Το ηλεκτρικό C3 κοστίζει 3.000 ευρώ λιγότερο από το ήπια υβριδικό.
To e-C3, γλιτώνοντας τις βενζίνες, βάζει στην τσέπη 1.300 ευρώ τον χρόνο
Το ήπια υβριδικό C3 έχει κατά 400 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία και ξεχνάς να το γεμίσεις.
Το Hybrid, όντας αυτόματο, είναι επίσης άνετο στην πόλη, όμως το e-C3 είναι πιο «εκρηκτικό».
Θα παίρνατε ένα μοντέλο σε ηλεκτρικό αν είχε αρκετά χαμηλότερη τιμή ή θα διαθέτατε περισσότερα χρήματα για ένα ήπια υβριδικό;
Η SsangYong επέστρεψε ως KGM, το Tivoli έχει μοντέρνο design.
Ευρύχωρο για 4 ψηλούς το εσωτερικό, το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 427 λτ.
Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. αποδίδει 163 άλογα.
Είναι άνετο στο δρόμο, οι κλίσεις λογικές για την κατηγορία.
Νέα ενότητα στο Autoagora αποκαλύπτει τις αδυναμίες των πιο hot μοντέλων.
Εστιασμένο σε αυτούς που θέλουν να αγοράσουν και θέλουν να ξέρουν τι δεν πάει καλά.
Δείτε μαζί στην νέα ενότητα και τα αυτοκίνητα που αξίζουν τα λεφτά τους.
Autoagora: Κάνει αποκαλυπτική δημοσιογραφία.
Μίσθωση Opel Mokka-e στο 66% της αξίας του από την Avis, γλιτώνεις 11.500 ευρώ.
Συμφέρει το ηλεκτρικό Peugeot 208 από 22.757 ευρώ (75% λιανικής).
Η Sixt προσφέρει το BYD Atto 3 στα 47.506 ευρώ, 19.000 πιο ακριβά από άλλη εταιρία.
Tesla Model Y Performance στα 61.273 ευρώ από την EasyRental, 12.300 ευρώ ακριβότερα από την αγορά του.
Προσφέρονται σε αντίστοιχη τιμή, όμως το Kuga έχει την διπλάσια εγγύηση (8-ετή).
Το A3 allstreet είναι λίγο πιο γρήγορο και πιο οικονομικό στην πόλη (7,7 λτ./100 χλμ.).
Πολύ περισσότεροι χώροι στην καμπίνα του Ford και σημαντικά μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (536 λτ.).
Πιο πλούσιος ο εξοπλισμός του Ford στις εισαγωγικές εκδόσεις.
Τα μικρά SUV καταφέρνουν να συνδυάσουν την οικονομία καυσίμου με πρακτικότητα, άνεση και off-road δυνατότητες.
Πρώτο το Nissan Juke που καίει 4 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Δεύτερο το Lexus LBX με κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ.
Τρίτο το Toyota Yaris Cross με 4,5 λτ./100 χλμ.