Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mega Test Ελαστικών: Ποια 16 ελαστικά 4season πέρασαν την δοκιμασία;

Mega Test Ελαστικών: Ποια 16 ελαστικά 4season πέρασαν την δοκιμασία;

Διαβάστηκε από 52880 αναγνώστες - 27/12/2021
Η AUTO BILD δοκίμασε για 12.000 χιλιόμετρα 32 ελαστικά all-season σε μέγεθος 225/50 R 17. Τα 16 έφαγαν κόκκινη κάρτα από την αρχή, με τα τέσσερα να είναι πραγματικά καλά σε όλους τους τομείς. Για να δούμε πιο άντεξε καλύτερα στις δοκιμασίες?

Το όνομά τους υπόσχεται στον αγχωμένο οδηγό το απόλυτο πακέτο ξεγνοιασιάς: ελαστικά παντός καιρού, ή για όλες τις εποχές, όπως θέλετε τα λέτε. Και λέμε ξεγνοιασιά, επειδή σε σχέση με το να αλλάζεις κάθε έξι μήνες από καλοκαιρινά σε χειμερινά λάστιχα, προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα. Γλιτώνεις τις προαναφερόμενες αλλαγές ελαστικών, γλιτώνεις τις έξτρα ρεζέρβες, γλιτώνεις τις χρεώσεις αποθήκευσης και βέβαια, γλιτώνεις και τα μαύρα νύχια και τα λερωμένα δάχτυλα! Αλλά, μιας και προσφέρουν τόση ευκολία, μήπως τα λάστιχα αυτά κάνουν συμβιβασμούς σε επίπεδο ασφάλειας;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Σε καμία περίπτωση. Στην πραγματικότητα, στους ελέγχους ασφαλείας και στις δοκιμές ελαστικών που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια έχουμε πιστοποιήσει τις ικανότητες των ελαστικών παντός καιρού, τα οποία έχουν πάρει αρκετά καλές βαθμολογίες τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς όσο και ασφάλειας σε όλες τις εποχές. Μιας που στο παρελθόν έχουμε κάνει μια αντίστοιχη δοκιμή για ελαστικά μικρών αυτοκινήτων, στη συγκεκριμένη περίπτωση επιλέξαμε να αλλάξουμε «πρωτάθλημα»: εδώ ασχολούμαστε με τα ελαστικά για οχήματα της σπορ μεσαίας κατηγορίας. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν περισσότερο βάρος, περισσότερη δύναμη και αυξημένες απαιτήσεις για δυναμική συμπεριφορά από τα ελαστικά τους.

Εμείς λοιπόν τεστάραμε 32 διαφορετικούς υποψήφιους, όλους σε διαστάσεις 225/50 R 17, και σας ενημερώνουμε για τα ευρήματά μας.
Από τα Apollo μέχρι τα Vredestein (αλφαβητικά σύμφωνα με το λατινικό αλφάβητο), όλα τα ελαστικά αγοράστηκαν από καταστήματα χωρίς να γνωρίζουν οι εταιρείες κατασκευής και σε όλα τους δόθηκε δίκαιη ευκαιρία να επιβεβαιώσουν τις ικανότητές τους.

Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς, χρησιμοποιήσαμε κι έναν τυπικό εκπρόσωπο από καλοκαιρινά και χειμερινά ελαστικά ως μέτρο σύγκρισης σε επίπεδο δυναμικής συμπεριφοράς και ασφάλειας. Σίγουρα πάντως, είναι λογικό να υπάρχουν κάποιες υποχωρήσεις στις επιδόσεις, και μπορούν να συγχωρηθούν, αφού οι απαιτήσεις για τα ελαστικά παντός καιρού είναι πολύ μεγαλύτερες σε επίπεδο συνθηκών λειτουργίας. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε