Το ΙD.5 έχει νέο infotainment, που θα είναι διαθέσιμο σε λίγο καιρό και για το ID.4
Το λογισμικό στο
ID.5, από την άλλη, είναι ολοκαίνουργιο. Επιτρέπει στο επαυξημένης πραγματικότητας
head-up display να έχει μεγαλύτερη πρόσβαση στην υποβοήθηση του οδηγού και θα έχει καλύτερη απεικόνιση. Οι φωνητικές εντολές πλέον λειτουργούν καλύτερα και πιο γρήγορα, ενώ σε λίγο καιρό το σύστημα
travel assistant, τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης της VW, θα συνδέεται στο διαδίκτυο, δίνοντας την ευχέρεια στο οδηγό να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερες τις δυνατότητες του. Οι κάτοχοι του
ID.5 επωφελούνται πρώτοι κι από το σύστημα γρήγορης φόρτισης, που θα υποστηρίζει φόρτιση έως και
135 kW. Όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα το
ID.5 θα τα χάσει όμως γρήγορα, αφού σε λίγο καιρό το λογισμικό των
ID.4 που κυκλοφορούν ήδη, θα λάβει την αντίστοιχη αναβάθμιση, χωρίς καν οι ιδιοκτήτες του να χρειαστεί να πάνε σε κάποιο συνεργείο, μιας και θα γίνει
over-the-air.
Σίγουρα η
VW με το
ID.5 μπαίνει δυναμικά στα ηλεκτρικά
SUV coupe, χωρίς να περιορίζει τους χώρους και τις επιδόσεις, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να μην εκτινάξει το κόστος. Η διαφορά τιμής μεταξύ
ID.4 και
ΙD.5, σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι μόλις 2.500 ευρώ. Η αλήθεια είναι ότι μοιάζει εκπληκτικά σε βασικά σημεία με το
ID.4, μοιράζοντας αρκετά κοινά κομμάτια και στοιχεία, κάτι όμως που βοήθησε να παραμείνει χαμηλά το κόστος εξέλιξης και τιμής του αυτοκινήτου. Στην τελική μέχρι τώρα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες το ίδιο δεν έκαναν?
Το ΙD.5 στην ουσία είναι ένα ID.4 coupe
Έχει το ίδιο εσωτερικό με το ID.4 και τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες
Έχει και λίγο μικρότερους χώρους από το ID.4, λόγω της σχεδίασης
Θα στοιχίζει 2.500 ευρώ παραπάνω
Μήπως τελικά με την ηλεκτροκίνηση όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ίδια, με μικρές σχεδιαστικές διαφορές?
Είναι κατά την γνώμη σου ένα ξεχωριστό μοντέλο ή απλά μία coupe έκδοση?
Σου άρεσε? Κοινοποίησε το και στους φίλους σου!
Έχεις άλλη άποψη ή να προσθέσεις κάτι ακόμα? Πες το στα σχόλια!