autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

Τέλος οι κινητήρες καύσης από Audi, BMW, VW, και Volvo!

Διαβάστηκε από 9462 αναγνώστες - 1/4/2021

Η Audi ανακοίνωσε την παύση της παραγωγής μοντέλων με κινητήρες βενζίνης και diesel. Η γερμανική φίρμα θα τοποθετεί τους τέσσερις δακτυλίους της μόνο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι που σύντομα θα κάνουν και οι BMW, VW, Volvo. Πάντως, ούτε η Ford θα μείνει έξω από το παιχνίδι…

Τώρα, λοιπόν, και η Audi. Η εταιρεία, που εδρεύει στο Ingolstadt, σύντομα -όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές- θα βασίζεται εξ ολοκλήρου στην ηλεκτρική ενέργεια αντί στη βενζίνη και το diesel. «Δε θα εξελίσσουμε πλέον κινητήρες καύσης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, στην εφημερίδα "Frankfurter Allgemeine Zeitung". Οι εργασίες για την υπάρχουσα παλέτα κινητήρων θα συνεχιστούν με βάση τις νέες οδηγίες για τις εκπομπές ρύπων, αλλά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν πια μέλλον. Η επερχόμενη αυστηρή νόρμα εκπομπών Euro 7 θα κάνει την εξέλιξή τους εξαιρετικά δύσκολη, με αποτέλεσμα ολόκληρη η βιομηχανία να αλλάξει. «Η βιομηχανία μας υφίσταται μια τεράστια αλλαγή, απομακρυνόμενη πια από τον κινητήρα καύσης και κινούμενη προς τον ηλεκτρικό κινητήρα», συνέχισε ο Duesmann.



Σύμφωνα με τον Duesmann, η Audi φιλοδοξεί έως το 2025 να έχει 20 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο χαρτοφυλάκιό της. Μόλις πρόσφατα, η premium θυγατρική του ομίλου VW προκάλεσε αίσθηση με το e-tron GT. Μετά από το πολυτελές μοντέλο των 150.000 ευρώ, θα ακολουθήσουν τώρα πιο προσιτές προτάσεις, υπόσχεται ο Duesmann, όπως, για παράδειγμα, το Q4 e-tron, το πρώτο Audi που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του ομίλου. Το Q4 e-tron, που αναμένεται να κοστίζει μόνο ένα κλάσμα του e-tron GT, θα διευκολύνει τους πελάτες να κάνουν την αρχή με την ηλεκτροκινητικότητα με ένα Audi.



Η BMW
 το «πιο πράσινο ηλεκτρικό αυτοκίνητο»
Μόνο και μόνο με την ανακοίνωσή της, η Audi ευθυγραμμίζεται άμεσα με τη νέα τάση. Οκτώ χρόνια μετά από την πρεμιέρα του i3, του πρώτου πλήρως εκ νέου εξελιγμένου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Γερμανίας, η BMW ανακοίνωσε επίσης μια αλλαγή στρατηγικής. Αυτή θα ξεκινήσει το αργότερο το 2025, έπειτα από πολλά χρόνια… εγκράτειας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. «Ασυμβίβαστα ηλεκτρική, ψηφιακή και στρογγυλή σε σχεδίαση», πρέπει να γίνει η BMW, δήλωσε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ομίλου BMW, Oliver Zipse.

Ο λόγος γίνεται για μια «ασυμβίβαστη συνολική αρχιτεκτονική οχημάτων, βελτιστοποιημένη για ηλεκτρικούς κινητήρες», «μια νέα γενιά κινητήρων και μπαταριών» και «ένα ριζικά νέο επίπεδο βιωσιμότητας σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής». Μετά, λοιπόν, από τα i3 και iX3, η εταιρεία, που εδρεύει στο Μόναχο, κινείται επί του παρόντος με το ηλεκτρικό SUV iX και έως το 2030 τα μισά από τα οχήματα που πωλούνται, θα πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Επομένως, ο στόχος του Zipse, πλέον, είναι ο παρακάτω: «Το πιο πράσινο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα προέρχεται από την BMW.»



Η VW
έχει υψηλούς στόχους και την αποκλειστικά δική της μπαταρία
Στη VW, το ηλεκτρικό μέλλον έχει ξεκινήσει από καιρό, ακόμα κι αν, όπως και άλλοι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, διατηρούν ακόμη χαμηλό προφίλ, εφόσον πρόκειται για ένα συγκεκριμένο χρονικό σημείο της πιθανής κατάργησης της βενζίνης, του ντίζελ και των σχετικών με αυτά τα δύο καύσιμα υβριδικών μονάδων. Ο πρόεδρος της μάρκας VW, Ralf Brandstätter, έκανε πρόσφατα γνωστό το σχέδιο της εταιρείας να κατασκευάσει τον τελευταίο κινητήρα καύσης έως το 2030. Από την άλλη πλευρά, στη VW αρέσει όλο και περισσότερο η ιδέα πως εξελίσσεται σε μια νέα Tesla, καθώς φέτος σχεδιάζει να ταξινομήσει 450.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη για παράδοση, με το e-SUV ID.4, η δεύτερη σειρά μοντέλων της οικογένειας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID.

Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης τη δική του «εταιρική μπαταρία» για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας πρόκειται να κατασκευαστούν στην Ευρώπη έξι γιγαντιαία εργοστάσια για τις μπαταρίες του ομίλου VW, προκειμένου να καλυφθούν οι ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις για μπαταρίες του group.



Η Volvo
αμιγώς ηλεκτρική από το 2030, με πρωτοπόρους τα XC40 και C40
Από το 2030 θα κυλούν από τη γραμμή παραγωγής της Volvo Cars μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι Σουηδοί, που ανήκουν στον κινεζικό όμιλο Geely, δεν επιθυμούν πλέον να διαθέτουν τη νέα δεκαετία ούτε καν υβριδικά οχήματα. Η αλλαγή της Volvo οφείλεται σε ένα φιλόδοξο σχέδιο για την προστασία του κλίματος, αλλά και στη σημαντικά αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι τη στιγμή, που θα τεθεί σε εφαρμογή το Euro 7 το 2025, το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων θα έχει αυξηθεί περίπου κατά το ήμισυ, ενώ το υπόλοιπο, στη συνέχεια, αναμένεται να αποτελείται από υβριδικές προτάσεις. Σύμφωνα με τον πρόεδρό της, Håkan Samuelsson, η Volvo Cars «είναι πλήρως επικεντρωμένη στην ηγετική θέση της στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Γι αυτό το σκοπό, το XC40 Recharge (2022) και το C40 Recharge (2021), το οποίο μόλις παρουσιάστηκε, αναμένεται να πλασιωθούν από ένα μεγάλο όγκο ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Επιπλέον, η Volvo Cars προωθεί τις απευθείας πωλήσεις των αυτοκινήτων της στο διαδίκτυο. Ωστόσο, οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι πρέπει να συνεχίσουν να βρίσκονται στο σημείο επαφής με τους πελάτες και να δίνουν συμβουλές, αυτοκίνητα για δοκιμή, όπως και να αναλάβουν την παράδοση των νέων αυτοκινήτων μαζί με τη συντήρησή τους. Θα πρέπει επίσης να παρέχεται η δυνατότητα αγοράς του αυτοκινήτου τοις μετρητοίς μετά από την ηλεκτρονική παραγγελία. Το εν λόγω concept είναι παρόμοιο με αυτό της πρωτοπόρου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Tesla, η οποία μεταφέρει επίσης βήμα-βήμα τις πωλήσεις της στο διαδίκτυο. Μάλιστα, όπως οι Αμερικανοί, έτσι και οι Σκανδιναβοί θα επεκτείνουν επίσης την προσφορά της συνδρομής τους με τη γνωστή ετικέτα "Care by Volvo".
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, λοιπόν, οφείλουν να κυκλοφορούν στο δρόμο ως ένα ολοκληρωμένο πακέτο με service, εγγύηση, οδική βοήθεια, ασφάλιση και, αν είναι απαραίτητο, με επιλογές φόρτισης για το σπίτι.



Και οι GM
, Jaguar και Ford ανακοίνωσαν αποχαιρετισμό στους κινητήρες καύσης
Εντωμεταξύ υπάρχει μια ολοένα αναπτυσσόμενη ομάδα κατασκευαστών, που επίσης επιθυμούν να αποχαιρετήσουν τελείως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο Αμερικανός γίγαντας, General Motors, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα ήθελε από το 2035 και μετά να πουλά αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Από την πλευρά της, η "Jaguar Land Rover" ανακοίνωσε πρόσφατα κάτι αντίστοιχο για την πολυτελή μάρκα της, Jaguar, από το έτος 2025. Η Ford έχει ανάλογο σχέδιο με τη Volvo, το οποίο σχεδιάζει να το εφαρμόσει περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα με τους Σουηδούς, επενδύοντας, μάλιστα, γι αυτό 22 δισεκατομμύρια ευρώ! Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes, Ola Källenius (προφέρεται «Ούλα Σελένιους»), δήλωσε πρόσφατα ότι η αποχώρηση της φίρμας του από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2039, θα μπορούσε να επιταχυνθεί κατά πέντε έως οκτώ χρόνια.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις