Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

3 προσιτά και όμορφα γκαζιάρικα diesel

Διαβάστηκε από 15447 αναγνώστες - 11/8/2017

O μύθος ότι τα όμορφα κοστίζουν καταρρίπτεται εντελώς από τα Audi A3 1,6 TDI, Honda Civic 1,6 i-DTEC και Volvo V40 D2. Σύγκριση χώρων, επιδόσεων και κατανάλωσης.

Εμφάνιση: Με έμφαση στη λεπτομέρεια, Το A3 παραμένει πιο άγριο
Το V40 είναι φαρδύ, και χαμηλό, με σχετικά compact μήκος και εντυπωσιακές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Σήμα κατατεθέν είναι τα πίσω φώτα σε σχήμα boomerang και μπροστά το σχέδιό του δεν το μπερδεύεις εύκολα με άλλο. 
Η Audi τηρεί το ρητό, συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει. Αυτό που έχει αλλάξει μόνο είναι οι λεπτομέρειες. Οι ακμές είναι πιο οξείες και πιο πολλές στο προφίλ και τις επίπεδες επιφάνειες, ενώ τα φωτιστικά μπροστά και πίσω έχουν στενή άγρια όψη
Στο Civic, εντύπωση προκαλούν ο μυώδης σχεδιασμός του εμπρόσθιου προφυλακτήρα που ενσωματώνει τα φώτα ημέρας με λαμπτήρες LED, οι τονισμένοι θόλοι των φτερών, το πίσω τζάμι που ενσωματώνει την αεροτομή, η κεραία στο πάνω μέρος που θυμίζει πτερύγιο καρχαρία και οι στενές πλευρικές επιφάνειες.

 
Εσωτερικό: Ποιότητα, αλλά και εργονομικές ενστάσεις. Φουτουριστική σχεδίαση για το εσωτερικό του Civic

Στο εσωτερικό του A3 η ποιότητα κατασκευής ορίζει την κορυφή της κατηγορίας, τόσο με την επιλογή και το φινίρισμα των υλικών, όσο και με τη συναρμογή τους. Η προσοχή στη λεπτομέρεια σχεδιασμού είναι ορατή στα minimal χειριστήρια του κλιματισμού, το κεντρικό χειριστήριο του συστήματος infotainment και τη λεπτή αναδυόμενη οθόνη του. 
Το εσωτερικό του Civic έχει φουτουριστική σχεδίαση, τονισμένη ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος. Αίσθηση προκαλεί η  στάνταρ ψηφιακή οθόνη πληροφοριών i-MID. Πάντως ο χειρισμός των ενδείξεων του trip computer απαιτεί αρκετή εξοικείωση. 
Τον ξεχωριστό αέρα που ήθελε η Volvo , τον έχει επιτύχει και με το παραπάνω. Ωστόσο η συμβίωση μαζί του είναι κάτι που θέλει συνήθεια. Το εσωτερικό είναι φορτωμένο κουμπιά, λυχνίες και ενδείξεις. Από την άλλη, η απτή ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή.
 

Χώροι: Ξεχωρίζει ο χώρος αποσκευών του Civic και η συνολική ευκολία στο Audi. 

Τo Civic έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας, ενώ το Volvo έχει έναν από τους μικρότερους. Από την άλλη, το Volvo έχει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω καθημένων. Ωστόσο το Honda παραμένει το πιο φαρδύ εσωτερικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η περιφερειακή ορατότητα είναι καλύτερη στο Audi, το οποίο έχει τους περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, ενώ έχει και μια πολύ σωστή θέση οδήγησης. 
Στα Honda και Volvo οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι λίγοι, ενώ η ορατότητα πιο περιορισμένη. Το Honda έχει την πιο σπορτίφ θέση οδήγησης και το Volvo την πιο άνετη. 
 

Οδική συμπεριφορά: Πιο οδηγοκεντρικό το Civic 

Ο κινητήρας του Civic στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύει ήσυχα και άνετα, ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει ακριβώς εκεί που θες.
Το V40 έχει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι απούσες. Επίσης, το τιμόνι είναι μαλακό και όχι πολύ ακριβές. Ωστόσο, όταν το πιέσεις ανακαλύπτεις ότι έχεις να κάνεις με ένα ασφαλές αυτοκίνητο. Έχει καλό turn in, προσφέρει ακριβή έκβαση στις στροφές ακόμα και υπό πίεση, ενώ φυσικά, το ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο είναι πολύ ξεκούραστο.
Το Α3 προσφέρει κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης. Η ακρίβεια και η πληροφόρηση από το τιμόνι ανήκουν στις καλύτερες της κατηγορίας, ενώ η συμπεριφορά στις στροφές εκπέμπει σιγουριά και ασφάλεια. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο «καταπίνει» εύκολα τα χιλιόμετρα. 

 
Κινητήρες: Χαμηλές καταναλώσεις

Audi 1,6 TDI: Πολιτισμένη λειτουργία, μέτριες ρεπρίζ
Ο κινητήρας 1,6 TDI ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων του γκρουπ της VW. Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μη φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η επιτάχυνση είναι καλή, ενώ οι ρεπρίζ κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας. 
Honda 1,6 i-DTEC: Με κορυφαία ροπή  
Ο 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι  σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του.Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση. Από πλευράς επιδόσεων το Honda, έχει τις καλύτερες ρεπρίζ που αντικατοπτρίζουν την κορυφαία ροπή του. 
 
Volvo 1,6 D2: Το «πνίγει» το μεγάλο βάρος   
Πολιτισμένη λειτουργία, αρκετή δύναμη ψηλά και ροπή από τις 1.500 σ.α.λ και πάνω. Η Volvo υπόσχεται εξαιρετικά χαμηλή μικτή κατανάλωση και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2– με τη βοήθεια του Start&Stop – που συνεπάγονται μηδενικά τέλη και χαμηλά πάγια έξοδα. Το μεγάλο βάρος αδικεί το V40 και όσον αφορά στις επιδόσεις
 

Συμπέρασμα
Το Volvo πρωταγωνιστεί στην ασφάλεια, το Audi έχει ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα σύγχρονο μικρομεσαίο premium ενώ το Civic, συνδυάζει οικονομία και επιδόσεις με πιο οδηγοκεντρική συμπεριφορά και πολύ μεγάλους χώρους.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις