Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
22 Ιαν 2025
 
 
 
 
 
 
Audi A1 allstreet: Αρκεί η σκληρή όψη για να θεωρηθεί καλό μικρό SUV;
Κόκκινα σημεία σε χώρους, κατανάλωση, τιμή και εξοπλισμό.
Aπό τα στενότερα στην κατηγορία, απογοητευτικοί χώροι για πίσω επιβάτες και μικρό πορτμπαγκάζ (335 λτ.).
Λαίμαργο, καίει 8,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Παρότι κοστίζει σχεδόν 30.000 ευρώ ως 1.5 λτ. DSG, υστερεί σε εξοπλισμό.
Περισσότερα »
 
 
 
 
Citroen C5 Aircross 136 PS VS Renault Austral 160 PS
 
 
 
Το C5 Aircross είναι φθηνότερο.
Το Citroen είναι πιο οικονομικό στην πόλη, καίει 5,8 λτ./100 χλμ.
Το Austral έχει ελάχιστα πιο ευρύχωρη καμπίνα, όμως το C5 Aircross έχει μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (580 λτ.).
Στις εισαγωγικές τους εκδόσεις, το Renault Austral υπερτερεί σε εξοπλισμό.
 
Περισσότερα »
Test μεταχειρισμένου: Suzuki Swift 2016-2023
 
 
 
Αξιόπιστοι κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός των 90 ίππων «τραβάει» στις υψηλές στροφές.
Μετά από 90.000 χιλιόμετρα έχουν φθορά οι πλάτες στα καθίσματα.
Χωρίς πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη, «κουράζονται» τα αμορτισέρ του πορτ-μπαγκάζ.
Καίει γύρω στα 6 λτ/100 χλμ, είναι ευέλικτο στην πόλη και πορτ-μπαγκάζ 265 λτ.
 
Περισσότερα »
 
 
Leasing: Γιατί το Diesel Astra συμφέρει περισσότερο από GOLF και A3;
To Astra ως Diesel έχει καλύτερη μεταπώληση από Golf και A3.
Κοστίζει το ίδιο στην 4-ετία, αλλά γλιτώνεις 2.000 ευρώ σε καύσιμα.
Astra με αίσθηση πολυτέλειας εφάμιλλη Golf, πλησιάζει το Α3.
Πληρέστερο σε εξοπλισμό στις εκδόσεις αντίστοιχου κόστους.
Περισσότερα »
 
 
Εξαγορά στο Leasing: Το κρατάς ή το παραδίδεις στο τέλος;
 
 
 
Η περίπτωση χωρίς εξαγορά, ακολουθεί τη λογική «το αλλάζω πριν παλιώσει»
Καλύτερα συμβόλαιο με εξαγορά, για όσους «δένονται» με το αυτοκίνητο
Οι εταιρίες Leasing δίνουν λογική τιμή εξαγοράς, ίσως συμφέρει να το πουλήσεις μετά εσύ
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να «το προσέχεις», οι ζημιές στο τέλος χρεώνονται
 
Περισσότερα »
Nissan Qashqai e-Power 190 PS: Οδηγούμε το υβριδικό SUV
 
 
 

Η τρίτη γενιά Qashqai είναι πλήρως ανασχεδιασμένη και με νέο σύστημα infotainment.
8,3 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα χάρη σε βενζινοκινητήρα 158 PS και ηλεκτροκινητήρα 190 PS.
Οικονομικό μόνο με «ελαφρύ» πόδι, σε δυναμική οδήγηση καίει 10 λτ./100 χλμ.
Ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό.

 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Το υβριδικό Mokka κερδίζει 5-1 το T-Cross
» Σε νέα έκδοση Adventure στην Ελλάδα το Toyota Land Cruiser
» 2024: Ελαφρώς αυξημένες οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.