Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η ανανεωμένη C-Class δείχνει ακόμα πιο ελκυστική και δυναμική λόγω του μπροστινού μέρους της που παραπέμπει στην CLS.

Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι λιγότερες, ενώ η ουσία βρίσκεται πως πλέον διαθέτει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,26, που είναι ο καλύτερος στην κατηγορία.

Αισθητός είναι ο αέρας της ανανέωσης και στο εσωτερικό. Οι αλλαγές δεν αφορούν φυσικά στην ευρυχωρία, που παραμένει ως είχε αλλά στη σχεδίαση που είναι σαφώς πιο κομψή και στην απτή αίσθηση ποιότητας που κερδίζει πλέον με ευκολία το «άριστα».

Δυναμικό ύφος, εκλεπτυσμένη αισθητική, διακριτική πολυτέλεια, καλές επιδόσεις και ποιότητα κατασκευής, η οποία δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της 3άρας.

Το πολύ καλό στήσιμο και το στιβαρό πλαίσιο της 3άρας, της χαρίζουν άνεση και σταθερότητα στο δρόμο.

Σύγχρονη αισθητική, ευχάριστος διάκοσμος, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και διακριτική πολυτέλεια συνθέτουν την εικόνα στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου.

Mercedes C-Class και BMW Σειρά 3. Κάποτε ήταν απλησίαστα. Όχι πια.

Διαβάστηκε από 19908 αναγνώστες - 24/8/2017

Πολύ χαμηλότερη είναι η τιμή των δύο premium sedan τα οποία όταν πάει κάποιος να τα αγοράσει καινούρια είναι σημαντικά ακριβότερα καθώς πρόκειται για δύο παραδοσιακά premium αυτοκίνητα.

Πιο ελκυστική, πιο δυναμική και με ποιότητα που αγγίζει το άριστα η Mercedes.
 
Η ανανεωμένη C-Class δείχνει ακόμα πιο ελκυστική και δυναμική λόγω του μπροστινού μέρους της που παραπέμπει στην CLS. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι λιγότερες, ενώ η ουσία βρίσκεται πως πλέον διαθέτει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,26, που είναι ο καλύτερος στην κατηγορία.
Αισθητός είναι ο αέρας της ανανέωσης και στο εσωτερικό. Οι αλλαγές δεν αφορούν φυσικά στην ευρυχωρία, που παραμένει ως είχε βολεύοντας 5 ενήλικες και 475 λτ. αποσκευών, αλλά στη σχεδίαση που είναι σαφώς πιο κομψή και στην απτή αίσθηση ποιότητας που κερδίζει πλέον με ευκολία το «άριστα».
 
 
 
 
Είναι πιο ασφαλής, πιο άνετη αλλά και πιο συμμετοχική στην οδήγηση.
 
Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν «παίζονται», αυτή η C-Class δείχνει να μην ξεχνάει τον οδηγό. Υπάρχει καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι, η πρόσφυση είναι επίσης βελτιωμένη, αλλά και στο ίδιο το μοντέλο που συνολικά δείχνει καλύτερα ζυγισμένο. Αναβαθμισμένη είναι και η ενεργητική ασφάλεια, καθώς 10 νέα συστήματα προστέθηκαν στον στάνταρ ή έξτρα εξοπλισμό.
Στη βάση της γκάμας συναντάμε το «παλιό» σύνολο των 1,6 λτ. BlueEFFICIENCY που αποδίδει 156 ίππους. Πιο πάνω βρίσκεται ο 4κύλινδρος 1,8 τούρμπο άμεσου ψεκασμού CGI κινητήρας των εκδόσεων C 180, C 200 και C 250 με 156, 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Η C 350 φέρει το V6 μοτέρ των 3,5 λτ. που αποδίδει 306 ίππους. Προσφέρεται τόσο ως πισωκίνητη όσο και ως τετρακίνητη, ενώ φέρει αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Στην κορυφή των εκδόσεων βενζίνης βρίσκεται η C 63 AMG των 457 ίππων. Τρεις παραλλαγές στο σύνολο πετρελαίου των 2,2 λτ. υπάρχουν, οι C 200 CDI, C 220 CDI και C 250 CDI με 136, 170 και 204 ίππους αντίστοιχα. Όλοι οι κινητήρες φέρουν στάνταρ σύστημα ECO Start/Stop
 
 
 

 
 
Πολυτελής, με άριστη εργονομία αλλά και έντονα σπορτίφ χαρακτήρα είναι η BMW.
 
Δυναμικό ύφος, εκλεπτυσμένη αισθητική, διακριτική πολυτέλεια, καλές επιδόσεις και ποιότητα κατασκευής, η οποία δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της 3άρας.
Σύγχρονη αισθητική, ευχάριστος διάκοσμος, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και διακριτική πολυτέλεια συνθέτουν την εικόνα στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου. Η εργονομία δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, ενώ τόσο το φινίρισμα, όσο και η συναρμογή των επιμέρους τμημάτων κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι αρκετοί για 4 ή 5 (υπό προϋποθέσεις) ενήλικους, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 460 λτ. 


 
 
 
¶νετη, στιβαρή αλλά και με άμεση απόκριση στο στρίψιμο.
 
Το πολύ καλό στήσιμο και το στιβαρό πλαίσιο της 3άρας, της χαρίζουν άνεση και σταθερότητα στο δρόμο. Η ανάρτηση είναι σφιχτή και συνάμα άνετη για το δυναμικό χαρακτήρα της 3άρας, ενώ η αίσθηση που απολαμβάνει ο οδηγός είναι κορυφαία τόσο σε χαλαρούς όσο και σε πιο έντονους ρυθμούς. Το τιμόνι, τέλος, είναι ιδιαίτερα ακριβές στους χειρισμούς και με πολύ καλή πληροφόρηση.
Στη βάση της παλέτας βρίσκεται η 316i με το 1.600άρη μοτέρ άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 122 ίππους. Οι 318i και 320i φέρουν 2λιτρο σύνολο, με ισχύ 143 και 170 ίππων αντίστοιχα. Από εδώ ξεκινούν οι 6κύλινδρες εκδόσεις, καθώς οι 325i, 330i και 335i εξοπλίζονται με 3λιτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 218, 272 και 306 ίππους αντίστοιχα. Στην κορυφή συναντάμε τη θρυλική Μ3 των 420 ίππων. Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις diesel, τώρα, η Σειρά 3 εκκινεί από τα δύο λίτρα, με τις 316d, 318d και 320d των 116, 143 και 163 ή 184 ίππων αντίστοιχα. Οι 3λιτρες 6κύλινδρες 330d και 335d αποδίδουν 245 και 286 ίππους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις