Astra vs Megane vs Giulietta. Ποιο είναι το καλύτερο;

Διαβάστηκε από 4680 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/5/2018

Τεχνολογία, συναίσθημα ή φινέτσα; `Ο,τι από τα τρία και αν ψάχνεις, σίγουρα ένα από τα τρία μικρομεσαία του συγκριτικού θα σε καλύψει.

 
   
Οpel Αstra 1,4Τ 140 PS - Πιο ώριμο από ποτέ
Τo Astra συγκεντρώνει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα. Διακρίνεται για το σφηνοειδές σχήμα του, το πίσω τμήμα της οροφής που θυμίζει κουπέ αυτοκίνητο, αλλά και για τις αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματός του.
Περνώντας στο εσωτερικό του, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αισθητική της καμπίνας με εμφανείς επιρροές από το Insignia. Θετικές εντυπώσεις αφήνουν ο κομψός και πλήρης σε ενδείξεις πίνακας οργάνων, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας και φυσικά, η προσοχή στην ποιότητα, με ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό να καλύπτεται από ένα λεπτό σε πάχος μαλακό υλικό. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, γεγονός που ενισχύεται και από τις πολλαπλές ρυθμίσεις του τιμονιού και του καθίσματος, με ενισχυμένη πλευρική στήριξη και πιστοποίηση ομάδας ορθοπεδικών.

Στον τομέα των εσωτερικών χώρων, 4 άτομα θα μετακινηθούν χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Η χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών βρίσκεται στο μέσο όρο με 370 λίτρα. Εν τω μεταξύ, ο τούρμπο κινητήρας των 1,4 λίτρων παρουσιάζει αυξημένη ροπή 200 Νm και λογική κατανάλωση (5,9 λτ./100 χλμ.). Στην πράξη, κινεί ιδιαίτερα σβέλτα και με χαρακτηριστική άνεση το αμάξωμα του μικρομεσαίου Opel, αν και δείχνει κάπως «απρόθυμος» χαμηλά.
 
Στο δρόμο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, το αμάξωμα του Astra δεν εμφανίζει περιττές κινήσεις και νευρικότητα, αποπνέοντας ασφάλεια και αναδίδοντας μια ιδιαίτερα συμπαγή αίσθηση. Στις στροφές, ακόμα και υπό πίεση, το μικρομεσαίο εμφανίζει υψηλή πρόσφυση με περιορισμένη υποστροφή και υψηλή ακρίβεια στο μπροστινό σύστημα. Παράλληλα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας, το πίσω μέρος δείχνει πολύ ισορροπημένο. Η άνεση είναι αρκετά ικανοποιητική.
 
  
Αlfa Romeo Giulietta 1,4 120 PS – Έντονα συναισθηματική
Με τη Giulietta, η Alfa Romeo έκανε εκ νέου αρκετά αισθητή την παρουσία της στη μικρομεσαία κατηγορία. `Αλλωστε, πρόκειται για ένα μοντέλο που συνδυάζει αρμονικά όλα τα χαρακτηριστικά της ιταλικής φίρμας, δηλαδή πολύ συναίσθημα, τόσο στην εμφάνιση, όσο και στην οδηγική αίσθηση.

Σε κάθε περίπτωση, οι αρχικές εκδόσεις του μοντέλου φέρουν κινητήρα τούρμπο 1,4 λίτρων με 120 ίππους. Το μοτέρ αυτό συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και εξασφαλίζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 208 Nm να αποδίδεται μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Συνολικά, ταιριάζει αρκετά στο γενικό προφίλ του αυτοκινήτου. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 6,4 λτ./100 χλμ. με 149 γρ./χλμ. εκπομπές CO2. Από τις μετρήσεις μας, προέκυψε πως το ιταλικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 10,1 δευτερολέπτων.

Στο δρόμο, η Giulietta έχει πολύ σίγουρο πάτημα, σπορτίφ αίσθηση και μάλιστα δίχως να περιορίζει την παρεχόμενη προς τους επιβάτες άνεση.
 
  
Renault Megane 1,4 TCe 130 PS 5d – The French Way
Η γαλλική προσέγγιση στα μικρομεσαία τούρμπο μοντέλα και στην ευρύτερη λογική του downsizing, βρίσκει ιδανικό εκφραστή στο Megane.

Ο 1.400άρης κινητήρας των 130 ονομαστικών ίππων που χρησιμοποιεί το μοντέλο, είναι αρκετά εξελιγμένος τεχνολογικά. Διαθέτει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αποδίδοντας ροπή 190 Nm από τις 2.250 σ.α.λ. Χάρη σε αυτό το μοτέρ, το γαλλικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. και CO2 153 γρ./χλμ. Στο εσωτερικό του, το Megane διαθέτει πολύ ευχάριστο design και αρκετά ποιοτικά μαλακά υλικά, ωστόσο θα μπορούσε να έχει καλύτερους χώρους επιβατών.

Το πορτμπαγκάζ των 372 λίτρων ικανοποιεί για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στο δρόμο, το Megane των 130 ίππων συνδυάζει με επιτυχία άνεση και σπορτίφ οδική συμπεριφορά, με το αμάξωμά του να παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις, μόνον όταν πιέζεται υπερβολικά, ενώ το τιμόνι έχει γρήγορη απόκριση.

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ