Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κέρδισε με την επιβλητική του σχεδίαση και φυσικά τις δυνατότητες του, οδηγούς κάθε ηλικίας και φύλου

¶ριστη οδική συμπεριφορά που δεν κούραζε στις καθημερινές διαδρομές

Το τιμόνι κολλάει στα χέρια. Τα 300 χλμ./ώρα που δείχνει το κοντέρ απέχουν απ την τελική του Golf GTi

Golf GTi: Οι γνώστες αγοράζουν τώρα!

Διαβάστηκε από 9007 αναγνώστες - 20/2/2018

Το Golf είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα μικρομεσαίου αυτοκινήτου. Διαθέτει πολλούς τύπους αμαξώματος ενώ είναι από τους πιο δυνατούς παίχτες στην κατηγορία των hot hatchbacks.

Το Golf GTi ήταν ανέκαθεν παιδικό όνειρο για πολλούς. Σαν καινούργιο όμως λίγοι ήταν αυτοί που μπορούσαν να το αγοράσουν και ακόμα λιγότεροι αυτοί που μπορούσαν να το συντηρήσουν. Τώρα όμως η τιμή του είναι χαμηλότερη από ποτέ ενώ όσα έχουν κλείσει 10 χρόνια στους δρόμους απαλλάσσονται από φόρο πολυτελείας.


Το Golf είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα μικρομεσαίου αυτοκινήτου. Διαθέτει πολλούς τύπους αμαξώματος ενώ είναι από τους πιο δυνατούς παίχτες στην κατηγορία των hot hatchbacks. Αυτή είναι η 5η γενιά του Gti (Grand Tourisme Injection).

Το 2004 που έκανε την εμφάνιση του στο δρόμο και κέρδισε με την επιβλητική του σχεδίαση και φυσικά τις δυνατότητες του, οδηγούς κάθε ηλικίας και φύλου.  Έχει βέβαια όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που είναι πλέον διαχρονικά σε κάθε GTi έκδοση του Golf, όπως το κόκκινο περίγραμμά στην μάσκα, καρό καθίσματα στο εσωτερικό και φυσικά το λογότυπο GTi δίπλα από το έμβλημα της VW.


Οι διαφορές όμως είναι πολύ περισσότερες σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Το Golf 5 ζυγίζει σχεδόν το διπλάσιο απ ότι το Golf 1 αλλά έχει και σχεδόν την διπλάσια δύναμη. Συναντάμε για πρώτη φορά ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω αλλά και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Ο δίλιτρος τούρμπο απέδιδε 200 ίππους, οι οποίοι περνούσαν ομαλά στους μπροστινούς τροχούς.

Είχε εκρηκτικές επιδόσεις αλλά έλλειπε ο πορωτικός ήχος  που περιμένεις από ένα Gti. Ίσως αυτός να είναι ένας λόγος της παρουσίασης των «ειδικών» εκδόσεων Edition 30 (2006) και Pirelli GTI (2007) με 230 ίππους. Πολλοί μπήκαν στον πειρασμό, μιας και ήταν φθηνή λύση, να ανεβάσουν την πίεση του τούρμπο και κατά συνέπεια την ισχύ αλλά αυτό είχε αντίκτυπο στην αξιοπιστία.


Φυσικό επακόλουθο βέβαια είναι η βλάβη στο τούρμπο όταν το ανώτατο όριο λειτουργίας είναι 250,000/min και λειτουργεί στις 300,000/min.
Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση. Η εργοστασιακή ήταν πολύ αποτελεσματική στην γρήγορη οδήγηση ενώ δεν ταλαιπωρούσε τους επιβάτες ακόμα και στην καθημερινή χρήση. Και εδώ βέβαια οι μετατροπές που έγιναν ήταν πολλές.


Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και είναι πολύ καλά συντηρημένο. Δεν είναι τέλειο μιας και τα 13 χρόνια που κυκλοφορεί στους δρόμους του έχουν αφήσει κάποια κουσούρια.


Συμπέρασμα: Παρά τα χρόνια του μοιάζει ακόμα καινούργιο ενώ δεν έχει να ζηλέψει πολλά από τον σύγχρονο ανταγωνισμό. Το παιδικό όνειρο πολλών μπορεί πλέον να γίνει πραγματικότητα.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικα VW Golf GTI
Κινητήρας Τετρακύλινδρος βενζίνης, turbo
Μέγεθος κ.εκ 1984
Ιπποδύναμη (Ps/σ.α.λ) 200/6,000
Ροπή (Nm/ σ.α.λ) 280/1,800
Τελική ταχύτητα 235 χλμ./ ώρα
0-100 (δλ) 7,3
Μετάδοση Εμπρός
Κιβώτιο 6άρι/χειροκίνητο
Δοχείου καυσίσμου (λτ) 55
Χώρος αποσκευών (λτ) 350-1305
Διαστάσεις (Μ.Π.Υ) 4216/1759/1466
Βάρος(άδειο) 1400
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις