Η βασική έκδοση κοστίζει 18.990 ευρώ. Το αντίστοιχο T-Cross κοστίζει 1 χιλιάρικο παραπάνω.
Πλήρης ο βασικός εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας.
Πίσω θα κάτσουν 2 ενήλικες ύψους πάνω από 1,80.
Το Arona FR έχει 115 άλογα, ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό και τιμή 20.490 ευρώ.
Το 3008 έχει ένα χρόνο παραπάνω εγγύηση.
Το A3 allstreet είναι πιο γρήγορο, το 3008 καίει λιγότερο στην πόλη.
Το Peugeot έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.
Ο βασικός εξοπλισμός του 3008 είναι πιο πλούσιος.
Η επιτάχυνση ενός αυτοκινήτου είναι πολύ περισσότερο από ένα απλό νούμερο.
Πρώτο στη λίστα το DS 7 E-Tense με χρόνο 3,4 δευτερόλεπτα.
Στη δεύτερη θέση το Cupra Terramar που επιταχύνει σε 3,5 δευτερόλεπτα.
Τρίτο το Ford Explorer με 3,6 δευτερόλεπτα.
Το 77% των ερωτηθέντων θα περιμένει τις εξελίξεις πριν προβεί σε αγορά, ενώ το 74% δεν έχει καμία εμπειρία με ηλεκτρικό.
Οι αμφιβολίες μειώνονται με αργούς ρυθμούς, προβληματίζει ακόμη το υψηλό κόστος απόκτησης.
Η ηλικία παίζει ρόλο, το 30% των νεότερων θα αγόραζαν ηλεκτρικό, ενώ οι μεγαλύτεροι το απορρίπτουν.
Περισσότερη εμπιστοσύνη πλέον στα κινέζικα ηλεκτρικά, το 1/4 θα αγόραζε.
Mε εγγύηση-κανόνι 8 ετών το Kuga
4 χιλιάρικα φθηνότερο και με καλύτερο εξοπλισμό το Kuga
Χωρίς ιδιαίτερο αντίκρισμα σε κατανάλωση η ήπια υβριδική τεχνολογία του Tiguan, του δίνει όμως ελευθέρας για τον πράσινο δακτύλιο
Με πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ τα δύο μοντέλα
Fabia και Polo φαίνεται πως έχουν «φουσκωμένες» τιμές λιανικής.
Με αυξημένες τιμές πουλάνε πιο εύκολα στο leasing (90% η Fabia, 85% το Polo).
Δεν πουλάνε στη λιανική, θα αναγκαστούν να μειώσουν τιμές για να πουλήσουν.
Σε 4 χρόνια από τώρα οι τιμές τους ως μεταχειρισμένα θα είναι πολύ μικρότερες.