Οι ιδιαιτερότητες του ID.3

ΦΡΕΝΑ Είναι δυνατόν να φτιαχτούν και έτσι: τα πίσω φρένα εφοδιάζονται με ταμπούρα αντί των συνηθισμένων δίσκων. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι καλό, καθώς δεν παρατηρήσαμε υπερθέρμανση ή ανεπάρκεια. Σε κ

ΦΡΕΝΑ Είναι δυνατόν να φτιαχτούν και έτσι: τα πίσω φρένα εφοδιάζονται με ταμπούρα αντί των συνηθισμένων δίσκων. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι καλό, καθώς δεν παρατηρήσαμε υπερθέρμανση ή ανεπάρκεια. Σε κάθε περίπτωση, το ID.3 επιβραδύνει σε μεγάλο βαθμό με τον κινητήρα του, κατά την ανάκτηση ενέργειας.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ Μια υπερσύγχρονη μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ωστόσο το γνωστό παλιό μπλοκ μολύβδου στο χώρο του κινητήρα συνεχίζει να υφίσταται, αφού και στο ID.3 υπάρχει μια μπατ

ΜΠΑΤΑΡΙΑ Μια υπερσύγχρονη μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ωστόσο το γνωστό παλιό μπλοκ μολύβδου στο χώρο του κινητήρα συνεχίζει να υφίσταται, αφού και στο ID.3 υπάρχει μια μπαταρία οξέος 12 Volt, που παρέχει ρεύμα στα φώτα, στους ανεμιστήρες και στα συστήματα, που καταναλώνουν λίγη ενέργεια.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Από τα τέσσερα προκύπτουν δύο - Η VW έχει μειώσει τον αριθμό των διακοπτών των παραθύρων στο υποβραχιόνιο του οδηγού, καθώς δεν υπάρχουν «κουμπάκια» για τα πίσω παράθυρα. Ένας «διακ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Από τα τέσσερα προκύπτουν δύο - Η VW έχει μειώσει τον αριθμό των διακοπτών των παραθύρων στο υποβραχιόνιο του οδηγού, καθώς δεν υπάρχουν «κουμπάκια» για τα πίσω παράθυρα. Ένας «διακόπτης εναλλαγής» απενεργοποιεί τους μπροστινούς, κάτι που προχωρά εναλλάξ.