Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το ηλεκτρικό Mercedes EQ Compact

11/8/2017

Σε φουλ ρυθμό δουλεύει η Mercedes το πλάνο της για ηλεκτρικά οχήματα με το σήμα EQ. Η αρχή θα γίνει με ένα SUV αλλά όλοι περιμένουν το πρώτο ηλεκτρικό μικρομεσαίο.

Η Mercedes έχει ήδη δημιουργήσει το δικό της ξεχωριστό εμπορικό σήμα με το οποίo θα πουλάει τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Πρόκειται για την υποενότητα EQ η οποία από το 2019 θα αρχίσει να δίνει αυτοκίνητα στην αγορά. Μάλιστα έχει κατοχυρώσει ήδη τις ονομασίες EQA, EQB, EQC, EQE και EQS δείχνοντας ότι έχει σκοπό να δημιουργήσει μια ολόκληρη γκάμα. 
 
Το πλάνο για ηλεκτρικό κοντινό μέλλον
Η αρχή του EQ θα γίνει το 2019 και είναι ένα SUV το οποίο ήδη φέρεται να έχει καπαρώσει το όνομα EQC. Η Mercedes θέλει δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα (μαζί με τα Smart) έως το 2022. Και επειδή αυτό με SUV δεν γίνεται, χρειάζεται λοιπόν ένα μαζικό μοντέλο και τι καλύτερο από ένα μικρομεσαίο, το οποίο θα μπορεί να ενσωματώνει και τα premium χαρακτηριστικά της Mercedes. 
 
Όλα τα σχέδια αυτά θα στηριχτούν στη νέα αρχιτεκτονική της Mercedes με την κωδική ονομασία EVA (Electric Vehicle Architecture). Πρόκειται για άλλη μία πλατφόρμα που θα μπορεί να δώσει διαφορετικά μήκη μεταξονίου και μετατροχίων από έναν βασικό πυρήνα.

Για το μικρομεσαίο μοντέλο ετοιμάζεται μια μπαταρία της τάξης των 60-70 kWh, η μικρότερη της γκάμας δηλαδή η οποία μπορεί να φτάνει έως και τις 110 kWh για πιο μεγάλα μοντέλα. Ο κινητήρας θα αποδίδει 150 kW (200+ ίππους) ενώ όλη η δομή του πλαισίου επιτρέπει και δεύτερο μοτέρ για να παρέχεται και τετρακίνηση.
 
Καινοτομία στους χώρους
Το ηλεκτρικό μικρομεσαίο θα μπορεί πιο εύκολα να παρέχει καλύτερους χώρους από τη συμβατική A-Class επειδή θα έχει τις μπαταρίες στο δάπεδο. Με το συσσωρευτή και το mix των υλικών να εξασφαλίζει ένα χαμηλό βάρος, η αυτονομία εκτιμάται ότι θα μπορεί να προσεγγίζει τα 500 χλμ.. Οι δε επιδόσεις επίσης αναμένονται πολύ υψηλές ενώ η φόρτιση θα γίνεται και επαγωγικά. 


 Εμφάνιση που θα τα συνδυάζει όλα
Οι σχεδιαστές λοιπόν προσανατολίζονται σε γνώριμες γραμμές συνολικά αλλά με διαφοροποιημένες λεπτομέρειες όπως τα φώτα, η μάσκα και οι προφυλακτήρες. Οι μπλε χρώματος λεπτομέρειες θα αναλαμβάνουν εδώ κρίσιμο ρόλο και θα είναι εμφανείς. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή, τον πρώτο λόγο θα έχει η Ευρώπη με μονάδες στη Βρέμη, στο Ράστατ, στο Ζιντελφίνγκεν (Στουτγγάρδη) και το Χάμπαχ, η μονάδα της Smart στη Γαλλία. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις