Ακόμα και χωρίς τετρακίνηση έχει μεγάλη ελκτική ικανότητα

Η Χ3 και το Q5 είναι πιο σπορ αλλά και το XC60 τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα

Τυπικό εσωτερικό Volvo με κορυφαία υλικά και άριστη συναρμογή.

Υπερφορτωμένη κουμπιά η κεντρική κονσόλα. Το σύστημα διατήρησης λωρίδας ήταν αρκετές φορές ενοχλητικό

Τα καθίσματα ακόμα και μετά από σχεδόν 200,000χλμ φαίνονται σαν την πρώτη μέρα

Μεταχειρισμένο: Volvo XC60, Ένας καλός Σουηδός!

Διαβάστηκε από 1772 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2018

Μεταχειρισμένο: Volvo XC60, Ένας καλός Σουηδός!Το κομψό SUV της Volvo μετράει πλέον αρκετά χρόνια στην αγορά. Όποιος ενδιαφέρεται να το αγοράσει μεταχειρισμένο θα πρέπει να περιμένει κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία.

 
   
Κάποιος που αναζητά μεταχειρισμένο Volvo ίσως να μην σκεφτεί το XC60 γιατί το θεωρεί καινούργιο. Όμως το μεσαίο SUV βρίσκεται ήδη 8 χρόνια στην αγορά και υπάρχουν αρκετά μεταχειρισμένα που αναζητούν νέο ιδιοκτήτη. Με το XC60 η Volvo έκανε άνοιγμα σε μια κατηγορία που δεν είχε ποτέ πριν εκπρόσωπο και προσέλκυσε έτσι νέους πελάτες.

Η Volvo μας έχει συνηθίσει σε αυτοκίνητα που αποπνέουν δυναμισμό και ασφάλεια και φυσικά το μεσαίο SUV δεν μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Τα τόξα της οροφής που «ψηλώνουν» απότομα προσδίδουν κύρος και δυναμισμό φωνάζοντας από μακριά: Εδώ είστε ασφαλείς!

Αυτό είναι άλλωστε και το κύριο μέλημα των Σουηδών. Να αισθάνεστε και να είστε ασφαλείς. Η οροφή σβήνει όμορφα στο εντυπωσιακό πίσω μέρος που ο περίτεχνος φωτισμός το κάνουν πολύ αναγνωρίσιμο την νύχτα.

Σε αντίθεση με το πίσω μέρος, μπροστά οι σχεδιαστές ήταν πιο συγκρατημένοι και ως εκ τούτου το XC 60 πιο ουδέτερο. Το μεγάλο σήμα όμως που βρίσκεται τοποθετημένο στην μάσκα και το μακρύ καπό καταφέρνουν να τραβούν τα βλέμματα.

Το 2014 δέχτηκε ένα  φρεσκάρισμα και τοποθετήθηκαν πιο εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα εμπρός με τεχνολογία LED, χρώμιο σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου ενώ δόθηκε περισσότερη προσοχή στις λεπτομέρειες και αναβαθμίστηκε εν μέρει η ήδη πολύ καλή ποιότητα.

Το XC 60 πείθει με την πολύ καλή ποιότητά του, τα μεγάλα και άνετα καθίσματα και φυσικά την αθόρυβη κύλιση του. Υστερούσε όμως ελαφρώς στη προσφερόμενη από την ανάρτηση άνεση όντας ιδιαιτέρως σφιχτό ενώ οι εκδόσεις με μεγάλες ζάντες έκαναν την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη.
Κατά την δοκιμή του μας ενόχλησαν τα υπερβολικά σύστημα υποβοήθησης αλλά και η οδηγίες του συστήματος πλοήγησης.

Το ίδιο ισχύει και για το υπερφορτωμένο κουμπιά ταμπλό. Η ποιότητα του είναι κορυφαία αλλά τα πολλά κουμπιά θα μπερδέψουν τον οδηγό που θα χρειαστεί χρόνο εξοικείωσης για μάθει τις λειτουργίες των συστημάτων.
Στις Ευρωπαϊκές αγορές την μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων είχαν οι εκδόσεις με τους κινητήρες ντίζελ και όχι άδικα.

ΟΙ τούρμπο κινητήρες βενζίνης Τ5(245 ίπποι) και Τα^(306 ίπποι) δεν ταίριαζαν πολύ με τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου ενώ ήταν απαιτητικοί σε καύσιμο. Το μεγάλο μέτωπο του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με το μεγάλο βάρος έφεραν στην πραγματικότητα διπλάσια νούμερα από αυτά που υποσχόταν η Volvo.

Λογικά λοιπόν οι αγοραστές κινήθηκαν προς τους ντίζελ κινητήρες του Volvo που αποδεικνύονται φειδωλοί σε καύσιμο, χωρίς κροταλίσματα και με μεγάλη ροπή από χαμηλά ενώ προδιαγραφές Euro 6 πληρούν μόνο μετά το 2013.

Είτε προσθιοκίνητο είτε τετρακίνητο, αυτόματο ή χειροκίνητο, το XC60 είναι ιδιαιτέρως αξιόπιστο χωρίς κάποια σοβαρή βλάβη στο ιστορικό του. Μοναδικές αδυναμίες η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης που οι επιθεωρητές σημείωσαν ελαφρώς περισσότερα ελαττώματα από τον μέσο όρο των δοκιμασθέντων οχημάτων.

Έτσι το μοναδικό μειονέκτημα παραμένει η υψηλή τιμή απόκτησης( στην Ελλάδα οι τιμές ξεκινούν από 20,000 ευρώ) και η αβεβαιότητα γύρω από την πετρελαιοκίνηση.

Συμπέρασμα: Το XC60 είναι ένα πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Ως μεταχειρισμένο αξίζει μιας και είναι ποιοτικό και αξιόπιστο. Οι ενδιαφερόμενοι καλύτερα να κοιτάξουν για μοντέλο που πληροί προδιαγραφές Euro 6.
 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ