autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αποκλειστικό: Επίσκεψη στο κέντρο δοκιμών της Mercedes-Benz
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αποκλειστικό: Επίσκεψη στο κέντρο δοκιμών της Mercedes-Benz

Διαβάστηκε από 16896 αναγνώστες - 14/7/2022

Πήγαμε στο μέρος όπου η Mercedes κακομεταχειρίζεται όλα της τα μοντέλα και «κακοποιήσαμε» τη νέα GLC. Είναι ωραίο να εργάζεσαι σε περιοδικό αυτοκινήτου!

Οι δοκιμές που περνούν οι νέες Mercedes μέχρι να βγουν στην παραγωγή

Αν τα αυτοκίνητα της Mercedes είχαν λαλιά, λογικά θα διαμαρτυρόντουσαν όταν θα μάθαιναν ότι, βγαίνοντας από τη γραμμή παραγωγής, θα προοριζόντουσαν να γίνουν αυτοκίνητα δοκιμής. Ταλαιπωρία, τέρμα γκάζια, σαμαράκια, τρύπες, στροφές με όσα πάει, κρύα, ζέστες, όλα χωρίς ανάσα. Τι να κάνουμε όμως – για να μπορούν οι περισσότερες Mercedes να πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο και μετά για ψώνια στην αγορά με ασφάλεια, κάποιες από αυτές θα πρέπει να «θυσιάζονται» στο κέντρο βασανιστηρίων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

5.200 στρέμματα είναι το κέντρο δοκιμών νότια της Στουτγάρδης




Και όταν λέμε «κέντρο βασανιστηρίων», μιλάμε για μια έκταση 5.200 στρεμμάτων που βρίσκεται σε ένα παλιό στρατόπεδο του γερμανικού στρατού στο Immendingen, 130 χιλιόμετρα νότια της Στουτγάρδης, όπου οι δοκιμαστές της εταιρείας τεστάρουν τα μοντέλα της για να εξασφαλίσουν και να βελτιώσουν την ποιότητα κατασκευής τους.

Και παρότι η Benz δοκιμάζει τα αυτοκίνητά της σε όλο τον κόσμο (Γαλλία, Κίνα, Ιαπωνία, Αμερική κ.α.), οι εγκαταστάσεις του Immendingen είναι τόσο τεράστιες και το προσωπικό τόσο πολυάριθμο, που η περισσότερη δουλειά γίνεται εδώ.

«Είμαστε η τελευταία στάση πριν από την κανονική παραγωγή για κάθε μοντέλο και θεωρούμε τους εαυτούς μας ως τους μεγαλύτερους συμμάχους του καταναλωτή», λέει ο Frank Jager, επικεφαλής του κέντρου δοκιμών με τους περίπου 300 υπαλλήλους, 100 εκ των οποίων είναι οδηγοί δοκιμών. Μπορεί η παραπάνω δήλωση να δείχνει ως διαφημιστικό σλόγκαν, αλλά δεν είναι. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 η Daimler έβγαλε κάποια μοντέλα, όπως η E-Class 210 (1995-2002) ή η C-Class Type 203 (2000-20007), που δεν ανταποκρινόντουσαν πλήρως στο σήμα με το αστέρι. Αργότερα, δώδεκα χρόνια πριν, καθώς οι C-Class και οι E-Class εκείνου του κόσμου είχαν αρχίσει να υποκύπτουν στη σκουριά και σε άλλα προβλήματα, η Mercedes έβγαλε το σλόγκαν «το καλύτερο ή τίποτε» και άλλαξαν όλα.

Πολλοί τότε λοιδόρησαν τους Γερμανούς, αλλά σήμερα κανείς δεν το κάνει, μιας και στο Immendingen η Mercedes κάνει πολύ σκληρές και απαιτητικές δοκιμές, ακόμη και με αλμυρό νερό!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε