Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Volvo: Πάτωσε στο τεστ συνεργείων
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Volvo: Πάτωσε στο τεστ συνεργείων

Διαβάστηκε από 23632 αναγνώστες - 16/11/2022

Το φετινό τεστ της Autobild ανάδειξε την προβληματική εικόνα της Volvo στο τομέα του service, με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της να πιάνουν ποσοστό επιτυχίας μόλις 61,7%. Τελικά εδώ δεν ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις!

Tα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Volvo Γερμανίας πάτωσαν στο τεστ της Autobild

Γιατί στις premium εταιρείες έχει τόση σημασία το service κι η αντιμετώπιση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία; Γιατί προφανώς έχεις πληρώσει ένα κάρο λεφτά και περιμένεις αντιμετώπιση κι υπηρεσίες που δεν υπάρχουν σε μικρότερες εταιρείες. Στην Volvo όχι μόνο δεν συνέβη αυτό, αλλά φτάνει σε σημείο σκανδάλου οι διαπιστώσεις που έγιναν για τις παραλήψεις των εξουσιοδοτημένων συνεργείων.

Η πόρτα είχε παιδική ασφάλεια και τους ζήτησαν αντικατάσταση κλειδαριάς με 420 ευρώ. Δεν κουμπώσανε το φίλτρο λαδιού και το αυτοκίνητο έμεινε στον δρόμο από λάδι. Αφαιρούσαν επίτηδες το υγρό των υαλοκαθαριστήρων για να τους χρεώσουν 10 ευρώ το μπουκάλι. Άλλος χρέωνε 30 ευρώ το λίτρο για το λάδι κι άλλος 40. Μόνο 1 στα 7 συνεργεία μίλησε με τον πελάτη και είδαν μαζί το όχημα του πριν το παραλάβει για service. 6 συνεργεία πρόσθεσαν σημαντική ποσότητα παραφλού και δεν ενημέρωσαν καν τον πελάτη για πιθανή διαρροή. Αυτά είναι μόλις μερικά από τα κακώς κείμενα που διαπιστώθηκαν. Πάμε να τώρα να δούμε πιο αναλυτικά που απέτυχε η Volvo.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Πως γίνεται το συγκεκριμένο τεστ;

Πριν ξεκινήσουμε ας δούμε με ποιο τρόπο πραγματοποιούνται τα συγκεκριμένα τεστ και γιατί είναι τόσο αξιόπιστα. Οι συνάδερφοι της Αutobild σε συνεργασία με τη DEKRA, τον Γερμανικό Οργανισμό Επιθεώρησης Μηχανοκίνητων Οχημάτων, ανά τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιούν κρυφές επισκέψεις με οχήματα πολιτών (οι οποίοι έχουν δηλώσει συμμετοχή στο site του οργανισμού) σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία εταιριών για να διαπιστώσουν αν τηρούνται οι απαραίτητες διαδικασίες συντήρησης. Για να είναι αξιόπιστη η δοκιμασία, οι άνθρωποι του οργανισμού «δημιουργούν» 5 προβλήματα στο αυτοκίνητο που είναι σχετικά εύκολο να βρεθούν και να διορθωθούν αν ακολουθηθούν τα πρωτόκολλα συντήρησης της εκάστοτε εταιρίας.

Ταυτόχρονα «κατασκευάζεται» μια ζημιά που θέλει πιο ενεργητική σκέψη για να αντιμετωπιστεί και μέσω αυτού κρίνεται η αντίληψη και η διάθεση του συνεργείου για την εύρεση λύση, π.χ. στην περίπτωση της Volvo ήταν μια ενεργοποιημένη παιδική κλειδαριά στην πίσω πόρτα που δεν την άφηνε να ανοίξει από μέσα. Επιπλέον αξιολογείται η συνολική εικόνα του συνεργείου, από το κλείσιμο του ραντεβού μέχρι την επιστροφή του οχήματος σε σχέση με τις αντίστοιχες προδιαγραφές του κατασκευαστή, αλλά και την αντιμετώπιση του πελάτη γενικότερα. 

Χωρίς υποχρεωτική δοκιμή στο δρόμο και εργασίες χωρίς λόγο

Η Volvo χάρη στο πρωτόκολλο ελέγχου 26 σημείων που δίνει στους μηχανικούς τους, ακόμα και για το «μεγάλο» service που πρέπει να γίνει μεταξύ 90 και 120 χιλιάδων χιλιομέτρων, φαίνεται αρχικά να έχει όλες τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να πετύχει στη δοκιμή. Βέβαια κάποιες ενέργειες είναι περιττές, όπως η οδηγία 17 που αναφέρει τον καθαρισμό του φίλτρου καυσίμου, ενώ η επόμενη γράφει να γίνει η αντικατάσταση έτσι κι αλλιώς. Αυτό όμως που πραγματικά λείπει από τις οδηγίες συντήρησης είναι η δοκιμή του αυτοκίνητου στο δρόμο πριν και μετά το service.



Πραγματικά ακατανόητο για μια εταιρία που έχει κάνει σημαία της την ασφάλεια! Ο μηχανικός μπορεί να έχει τη δυνατότητα να δει τι μοιάζει λάθος πάνω στη ράμπα, αλλά μόνο μια δοκιμή στο δρόμο θα αποκαλύψει την πραγματική κατάσταση ενός οχήματος. Πάντως τα περισσότερα συνεργεία συνεχίζουν να κάνουν test drive από μόνα τους και πραγματικά τους αξίζει συγχαρητήρια για αυτή την πρωτοβουλία.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε