Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Toyota Corolla 2.0 Hybrid 178 PS: Όταν τα κυβικά συνάντησαν τη χαμηλή κατανάλωση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Corolla 2.0 Hybrid 178 PS: Όταν τα κυβικά συνάντησαν τη χαμηλή κατανάλωση

Διαβάστηκε από 15497 αναγνώστες - 11/11/2021

Η νέα Toyota Corolla στην δίλιτρη υβριδική έκδοση με 178 ίππους κοστίζει 25.590 ευρώ στο πακέτο εξοπλισμού Active Plus.


Τα 178 υβριδικά άλογα και τα 202 Nm ροπή κάνουν την Corolla να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση μέσα σε δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας μόνο 5,2 λίτρα/100 χλμ

Τα 178 υβριδικά άλογα και τα 202 Nm ροπή κάνουν την Corolla να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση μέσα σε δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας μόνο 5,2 λίτρα/100 χλμ

Κοινοποίησέ το »

 

Εμφάνιση: Εντυπωσιακή και δυναμική

Η Toyota Corolla hatchback διαθέτει την νέα, ακμαία σχεδιαστική φιλοσοφία που διακατέχει τα μοντέρνα οχήματα της εταιρείας. Στον εντυπωσιακό εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί ο κεντρικός, τραπεζοειδής αεραγωγός του προφυλακτήρα, ενώ ψηλότερα, τα στενά φωτιστικά σώματα καταλήγουν οπτικά στην λεπτή μάσκα.
 

Εσωτερικό: Με premium «αέρα»

Περνώντας στην καμπίνα της νέας Corolla, συναντούμε ένα αντίστοιχα εντυπωσιακό εσωτερικό. Το ταμπλό έχει άριστη συναρμογή και φινίρισμα, ενώ για την επένδυσή του έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό. Στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη αφής του infotainment, διάστασης 8 ιντσών, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.
 

Χώροι: Φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες

Η Corolla είναι πιο ευρύχωρη σε σχέση με το Auris που αντικαθιστά. Οι χώροι της καμπίνας βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, και μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση 4 επιβάτες. Το πλάτος εμπρός είναι 141 εκατοστά και πίσω 137 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 313 λίτρα, λόγω των μπαταριών που βρίσκονται στο δάπεδο του αυτοκινήτου
 

Κινητήρας και επιδόσεις: 178 άλογα και 5,2 λίτρα/100 χλμ!

Η γρήγορη Corolla κινείται από ένα υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από ένα δίλιτρο βενζινοκίνητο μοτέρ και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς είναι 178 ίπποι, και η ροπή 202 Nm. Το σασμάν είναι e-CVT, που έχει 1 ταχύτητα με διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Παρόλο που το αυτοκίνητο έχει τη μικρότερη ροπή από τα υπόλοιπα μοντέλα του συγκριτικού, έρχεται 2ο σε επιδόσεις, αφού η εργοστασιακή επιτάχυνση  0-100 χλμ/ώρα είναι 7,9 δευτερόλεπτα. Λόγω του e-CVT, η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα.
Χάρη στο άκρως αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, και τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 115 χλμ/ώρα, η κατανάλωση καυσίμου είναι εντυπωσιακά χαμηλή, ειδικά αν αναλογιστούμε πως το αυτοκίνητο έχει δίλιτρο κινητήρα. Η τιμή του εργοστασίου, σε μεικτό κύκλο, είναι 5,2 λίτρα/100 χλμ.
 

Στο δρόμο: Ευχάριστη στην οδήγηση

Η πλατφόρμα της νέας Corolla είναι κατά 60% πιο άκαμπτη σε σχέση με πριν, γεγονός που, σε συνδυασμό με το κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχει θετικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου, απόρροια της άνετης ανάρτησης και της ηχομόνωσης της καμπίνας. Οι κλίσεις του αμαξώματος παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και στα άκρα, και το τιμόνι έχει τρομερή αμεσότητα.
 
Συνολικά, η νέα Toyota Corolla με την εντυπωσιακή και κομψή εμφάνιση, το ποιοτικό εσωτερικό και την ευχάριστη συμπεριφορά στο δρόμο συμπληρώνουν το όνομα-παράδοση και δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που σκοπεύει να συνεχίσει να είναι best seller. Η έκδοση με τους 178 ίππους κατορθώνει να συνδυάσει επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.