Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το νέο Micra προσφέρει κορυφαία επίπεδα κύλισης στο δρόμο.

    Κινητήρες - Τεχνολογία - Οδηγώντας

    Διαβάστηκε από 9332 αναγνώστες - 22/3/2017

    Κινητήρες
    Δύο βενζινοκινητήρες και ένας πετρελαιοκινητήρας, εξοπλίζουν το νέο Micra στο ξεκίνημα της καριέρας του. Στη βάση της γκάμας είναι ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης κινητήρας, με απόδοση 73 ίππους ενώ ο άλλος βενζινοκινητήρας είναι ο 0,9 turbo της Renault, που αποδίδει 90 ίππους και 140 Nm ροπής. Ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 90 ίππους και 220 Nm ροπής, ενώ υπόσχεται κατανάλωση μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας (CO2 85 γρ./χλμ.). Το κιβώτιο σε όλες τις περιπτώσεις είναι 5άρι μηχανικό, αλλά στο μέλλον αναμένονται και άλλες επιλογές, τόσο στον τρόπο επιλογής σχέσεων, όσο και στους κινητήρες.
     
    Τεχνολογία
    Το νέο Nissan Micra διαθέτει προηγμένα συστήματα ασφάλειας, όπως Lane Departure Prevention, Intelligent Emergency Braking, High Beam Assist, Blind Spot Warning, Traffic Sign Recognition, και Around-View Monitor. Μάλιστα το αυτόματο φρενάρισμα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, όπως το Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control. To τελευταίο ενεργοποιεί ελαφρά τα φρένα, για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στην τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ το Ride Control χρησιμοποιεί τον κινητήρα, τα φρένα και τη λειτουργία των αμορτισέρ για να μην αφήνει το αμάξωμα να αναπηδήσει απότομα σε μια ανωμαλία.  
     
    Οδηγώντας
    Η εξαιρετική θέση οδήγησης και ο ευχάριστος διάκοσμος με την πρακτική  εργονομία είναι η πρώτη θετική εικόνα πίσω από το τιμόνι του νέου Micra. Ο 3κύλινδρος 0,9 τούρμπο βενζινοκινητήρας τραβάει θετικά με τις 1800 σ.α.λ. και δουλεύει ραφιναρισμένα με ευχάριστο ήχο. Το κιβώτιο έχει εύχρηστο και ακριβή επιλογέα, αλλά μια 6η σχέση στο ταξίδι θα ήταν ευπρόσδεκτη. Η κατανάλωση διατηρείται σε επίπεδα …diesel, αφού στην οδηγική μας γνωριμία είδαμε 5,6 λτ./100 χλμ. στο trip computer του Micra. Η ανάρτηση παραμένει άνετη και το τιμόνι είναι ακριβές. Το Micra είναι ευέλικτο στις χαμηλές ταχύτητες και πατάει με σιγουριά στις υψηλότερες, έχοντας εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης και λογική κλίση στις στροφές. Στο ίδιο μήκος κύματος και η έκδοση με τον 1,5 dCi diesel κινητήρα, που ξεχωρίζει για την μεγάλη του ροπή και την ομαλή του λειτουργία, χωρίς κραδασμούς και θορύβους.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ