Οδηγούμε τη νέα BMW Z4

Μακρύ καπό και μεγάλα νεύρα λόγω επίπεδης, δροσερής εμφάνισης. Πρώτη επαφή με το πρωτότυπο Z4 στην πίστα. Ο εικονογράφος μας έχει ήδη αφαιρέσει την κάλυψη καμουφλάζ. Φωτό: Avarvarii

Μακρύ καπό και μεγάλα νεύρα λόγω επίπεδης, δροσερής εμφάνισης. Πρώτη επαφή με το πρωτότυπο Z4 στην πίστα. Ο εικονογράφος μας έχει ήδη αφαιρέσει την κάλυψη καμουφλάζ. Φωτό: Avarvarii

Το Roadster εξακολουθεί να είναι καμουφλαρισμένο στην πλάτη, αλλά το βλέπουμε και έτσι. Το νέο Z4 M40i εξοπλίζεται με διπλά φαρδιά τελικά εξάτμισης, έχει 285αρι πίσω ελαστικό και εμπρός 245αρι. Και εί

Το Roadster εξακολουθεί να είναι καμουφλαρισμένο στην πλάτη, αλλά το βλέπουμε και έτσι. Το νέο Z4 M40i εξοπλίζεται με διπλά φαρδιά τελικά εξάτμισης, έχει 285αρι πίσω ελαστικό και εμπρός 245αρι. Και είναι διασκεδαστικό!