαμηλό του βάρος.  Το Up! GTI με τον 1.0 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα TSI του ομίλου αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής, το βάρος του φτάνει τα 997 κιλά, κάνει το 0-100 σε 8.8 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα.

Πλέον, ήρθε στο φως και η πρώτη σοβαρή προσπάθεια βελτίωσης του μοντέλου από τον οίκο Ingo Noak. Το πακέτο του δεν προσφέρει κάτι εξαιρετικά τολμηρό, δίνει ωστόσο μια πιο επιθετική νότα στην εμφάνιση του μοντέλου χάρη στους νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τις πλαϊνές ποδιές και τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Πώς σας φαίνεται;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις