Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η BMW αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2013 με την i3.

Χωρίς εκτενή παραγωγή ηλεκτρικών η BMW

23/3/2018

To μικρό περιθώριο κέρδους που έχει η BMW λόγω του μεγάλου κόστους που έχει η τωρινή ηλεκτρική τεχνολογία, φαίνεται πως αναγκάζει την μάρκα να μην προχωρά σε εκτενή παραγωγή των EV μοντέλων της. Τι περιμένει όμως;

Την πρόθεση της να καθυστερήσει την εκτενή παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών της μοντέλων μέχρι και το 2020 αποκάλυψε η BMW, μέσω δηλώσεων που έγιναν από τον CEO της μάρκας, κ. Harald Krueger.

Tα ακριβή λόγια του ήταν: «Θέλαμε να περιμένουμε μέχρι την πέμπτη γενιά ηλεκτρικής τεχνολογίας για να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στο κόστος παραγωγής. Δεν θέλουμε να αυξήσουμε την παραγωγή με την τωρινή τεχνολογία τέταρτης γενιάς. Η διαφορά στο κόστος ανάμεσα στις δύο γενιές είναι μεγάλη. Αν θέλεις να νικήσεις τον αγώνα, τότε πρέπει να έχεις καλές βάσεις αλλιώς δεν θα μπορέσεις να αυξήσεις την παραγωγή σου».

Η BMW αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2013 με την i3 ενώ ακολούθησε λίγο αργότερα και η i8. Oι προσπάθειες της βαυαρικής μάρκας έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με όσα μαθαίνουμε, το 2019 θα είναι έτοιμο το πλήρες ηλεκτρικό ΜΙΝΙ, με την αμιγώς ηλεκτρική Χ3 να ακολουθεί το 2020.

Στα σκαριά έχει επιβεβαιωθεί πως βρίσκεται και ένα νέο ηλεκτρικό σεντάν κάτω από την ονομασία i4 με έχει αυτονομία κίνησης για 700 χιλιόμετρα. Το εμπορικό του λανσάρισμα αναμένεται μέσα στο 2020.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις